AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #1 Skrevet 2. mars 2022 Nei, ikke covid. Men var kjempesyk med migrene i flere uker. Skal ikke mye aktivitet til før jeg puster og peser. Og det virker ikke helt som dårlig kondis heller, hvis dere skjønner forskjellen. Noen som har opplevd det samme etter sykdom som ikke satt i luftveiene? Og tok det lang tid før det gikk over? Anonymkode: 8f5c1...102
ajarRun Skrevet 2. mars 2022 #2 Skrevet 2. mars 2022 Hvis jeg skal gjette ga legen din deg betablokkere, og deres mest vanlige bivirkning utover lavt blodtrykk er at man blir andpusten? Stort sett blir man bedre etter at man venner seg til medisinen, men hvis du har en for høy dose kan det jo være vedvarende.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #3 Skrevet 2. mars 2022 ajarRun skrev (18 minutter siden): Hvis jeg skal gjette ga legen din deg betablokkere, og deres mest vanlige bivirkning utover lavt blodtrykk er at man blir andpusten? Stort sett blir man bedre etter at man venner seg til medisinen, men hvis du har en for høy dose kan det jo være vedvarende. Ikke betablokker, men har økt på blodtrykksmedisin for migrene. Legen sier jeg tåler dosen når han sjekker blodtrykket, men jeg er likevel litt svimmel. Anonymkode: 8f5c1...102
ajarRun Skrevet 2. mars 2022 #4 Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke betablokker, men har økt på blodtrykksmedisin for migrene. Legen sier jeg tåler dosen når han sjekker blodtrykket, men jeg er likevel litt svimmel. Anonymkode: 8f5c1...102 Beskriv hvordan han sjekker blodtrykket. Liker du legekontor eller synes du de er ubehagelige? Hvilken medisin?
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #5 Skrevet 2. mars 2022 ajarRun skrev (6 minutter siden): Beskriv hvordan han sjekker blodtrykket. Liker du legekontor eller synes du de er ubehagelige? Hvilken medisin? Jeg er vant med legekontor og føler meg komfortabel der. Har aldri hatt høyt blodtrykk heller. Han sjekker det på helt grei og vanlig måte, det er ganske rutine for meg. Anonymkode: 8f5c1...102
ajarRun Skrevet 2. mars 2022 #6 Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er vant med legekontor og føler meg komfortabel der. Har aldri hatt høyt blodtrykk heller. Han sjekker det på helt grei og vanlig måte, det er ganske rutine for meg. Anonymkode: 8f5c1...102 Du har aldri hatt høyt blodtrykk, men tar blodtrykksmedisin som ikke er betablokker mot migrene? Hvilken medisin? Når han tar blodtrykket, sitter du? Ligger du? Hvor lang tid etter han tar på mansjetten måler han?
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #7 Skrevet 2. mars 2022 ajarRun skrev (5 minutter siden): Du har aldri hatt høyt blodtrykk, men tar blodtrykksmedisin som ikke er betablokker mot migrene? Hvilken medisin? Når han tar blodtrykket, sitter du? Ligger du? Hvor lang tid etter han tar på mansjetten måler han? Candesartan er blodtrykksenkende, men ikke betablokker. Jeg sitter når han tar blodtrykk. Vet ikke hvor lenge. Lenge nok antar jeg. Er ikke lege. Anonymkode: 8f5c1...102
ajarRun Skrevet 2. mars 2022 #8 Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Candesartan er blodtrykksenkende, men ikke betablokker. Jeg sitter når han tar blodtrykk. Vet ikke hvor lenge. Lenge nok antar jeg. Er ikke lege. Anonymkode: 8f5c1...102 Hvorfor startet dere med det for migrene hvis du ikke har høyt blodtrykk?
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #9 Skrevet 2. mars 2022 ajarRun skrev (10 minutter siden): Hvorfor startet dere med det for migrene hvis du ikke har høyt blodtrykk? Fordi det brukes forebyggende mot kronisk migrene. Anonymkode: 8f5c1...102 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #10 Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Fordi det brukes forebyggende mot kronisk migrene. Anonymkode: 8f5c1...102 Du sitter å svarer en som ikke har peiling, dette tar du med legen. Anonymkode: f8b96...7cf
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #11 Skrevet 3. mars 2022 Det kan godt skyldes medisin. Du bør få en ny legetime. Anonymkode: 173e3...b88
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå