Gjest LoisLane Skrevet 31. oktober 2005 #21 Skrevet 31. oktober 2005 Det kan jo hende at det er først nå hun oppfattes som en reell person og dermed en trussel.
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2005 #22 Skrevet 2. november 2005 tusen takk for alle svar, føler meg mye roligere nå
Marris75 Skrevet 4. november 2005 #23 Skrevet 4. november 2005 Har selv to barn på 5 og 2 år. Trodde 5 åringen var over trassalderen, men tok skammelig feil. Det er tilbake for fullt etter et rolig år. Tror nok han syntes at lillebror tar litt mye plass nå. Han har alltid vært snill mot han, men nå setter han seg på han, slår, spenner bein etc. Lite hyggelig om dagen. De er konstant i tottene på hverandre. Forferdelig slitsomt fordi jeg syntes at jeg kjefter på han hele dagen. Han er verdens snilleste til tider, men om ettermiddagen er han sliten og det går utover lillebror. Prøver å holde stemme-bruken nede, men noen ganger så klarer jeg ikke mer Og da hever jeg stemmen, men da skriker han bare høyere. Ikke lett dette. Syntes faktisk at 3års trassen var enklere å takle enn dette. Han får masse skryt i barnehagen fordi han er så snill mot alle de små. Han leier dem, trøster dem når de gråter etc. Men hjemme så snur det totalt. Håper det blir bedre snart. For jeg blir snart gal Men så smelter man helt når de viser at de er glad i hverandre også da. For det hender jo ofte det også. Takk og lov for det. Men det er faktisk godt å lese at andre sliter også, for man tenker ofte at man gjør noe feil siden de er så sinna
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå