Anjatapinjata Skrevet 4. mars 2022 #21 Skrevet 4. mars 2022 Har hatt bra sex med flere. Han jeg har sex med nå er kanskje den beste, har null hemninger med han, kan snakke om alt av ønsker og preferanser. I tillegg er den seksuelle kjemien oss imellom helt spesiell. Noe av det beste med han er vel at han liker best de delene av meg som jeg liker minst😅 så da er det veldig lett å slappe av å slippe meg helt løs😏 3
Gjest Made4u Skrevet 4. mars 2022 #22 Skrevet 4. mars 2022 Anjatapinjata skrev (Akkurat nå): Noe av det beste med han er vel at han liker best de delene av meg som jeg liker minst😅 Det ligger ingen automatikk i at du kan ta dette som en sannhet, snarere tvert imot så kan det være taktisk av han. Klart at man dersom man vil gjøre inntrykk på noen, at man da roser dem for det dem er minst fornøyd med selv. i realiteten kan en mann si til ei lubben dame at hun er sexy (selv om han foretrekker slankere damer og går på kompromiss med henne). Nå er det ingen grunn til at noen skal la naiviteten blomstre fordi noen deler ut komplimenter.
Hunter7 Skrevet 4. mars 2022 #23 Skrevet 4. mars 2022 34 minutter siden, Made4u said: Det ligger ingen automatikk i at du kan ta dette som en sannhet, snarere tvert imot så kan det være taktisk av han. Klart at man dersom man vil gjøre inntrykk på noen, at man da roser dem for det dem er minst fornøyd med selv. i realiteten kan en mann si til ei lubben dame at hun er sexy (selv om han foretrekker slankere damer og går på kompromiss med henne). Nå er det ingen grunn til at noen skal la naiviteten blomstre fordi noen deler ut komplimenter. Du må jo bare være verdens morsomste på fest … 🥳😒 5 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #24 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Beste sexen har du med en du har følelser for. Det er mer ved sex enn kun det fysiske. Jørgen Anonymkode: c873b...ff6 Dette stemmer ikke for meg. Jeg elsker kjæresten min men han er langt ifra den beste jeg har hatt sex med Anonymkode: a0eda...6f4 2
AndersenG Skrevet 4. mars 2022 #25 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 2.3.2022 den 18.18): Hvem har du hatt best sex med? Hvor gode venner ble dere? Har dere sett hverandre siden? Var det aldersforskjell? Anonymkode: b3c46...302 A) Hun var 26, jeg 32. Lå med hverandre en høst. Litt kontakt i etterkant, men mindre og mindre. Ikke sett henne på ti år. Vi var bare knullevenner. B) Hun 19 jeg 26. Kjærester i noen måneder. Knullet i to år etter det ble slutt, men så fikk hun type. Etter det ingen kontakt.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #26 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Dette stemmer ikke for meg. Jeg elsker kjæresten min men han er langt ifra den beste jeg har hatt sex med Anonymkode: a0eda...6f4 hva definerer bra sex? kjemien? eksplosivet? Annet? Anonymkode: b3c46...302
Gjest Made4u Skrevet 4. mars 2022 #27 Skrevet 4. mars 2022 Hunter7 skrev (Akkurat nå): Du må jo bare være verdens morsomste på fest … 🥳😒 Jeg er beryktet i visse miljøer.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #28 Skrevet 4. mars 2022 Beste sexen har jeg alltid med jenter som er 15-20 år yngre enn meg. Deres nysgjerrighet, og ikke minst hengivenhet, med min erfarenhet samt utholdenhet gir oss himmelske opplevelser. Alltid! Kvinner på 18-20; Vær ikke redd for å eksprementere med en mann som er i 30/40-åra! 😄 *KOZ* Anonymkode: 9d22d...244 2 2
Elaine Marley Skrevet 4. mars 2022 #29 Skrevet 4. mars 2022 Tråden er ryddet for brukerangrep. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #30 Skrevet 4. mars 2022 Eksen min. Fantastisk sex. Dessverre viste han seg å være en utro drittsekk. Anonymkode: 01e86...fcd
Anjatapinjata Skrevet 4. mars 2022 #31 Skrevet 4. mars 2022 Made4u skrev (1 time siden): Det ligger ingen automatikk i at du kan ta dette som en sannhet, snarere tvert imot så kan det være taktisk av han. Klart at man dersom man vil gjøre inntrykk på noen, at man da roser dem for det dem er minst fornøyd med selv. i realiteten kan en mann si til ei lubben dame at hun er sexy (selv om han foretrekker slankere damer og går på kompromiss med henne). Nå er det ingen grunn til at noen skal la naiviteten blomstre fordi noen deler ut komplimenter. Haha du er jo fantastisk 🤣 nå er ikke jeg en som sutrer å griner over hva jeg ikke liker med meg selv. Jeg virker nok veldig full av selvtillit for de rundt meg. Merkes at han elsker kroppen min, så ingen naivitet der. 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #32 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Beste sexen har jeg alltid med jenter som er 15-20 år yngre enn meg. Beste sexen har jeg med gifte/sambo damer som er 15-20 år eldre enn meg ...... minst. Forbudt frukt smaker best, og ingenting er som når utsultede modne damer får smake noe ungt og hardt igjen. Anonymkode: 1ce01...283 1
Scoops Skrevet 5. mars 2022 #33 Skrevet 5. mars 2022 Han jeg holder på med nå,helt fantastisk sex og en kjemi og trygghet som jeg ikke har følt på før. Desverre ser det ut som det nå går mot en slutt
Gjest Made4u Skrevet 5. mars 2022 #34 Skrevet 5. mars 2022 Anjatapinjata skrev (18 timer siden): Haha du er jo fantastisk 🤣 nå er ikke jeg en som sutrer å griner over hva jeg ikke liker med meg selv. Jeg virker nok veldig full av selvtillit for de rundt meg. Merkes at han elsker kroppen min, så ingen naivitet der. Nå var det du selv som nevnte at han liker best de delene av deg selv som du liker minst, altså gnager noe i følge deg selv på selvtilliten. Du trenger altså ikke å forsvare noe overfor mine kommentarer eller å ta på deg maske og fremstille deg med all verdens selvtillit. Snarere tvert imot, for hvem har ikke noe ved seg selv de er usikre på, jeg tør hevde at samtlige føler på noen usikkerheter ved seg selv, så slik er du i godt selskap med alle andre her på planeten. Hevder noen annet, så blir det en hvit løgn slik jeg ser det...
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #35 Skrevet 5. mars 2022 Anjatapinjata skrev (20 timer siden): Haha du er jo fantastisk 🤣 nå er ikke jeg en som sutrer å griner over hva jeg ikke liker med meg selv. Jeg virker nok veldig full av selvtillit for de rundt meg. Merkes at han elsker kroppen min, så ingen naivitet der. Du har uansett en sexy selvtillit 😀 Anonymkode: 9d22d...244 1
Anjatapinjata Skrevet 5. mars 2022 #36 Skrevet 5. mars 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Du har uansett en sexy selvtillit 😀 Anonymkode: 9d22d...244 Elsker kropp og elsker sex, da er det lett😄
Trolltunge Skrevet 5. mars 2022 #37 Skrevet 5. mars 2022 Min mann. Vi ble altså gift. Jeg har aldri vært i tvil om at det ble akkurat oss på grunn av at vi matchet så fantastisk angående sex. Vi passet egentlig ikke sammen ellers, men ingen av oss ble i stand til å gå videre etter å ha opplevd en slik match. Resten fikk bare ordne seg. Det har det også gjort. Ikke uten utfordringer, men det er det jo aldri. Alt i alt har det ikke vært et dumt utgangspunkt for et forhold. 4
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #38 Skrevet 6. mars 2022 Beste sexen noensinne er med kjæresten min, fordi vi elsker hverandre og har helt ekstremt dyrisk seksuell kjemi. Han er 20 år eldre enn meg. Anonymkode: b2f0d...8d2 1
Gjest lurven Skrevet 6. mars 2022 #40 Skrevet 6. mars 2022 Made4u skrev (På 4.3.2022 den 10.54): Den beste sexen vil alltid være med den nye og ukjente, intet er mer drepende for sexlyst enn den man har vært lenge i forhold med, spenning er der ikke lenger om man har vært sammen en stund. Den beste sexen er således alltid den første sex man har med ei dame. Selvfølgelig sier det seg selv, at jo mer attraktiv dama er jo sterkere er lystene. Delvis enig. Men sex blir bedre og bedre enn stund, når man lærer hverandre å kjenne bedre, men etter en stund blir den dårligere
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå