Gå til innhold

Å "melke" penis

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hørt flere menn nevne damer som "melker" pikken med musklene i underlivet. Jeg skjønner jo i teorien hva det handler om, men selv om jeg gjør knipeøvelser og prøver å trene opp musklene, så føler jeg at jeg ikke helt får det til 🤔. Jeg kan fint knipe rundt min egen finger, men i kampens hete er det akkurat som om jeg ikke klarer å få tak i musklene på samme måte. Kjæresten nevnte en gang tidlig i forholdet at han hadde hatt en eks som var helt super til dette - og dette har selvfølgelig satt seg fast i bakhodet mitt. Jeg vil klare det jeg og....!

Er det noen som har noen tips å komme med? 

Anonymkode: a6b10...4f7

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kniper flere ganger om dagen, men føler sjeldent at typen min kjenner det når jeg gjør det på han mens han er inni meg. Jeg skal bare fortsette å trene tror jeg.

Anonymkode: c9bdd...97c

AnonymBruker
Skrevet

For en dust av en type du har som forteller sånne intime detaljer fra sexlivet med sin ex.

Jeg hadde fått selvtilliten angående sex kraftig redusert..

Jeg er ikke så stram i musa at jeg klarer dette nei, hverken før jeg fødte eller etterpå.

Anonymkode: 4c3ce...b1a

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har hørt flere menn nevne damer som "melker" pikken med musklene i underlivet. Jeg skjønner jo i teorien hva det handler om, men selv om jeg gjør knipeøvelser og prøver å trene opp musklene, så føler jeg at jeg ikke helt får det til 🤔. Jeg kan fint knipe rundt min egen finger, men i kampens hete er det akkurat som om jeg ikke klarer å få tak i musklene på samme måte. Kjæresten nevnte en gang tidlig i forholdet at han hadde hatt en eks som var helt super til dette - og dette har selvfølgelig satt seg fast i bakhodet mitt. Jeg vil klare det jeg og....!

Er det noen som har noen tips å komme med? 

Anonymkode: a6b10...4f7

Tror han ødla mye med den uttalelsen. Min mann sa en gang at han ikke kjente når jeg kom,hadde kjent det med alle andre. Etter det kommer jeg ikke klarer ikke dessverre.

Anonymkode: 35a0d...97b

• Liker 5
  • Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

For en dust av en type du har som forteller sånne intime detaljer fra sexlivet med sin ex.

🤮 

Ikke sikkert det er sant engang, kanskje noe han tror han kan ønske seg. For en fjott! 

Fortell om en av dine ekser som hadde så stor at "melkingen" fungerte strøkent.

Anonymkode: 5a9a4...e0b

• Liker 9
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Litt uheldig og dumt av han å si det, men tror han bare vil at du skal klare det. Det er bare å øve seg. Knipeøvelser er prima.

Anonymkode: 380a5...85c

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Herlighet så mye idiotisk vås menn gulper opp til damene sine.

En gang jeg og kjæresten var midt i forspillet, tok han på puppen min og sa ordet "slapp".

Jeg ble litt satt ut og spurte hva han sa, men da sa han at det var ingenting.

Jeg hadde på den tiden sprettpupper og de brukte han å komplimentere, så jeg skjønte ikke helt hvorfor han sa at puppen var slapp.

Han var full da han sa det, så tenker kanskje det var vås.

I dag flere år etterpå er puppene begynt å bli slappe, så når vi har sex har jeg komplekser pga det han sa for 12 år siden.

Skulle ønske han aldri sa det!

Anonymkode: 4c3ce...b1a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Herlighet for en rar forventning til sexen

Jeg kniper gjerne under sex (synes det er morsommere å gjøre kegels under sex enn å finne tid til det alene), men sexen blir jo ikke like god fordi knipingen gir litt sammen sensasjon som å holde pusten gjentatte ganger under akten (se for deg om han skulle fokusert på å holde pusten hvert 30. sek mens han peiser på...), det tar litt vekk fra nytelsen. Tempoet han holder er også vesentlig om man klarer å knipe i takt eller ei.

Jeg vet at det går en myte blant noen menn om at vi kvinner kan trene musklene i underlivet opp til å knekke blyanter og runke penis kun ved hjelp av underlivsmusklene. Jeg er generelt en veldig rolig og forståelsesfull person, men jeg hadde nok blitt rasende om samboeren min forventet dette av meg (spesielt når det tar bort min egen nytelse under sex)

Anonymkode: 21476...2fa

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

🤮

Ikke sikkert det er sant engang, kanskje noe han tror han kan ønske seg. For en fjott! 

Fortell om en av dine ekser som hadde så stor at "melkingen" fungerte strøkent.

Anonymkode: 5a9a4...e0b

Når vi i Norge har så mange antall sexpartnere så vil aldri sex bli noe intimt og eksklusivt. Slutt å klage.

Jørgen

Anonymkode: 70706...a2e

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Herlighet for en rar forventning til sexen

Jeg kniper gjerne under sex (synes det er morsommere å gjøre kegels under sex enn å finne tid til det alene), men sexen blir jo ikke like god fordi knipingen gir litt sammen sensasjon som å holde pusten gjentatte ganger under akten (se for deg om han skulle fokusert på å holde pusten hvert 30. sek mens han peiser på...), det tar litt vekk fra nytelsen. Tempoet han holder er også vesentlig om man klarer å knipe i takt eller ei.

Jeg vet at det går en myte blant noen menn om at vi kvinner kan trene musklene i underlivet opp til å knekke blyanter og runke penis kun ved hjelp av underlivsmusklene. Jeg er generelt en veldig rolig og forståelsesfull person, men jeg hadde nok blitt rasende om samboeren min forventet dette av meg (spesielt når det tar bort min egen nytelse under sex)

Anonymkode: 21476...2fa

Mm...tror menn med fordel kan trå litt forsiktig på dette punktet...har følt på at jeg må ha sagt noe litt dumt sist vi hadde sex. Hun har begynt å knipe mer under sex i det siste, men tror hun kan bli litt usikker på hvor mye av det jeg føler. Men jeg gjør jo det, selv om...

Kanskje jeg sa noe om at jeg tror det krever en del trening eller noe i den retningen, var ikke vondt ment, men hun reagerte litt merket jeg. Hun gjør det jo for å glede meg litt ekstra også. Jeg prøvde å redde situasjonen med å si noe om at jeg også prøver å gjøre kegel-øvelser men syns det er altfor lett å glemme å gjøre det. Det er det jo. Da sa hun at hun bare kniper når vi har sex. Ok, ingen kjempegreie men jeg vet jo at det skal litt mengdetrening til. Selv om vi har sex 3-4 ganger i uken.

Jeg husker jeg i perioder prøvde å minne henne på å knipe etter fødslene, men hun har aldri helt blitt kvitt problemet med litt skvetting når hun nyser og sånt, så hadde sikkert hatt godt av mer knipeevne for sin egen del. Seksuelt også. Men for noen er det sikkert grenser for hvor godt det kan trenes opp etter fødsler også.

Dette gjør meg virkelig ingen ting egentlig, jeg tenker veldig lite på det, men hvis jeg likevel gjør det, må jeg ufrivillig tenke på en ex som var både ganske trang og helt rå til å knipe. Hun hadde ikke født og brukte diverse typer kuler og vekter for å trene opp musklene. Jeg kom alltid altfor fort med henne (men var også mye yngre da), og har generelt mye bedre sex med nåværende partner av mange grunner. Men ett og annet fra før vår tid husker man jo nødvendigvis. Og det er det gjerne en fordel å holde for seg selv!

Anonymkode: 5c5ea...38e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Fuck melking, slutt å stress og styr over sånt. Vær med en som setter pris på sex med deg og koser seg 

Anonymkode: 2f73b...c29

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Fuck melking, slutt å stress og styr over sånt. Vær med en som setter pris på sex med deg og koser seg 

Jada, men man kan vel respektere de som vil øve opp noen "kunster" også. Ett og annet innen sex må læres og øves opp. Da er det opp til den enkelte hvor interessante ting er.

Er ikke personlig veldig opptatt av dette, men "melkingen" det er snakk om her er en eldgammel praksis best kjent som "pompoir", og kvinner som mestret dette var særdeles ettertraktet. Det er også lov til å bli litt nysgjerrig.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jada, men man kan vel respektere de som vil øve opp noen "kunster" også. Ett og annet innen sex må læres og øves opp. Da er det opp til den enkelte hvor interessante ting er.

Er ikke personlig veldig opptatt av dette, men "melkingen" det er snakk om her er en eldgammel praksis best kjent som "pompoir", og kvinner som mestret dette var særdeles ettertraktet. Det er også lov til å bli litt nysgjerrig.

Joda men virker som du gjør det mtp hva kjæresten din har sagt om eksen. Hvis du genuint vil klare det uavhengig av hva denne eksen kan så kjør på. Men alle fungerer på ulike måter nedentil. Kan være du kniper feil muskler, utrolig mange som gjør det.

AnonymBruker
Skrevet

Håpløs kjæreste som sier sånt.

Men, det er faktisk noe det kan være verd å prøve, for din egen del. Det er kniping som er nøkkelen til orgasme ved penetrering for mange av oss. Klitorisen ligger med "armer" rundt vagian, og ved å aktivere musklene her så klemmer du klitorisen rundt penisen. Dette kan gjøre at du får orgasme. 

Jeg hadde aldri orket å knipe så mye for mannens del, selv om han kjenner det. Det er bare en bonus. Jeg kniper 100% for meg selv. 

Hvis det er veldig slitsomt å knipe, kan det hjelpe med øvelse. Det er sannsynligvis ikke så lett å komme hvis det er for tungt. Du trenger sannsynligvis ikke knipe og holde så lenge, jeg kniper når han drar seg litt sakte ut, og slipper når han er på vei inn. Støter han fort, kniper jeg og holder ca 3 sek før jeg slapper av, og så kniper igjen. Det er en naturlig symbiose med andre bevegelser i underlivet, ikke noe som krever oppmerksomhet eller mye energi å få til. 

Anonymkode: 1987f...af1

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker said:

Joda men virker som du gjør det mtp hva kjæresten din har sagt om eksen. Hvis du genuint vil klare det uavhengig av hva denne eksen kan så kjør på. Men alle fungerer på ulike måter nedentil. Kan være du kniper feil muskler, utrolig mange som gjør det.

Nå ble ditt svar til feil person...

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nå ble ditt svar til feil person...

Sorry

Gjest Warrior
Skrevet (endret)

Det er nok bare å øve og trene på det. Øvelse gjør mester. Men du skal ikke føle det er noe du må gjøre og øve på på grunn av kjæresten din sier det. Det viktigste bør være at dere har god sex og nyter hverandre. Han kan slutte med å fortelle hva ekser har gjort og ikke gjort. Du er deg. Eksen er eksen. Det må han godta og han må respektere deg. Alle er forskjellige. 

Endret av Warrior
Skrevet

Har opplevd det med noen få partnere. Det er litt ekstra luksus, men langt fra det som definerer sex som god eller dårlig. 

Kronglete uttalelse fra mannen din, dog. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det blir nok ikke aktuelt. Ut fra alt agget her inne, mistenker jeg at så godt som alle damer med KG profil tar turen til nærmeste dynge for å lete etter menn. Blir nok ikke bedre før de finner noen nye jaktmarker😄

• Liker 1
Skrevet

Faen så mye tull mannfolk lirer ut av seg. Hva med å prøve å være litt fintfølende. Ta litt hensyn? Men neida. Dere bare buser på. Finnes utallige grunner til å sky menn som pesten.

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...