MammaMums Skrevet 3. mars 2022 #1 Skrevet 3. mars 2022 Hei, nå gledes det stort her- fordi vi snart skal kjøpe hus. Dette blir vår forevig-bolig, og vi ønsker derfor å få innredet og anordnet akkurat sånn som vi ønsker oss at huset skal være. Så; til spm- er det noen som har erfaring i å bruke en slik en før dere flyttet inn i hus/leilighet? Har dere noen råd, typiske «fersking-feller» vi kan tenke på å unngå? Alt av innspill, settes stor pris på🥰 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #2 Skrevet 3. mars 2022 Mitt beste råd er å ikke ta råd ifra kvinneguiden. Anonymkode: 8a571...406 2
MammaMums Skrevet 4. mars 2022 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Mitt beste råd er å ikke ta råd ifra kvinneguiden. Anonymkode: 8a571...406 Ok, litt synd det da- vet ikke helt hvor jeg ellers skulle sjekka ut sånt som jeg lurer på.. Men, ser poenget ditt; hvis det var at her kan det komme mye oppgulp.. 🤷🏼♀️ Er bare spent, og har lyst og orientere meg i godt i forkant. Er på ukjent terreng her😅
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #4 Skrevet 4. mars 2022 Min anbefaling er at dere tar litt etterhvert. Anonymkode: 030b6...b2f
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #5 Skrevet 4. mars 2022 Mitt råd er: be om referanser og spør om utdanning! Vi brant oss på en svært useriøs en. Virket så hyggelig og proff. Totalt bortkastet og ekstremt irriterende! Anonymkode: 115c2...74b 3 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #6 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Mitt råd er: be om referanser og spør om utdanning! Vi brant oss på en svært useriøs en. Virket så hyggelig og proff. Totalt bortkastet og ekstremt irriterende! Anonymkode: 115c2...74b Er man interiørarkitekt har man utdannelse på masternivå 😅 Anonymkode: 1c47a...d21 1 1
Ritter Skrevet 4. mars 2022 #7 Skrevet 4. mars 2022 Jeg ville i hvert fall vært nøye på å se hva hun/han har gjort tidligere. Noen av de jeg har kjennskap til ville jeg ikke tatt råd fra, vi har veldig ulik smak. Mitt råd er at dere tar dere god tid, det er ofte man kommer på løsninger etter hvert som man ikke tenkte på helt i starten. 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #8 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er man interiørarkitekt har man utdannelse på masternivå 😅 Anonymkode: 1c47a...d21 Det trodde jeg også, men det er visst ikke beskyttet tittel, så enhver fjomp med fargerike briller kan visst helt lovlig kalle seg det og bruke det i markedsføring. Anonymkode: 115c2...74b
Amossa Skrevet 4. mars 2022 #9 Skrevet 4. mars 2022 Vi leide interiørarkitekt da vi bygget ut huset. Hadde ikke behov for fargehjelp og lignende, men til hvor nytt kjøkken, boder og ny stue skulle plasseres, vinduer, dører osv. Prøvde selv å tegne, men innså at vi måtte ha hjelp. Forhørte oss lokalt. I dag er overlykkelige for at tok den ekstrakostnaden det er å få hjelp av en arkitekt. Vi hadde aldri klart selv å komme fram til den løsningen han gjorde. Planløsning skal man bo lenge med. Er det den slags behov dere har, så anbefaler jeg. Det er sikkert fint å få råd til møblering o.l. også. Jeg er så heldig å ha en venninne som har en smak som jeg liker og som er dønn ærlig når jeg spør om hennes mening 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå