Gå til innhold

Grineøyne

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_blabla_*
Skrevet

Drev og kranglet og styrte i går og begynte selvfølgelig å grine. Våknet opp i dag og ser jeg får dem omtrent ikke opp og jeg er blå under dem. Pleier det å ta lang tid å få dem normale igjen, og har det noe å gjøre med at jeg sovnet med sminke på (den er fjernet nå og øynene skylt med kalt vann)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok ikke så mye å gjøre med dem dessverre. Bare å vente. Øynene dine er nok hovne, og den hevelsen må få lov til å gå ned.

Du kan eventuelt legge en iskald klut over øynene en stund, så hevelsen kanskje går ned litt.

Jeg blir også som deg, og det er et problem. Jeg har ikke opplevd at det blir bedre eller verre av sminke. Det er det samme. Eneste er om sminken renner innpå øyet, da blir det rødt og irritert i tillegg en liten stund.

Gjest Gamle Alex
Skrevet

Har sånne øyne selv.

Ispose på øyne og rundt pleier og hjelp

Skrevet

Har hørt at det skal hjelpe med agurkskiver over øynene. Ellers så har Kanebo en glimrende gele for hovne øyne - den har jeg prøvd og den funger skikkelig.

Skrevet
Har hørt at det skal hjelpe med agurkskiver over øynene. Ellers så har Kanebo en glimrende gele for hovne øyne - den har jeg prøvd og den funger skikkelig.

Grinekrem liksom. :ler: Ja, det hadde vært noe for en sånn sippeguri som meg. Får ønske meg Kanebos grinekrem til jul tror jeg.

Gjest Violetta
Skrevet
Grinekrem liksom.  :ler: Ja, det hadde vært noe for en sånn sippeguri som meg. Får ønske meg Kanebos grinekrem til jul tror jeg.

Jeg og vil ha! Så for meg en sånn tv-reklame jeg nå, "Kanebo - for oss sippegurier" :ler:

Skrevet

Har akkurat samme problem selv. Griner jeg rett før jeg legger meg, så våkner jeg med tennisballøyne neste morgen. :roll: Har ikke forsøkt det ennå (det er ikke ofte jeg griner :ler: ), men en kald tepose (med koffein, det er viktig) på hvert øye skal visst dempe hevelser noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...