AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #1 Skrevet 3. mars 2022 Vi er førstegangs hundeeiere og tenker litt på å ha han med oss på bilferie i Norge. Hunden vår er 9 mnd nå. Hvor kan vi overnatte med hund? Er det lov å ha hund med feks på enkelte type ute restaurant? Foreløpig er han ikke så trent i å vente i bil, tenker på tilfeller der vi må innom steder som ikke tillater hund. Men det må vi jobbe mer med. Han blir urolig når han må vente i bilen et øyeblikk. Anonymkode: 69cac...d29
Pippi Lotta Skrevet 4. mars 2022 #2 Skrevet 4. mars 2022 Det finnes hoteller som tillater hunder, men de pleier ha strenge regler for at hunden må sove i bur og sånt tror jeg. Jeg pleier og sove i telt på campingplasser, der er det alltid plass til hunden! Det er greit og ha hunden med på uteservering så lenge den oppfører seg fint, det er i det minste min erfaring.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #3 Skrevet 4. mars 2022 Alle Stordalen-hoteller har man lov å ha hund med sikkert de fleste andre og Anonymkode: 5a131...caf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå