Gå til innhold

Er dette normalt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ei venninne hadde en hund. Hunden døde når vi var 7 år og jeg kjente den ikke. Husker bare at jeg hilste på den en gang. Dette var min yndlingsrase. Tenkte ikke noe mer på den før mange år etterpå. Husker jeg kom over bilde av den og så fikk jeg en drøm og så var jeg veldig opphengt i den. Begynte å stille masse spørsmål til venninna mi og foreldrene hennes. Venninna mi sa at moren hennes ble lei av det. Jeg spurte om alt fra hvor gammel den ble, hva den døde av, Hvorfan den ble avlivet, hvor den var begravd, hvordan den var i oppførsel osv. De flyttet fra der, men bosatte seg ikke så langt unna. Jeg fikk behov for å gå en tur tilbake til gamle hjemmet der hunden var begravet for å liksom føle den. Jeg visste ikke eksakt HVOR den var begravet, men jeg var lei meg for at den var død og syntes synd på den fordi den ikke var begravet ved det nye hjemmet. Den var liksom igjen alene. 
Så gikk det mange år og jeg er nå voksen. Har plutselig begynt å tenke på dette igjen. Tenker også på venninna mi igjen, plutselig. Vi har ikke hatt kontakt på mange år. Men vi var beste venner i barndommen og vårt bånd vil aldri brytes helt. 

Anonymkode: cfb4c...f28

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei trådstarter! Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Perelandra, mod. 

• Nyttig 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...