Gå til innhold

Å "melke" penis

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Påkrevd skrev (11 minutter siden):

Det blir nok ikke aktuelt. Ut fra alt agget her inne, mistenker jeg at så godt som alle damer med KG profil tar turen til nærmeste dynge for å lete etter menn. Blir nok ikke bedre før de finner noen nye jaktmarker😄

Helt sjukt 😂

Anonymkode: 2f73b...c29

Videoannonse
Annonse
Gjest Paramount
Skrevet

Jeg kjenner alltid når dama kniper, og når det går for henne. Kanskje fordi jeg har en følsom megapikk :vetikke:

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Mm...tror menn med fordel kan trå litt forsiktig på dette punktet...har følt på at jeg må ha sagt noe litt dumt sist vi hadde sex. Hun har begynt å knipe mer under sex i det siste, men tror hun kan bli litt usikker på hvor mye av det jeg føler. Men jeg gjør jo det, selv om...

Kanskje jeg sa noe om at jeg tror det krever en del trening eller noe i den retningen, var ikke vondt ment, men hun reagerte litt merket jeg. Hun gjør det jo for å glede meg litt ekstra også. Jeg prøvde å redde situasjonen med å si noe om at jeg også prøver å gjøre kegel-øvelser men syns det er altfor lett å glemme å gjøre det. Det er det jo. Da sa hun at hun bare kniper når vi har sex. Ok, ingen kjempegreie men jeg vet jo at det skal litt mengdetrening til. Selv om vi har sex 3-4 ganger i uken.

Jeg husker jeg i perioder prøvde å minne henne på å knipe etter fødslene, men hun har aldri helt blitt kvitt problemet med litt skvetting når hun nyser og sånt, så hadde sikkert hatt godt av mer knipeevne for sin egen del. Seksuelt også. Men for noen er det sikkert grenser for hvor godt det kan trenes opp etter fødsler også.

Dette gjør meg virkelig ingen ting egentlig, jeg tenker veldig lite på det, men hvis jeg likevel gjør det, må jeg ufrivillig tenke på en ex som var både ganske trang og helt rå til å knipe. Hun hadde ikke født og brukte diverse typer kuler og vekter for å trene opp musklene. Jeg kom alltid altfor fort med henne (men var også mye yngre da), og har generelt mye bedre sex med nåværende partner av mange grunner. Men ett og annet fra før vår tid husker man jo nødvendigvis. Og det er det gjerne en fordel å holde for seg selv!

Anonymkode: 5c5ea...38e

Du høres litt kjip ut, da.

Minne henne på å gjøre kegel? 🤷‍♀️ Why? Sa hun spesifikt til deg at du måtte minne henne på sitt pågående prosjekt?

Og du sier sexen med denne stramme exen var digg - men du kom for fort. Chances are kinda high hun ikke synes det samme om deg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Adrenalina1 skrev (43 minutter siden):

Faen så mye tull mannfolk lirer ut av seg. Hva med å prøve å være litt fintfølende. Ta litt hensyn? Men neida. Dere bare buser på. Finnes utallige grunner til å sky menn som pesten.

De foretrekker kanskje kvinner som egentlig ikke er tent på dem for da virker det jo trangere. Våt, kåt og klar; alt er åpent, men kanskje for åpent for da føler de seg ikke «melket» Og så henviser de til tidligere såkalte trange og har ennå ikke fattet at de ble utsatt for veldig godt skuespill.

Tror seksualundervisningen må avansere et par hakk. 

Anonymkode: 5a9a4...e0b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

De foretrekker kanskje kvinner som egentlig ikke er tent på dem for da virker det jo trangere. Våt, kåt og klar; alt er åpent, men kanskje for åpent for da føler de seg ikke «melket» Og så henviser de til tidligere såkalte trange og har ennå ikke fattet at de ble utsatt for veldig godt skuespill.

Tror seksualundervisningen må avansere et par hakk. 

Anonymkode: 5a9a4...e0b

Nå må kvinner lære sine egne underliv å kjenne. Når en kvinne blir veldig opphisset og våt, så svulmer vaginaen opp innvendig pga mere blod tilførsel der nede. De som er trange melker kuken uansett hvor vått det er. Hun som melken penisen min best av alle partnere jeg har hatt var også hun våteste. Grunnen til at penis glir inn i ei som er våt er fordi det er vått. Det er de færreste som åpner seg opp som en tunell der nede når de blir kåt.

Anonymkode: 59681...fb9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Mm...tror menn med fordel kan trå litt forsiktig på dette punktet...har følt på at jeg må ha sagt noe litt dumt sist vi hadde sex. Hun har begynt å knipe mer under sex i det siste, men tror hun kan bli litt usikker på hvor mye av det jeg føler. Men jeg gjør jo det, selv om...

Kanskje jeg sa noe om at jeg tror det krever en del trening eller noe i den retningen, var ikke vondt ment, men hun reagerte litt merket jeg. Hun gjør det jo for å glede meg litt ekstra også. Jeg prøvde å redde situasjonen med å si noe om at jeg også prøver å gjøre kegel-øvelser men syns det er altfor lett å glemme å gjøre det. Det er det jo. Da sa hun at hun bare kniper når vi har sex. Ok, ingen kjempegreie men jeg vet jo at det skal litt mengdetrening til. Selv om vi har sex 3-4 ganger i uken.

Jeg husker jeg i perioder prøvde å minne henne på å knipe etter fødslene, men hun har aldri helt blitt kvitt problemet med litt skvetting når hun nyser og sånt, så hadde sikkert hatt godt av mer knipeevne for sin egen del. Seksuelt også. Men for noen er det sikkert grenser for hvor godt det kan trenes opp etter fødsler også.

Dette gjør meg virkelig ingen ting egentlig, jeg tenker veldig lite på det, men hvis jeg likevel gjør det, må jeg ufrivillig tenke på en ex som var både ganske trang og helt rå til å knipe. Hun hadde ikke født og brukte diverse typer kuler og vekter for å trene opp musklene. Jeg kom alltid altfor fort med henne (men var også mye yngre da), og har generelt mye bedre sex med nåværende partner av mange grunner. Men ett og annet fra før vår tid husker man jo nødvendigvis. Og det er det gjerne en fordel å holde for seg selv!

Du tenker ikke så mye på det, men er villig til å knuse selvtilliten til dama di med dumme kommentarer?

Mannfolka på KG gjør meg bare mer og mer lesbisk.

Anonymkode: e1cb0...970

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jada, men man kan vel respektere de som vil øve opp noen "kunster" også. Ett og annet innen sex må læres og øves opp. Da er det opp til den enkelte hvor interessante ting er.

Er ikke personlig veldig opptatt av dette, men "melkingen" det er snakk om her er en eldgammel praksis best kjent som "pompoir", og kvinner som mestret dette var særdeles ettertraktet. Det er også lov til å bli litt nysgjerrig.

Joda, det går også å trene seg på dette.. det kjennes utrolig deilig ut i en CAT-posisjon. En stilling der vi begge bruker kniping, og uten penetrering (ut og inn) i PIV.

Måtte google "Pompoir xxx" ..da kom det opp flere måter å se resultatet av treningen på. Muskler kan trenes til det meste, men det krever tid å få musklene og motorikken til lystre når jeg leser videre. Så den melkingen er vel ikke så vanlig som det høres ut, kanskje like uvanlig som at noen får magen til å "ruller" med magemusklene. Da har man full kontroll over musklene...

Dette er ikke noe vanligvis kvinner kan, gjør eller vet om, men likevel burde de trene musklene på dette og knipeøvelser. Det finnes så mye helsefordeler også med treningen, kraftigere orgasmer kan de også oppleve med dette. Fordi man trener også på musklene som gir sammentrekningene av orgasmene. Så sterkere muskler gir sterkere orgasmer fordi orgasmene varer lengre. Etter snart 6-7 år med knipeøvelser er jeg ikke i tvil, jeg har hatt mye glede av det, og ikke minst den store helsefordelen. Jeg er ikke lengre ferdig etter en utløsning, jeg kan få 3-4 til hvis jeg har en god dag...

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Har hørt flere menn nevne damer som "melker" pikken med musklene i underlivet. Jeg skjønner jo i teorien hva det handler om, men selv om jeg gjør knipeøvelser og prøver å trene opp musklene, så føler jeg at jeg ikke helt får det til 🤔. Jeg kan fint knipe rundt min egen finger, men i kampens hete er det akkurat som om jeg ikke klarer å få tak i musklene på samme måte. Kjæresten nevnte en gang tidlig i forholdet at han hadde hatt en eks som var helt super til dette - og dette har selvfølgelig satt seg fast i bakhodet mitt. Jeg vil klare det jeg og....!

Er det noen som har noen tips å komme med? 

Anonymkode: a6b10...4f7

Du vet jo iallefall at fenomenet finnes og prøver så godt du kan. Jeg tror nok det er vanskelig å få musklene til å styre retninger, og det er også vanskelig å beskrive hvordan du skal få det til. Den videosnutten jeg så var det ei som trente på dette med en dildo inni seg, dildoen for ut og inn bare av musklene hun brukte. Vanlige muskler presser jo bare dildoen ut og ikke inn igjen. Så du må nok bare prøve å aktivisere noen muskler du ikke vet du har.. Jeg tenkte bare at det var en kvinne her, som kunne ha forklart deg hvordan du skulle få dette til? 

Men de fleste reagerte på at han typen din nevnte hans ex som fikk det til. Det kan jo i tilfeller virke litt sårt å høre, men hovedbudskapet ditt er jo at du også vil lære dette. Jeg kan gjerne google mere for deg, finne stoff som hjelper... Men jeg avventer til du har svart🙄

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slemt av typen å sammenligne m eksen..

Anonymkode: 1a958...eef

AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, Bamseklemmer said:

Men de fleste reagerte på at han typen din nevnte hans ex som fikk det til. Det kan jo i tilfeller virke litt sårt å høre, men hovedbudskapet ditt er jo at du også vil lære dette. Jeg kan gjerne google mere for deg, finne stoff som hjelper... Men jeg avventer til du har svart🙄

Takk for gode innspill! Jeg er ganske god til å google selv, så jeg har lest endel interessante artikler de siste dagene etter innspillene i denne tråden. Og takk til dere andre og, dette har vært en nyttig tråd for meg. Joda, det var dumt av ham å nevne det – men til hans forsvar var det verken som en sammenligning eller et ønske. Vi satt og snakket om sex og tidligere erfaringer, og han slumpet til å fortelle det. Det er ikke noe jeg tenker nevneverdig over, annet enn at jeg fikk lyst til å lære meg teknikken selv. Så gjenstår det å se om jeg "gidder" – da blir det i så tilfelle for min egen del ;)

TS.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Takk for gode innspill! Jeg er ganske god til å google selv, så jeg har lest endel interessante artikler de siste dagene etter innspillene i denne tråden. Og takk til dere andre og, dette har vært en nyttig tråd for meg. Joda, det var dumt av ham å nevne det – men til hans forsvar var det verken som en sammenligning eller et ønske. Vi satt og snakket om sex og tidligere erfaringer, og han slumpet til å fortelle det. Det er ikke noe jeg tenker nevneverdig over, annet enn at jeg fikk lyst til å lære meg teknikken selv. Så gjenstår det å se om jeg "gidder" – da blir det i så tilfelle for min egen del ;)

TS.

Takk selv du TS, du virker veldig hyggelig og har godt pågangsmot. Du vil nok få mye utbytte den dagen du får det til, det er bare så nydelig å se at du i det minste prøver. Joda, det meste finnes gjennom google... jeg skal lære meg å massere kroppen bedre, erotiske trykkpunkt på kroppen, romantikk og sensuell oljemassasjer.. Så jeg har en del å google...

Lykke til på veien av å lykkes🙏🧡

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 1
Skrevet

Jeg driver og trener på pompoir for tiden, og … vel … det gir resultater.

I starten synes jeg det var vanskelig. Å klemme på pålen under sex var som å løfte en kasse med varierende tyngde. Se for deg at du løfter en kasse du tror er tung og derfor tar du skikkelig i, men når du løfter, så blir den plutselig lett. Sånn har jeg det litt når vi har sex. Vi fant ut at det var lurt at vi holdt oss litt i ro til jeg liksom fikk tak. Etterhvert kunne han støte litt sakte slik at jeg kunne klemme og slippe i takt med støtene. Nå kan han støte litt kjappere.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler dere kvinner som sliter med å føle få til knipingen under sex til å prøve å knipe med små, raske knip i stedet for å holde i 30 sekunder osv. Jeg kniper en gang i sekundet og det gjør mannen helt vill. Hvis jeg prøver å knipe over tid får jeg det ikke til rundt penis. Aner ikke forskningen bak dette altså, det er kun basert på egen erfaring. 

Det tar som en annen nevnte over, mengdetrening - knip så ofte som mulig gjennom dagen! Etter noen få måneder vil man da begynne å merke enorm forskjell! 

Anonymkode: fc72d...bc5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Noen kvinner er trangere enn andre. Jeg prøver å si dette til KG, men blir alltid slakta for det. 🤷‍♀️ Jeg tror grunnen til at jeg alltid har vært trang er at jeg har vært lite seksuelt aktiv og jeg pleier å onanere kun ved å stimulere klitoris, men ikke putter noe i vagina- jeg bare synes det er et ork å gjøre det, og jeg har alltid onanert sånn. 

Anonymkode: 087cf...94d

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...