AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #1 Skrevet 2. mars 2022 Hei! Jeg har de siste 11 årene leid leilighet via Utleiemegleren (samme leilighet hele veien). Dette er en 2-roms og jeg bor der med barnet mitt som bor hos meg annenhver uke. Nå er det slik at jeg så gjerne skulle hatt et ekstra soverom, men jeg og kjæresten (som da selvfølgelig ikke er faren til barnet) er ikke helt der at jeg ønsker å flytte sammen enda. Jeg har utdanning, fast jobb, stabil inntekt (men høyt studielån), og har aldri vært sent ute med å betale husleia. Ingen betalingsanmerkninger, røyker ikke, har ikke dyr. Problemet er at jeg nå har vært på en hel haug med visninger i regi av Utleiemegleren, uten å få napp. Har forsøkt å skille meg ut ved å ha en «bolig-CV», men det hjelper heller ikke. Føler det kun er par som er aktuelle for leie av 3-roms i Oslo? Er det noen som har noen tips til hvordan Utleiemegleren velger ut hvem som får leiligheten? Eller andre forslag? Vil helst leie via et firma. Får ikke startlån eller boliglån (heller ikke del-eie) - går ut fra det er pga studielånet (gikk 5 år på BI). Anonymkode: 517ee...ad0
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #2 Skrevet 3. mars 2022 Hva med å ta kontakt med dem og si at behovet for rom endrer seg. Be om hjelp til ny leilighet. De selv kan jo gi deg en god referanse.. Anonymkode: 6f932...86e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå