AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #1 Skrevet 2. mars 2022 Hvem har du hatt best sex med? Hvor gode venner ble dere? Har dere sett hverandre siden? Var det aldersforskjell? Anonymkode: b3c46...302
fjær Skrevet 2. mars 2022 #2 Skrevet 2. mars 2022 Beste sexen er en jeg holder på med nå. Vi er like gamle, møttes på datingapp... Vi har ikke kommet så langt enn at vi liker hverandre og snakker mye sammen... hva det blir av dette vet jeg ikke... 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #3 Skrevet 4. mars 2022 Beste sexen har du med en du har følelser for. Det er mer ved sex enn kun det fysiske. Jørgen Anonymkode: c873b...ff6 3 3 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #4 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Beste sexen har du med en du har følelser for. Det er mer ved sex enn kun det fysiske. Jørgen Anonymkode: c873b...ff6 Den var ektefølt. Takk Anonymkode: b3c46...302 1
Hr. Aktiv Skrevet 4. mars 2022 #5 Skrevet 4. mars 2022 Er med hun som gir av seg selv og nyter begge veier. 2 1
FrøkenFri Skrevet 4. mars 2022 #6 Skrevet 4. mars 2022 Sex er best når samspillet er helt perfekt, alle hemninger er borte og det er følelser med i bildet. 3 1
Rosa Dartle Skrevet 4. mars 2022 #7 Skrevet 4. mars 2022 Mannen min som jeg har hatt sex med i over 15 år, blir bare bedre og bedre 😊 4
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #8 Skrevet 4. mars 2022 Rosa Dartle skrev (Akkurat nå): Mannen min som jeg har hatt sex med i over 15 år, blir bare bedre og bedre 😊 kan du utdype bedre. Hvordan snakker dere med hverandre? Annet nevneverdig? hvordan fant dere hverandre? hvor gammel var du for 15 år siden? hva tenkte du før du fant mannen din? Anonymkode: b3c46...302
Rosa Dartle Skrevet 4. mars 2022 #9 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): kan du utdype bedre. Hvordan snakker dere med hverandre? Annet nevneverdig? hvordan fant dere hverandre? hvor gammel var du for 15 år siden? hva tenkte du før du fant mannen din? Anonymkode: b3c46...302 Haha.. Og fylke? 😄 Vi snakker godt sammen om alt mulig. Lyster og fantasier, også det som er «tabu». Vi møttes gjennom jobb for lenge siden, jeg var ca 20. Hadde ikke hatt sex med så mange før ham, men synes alltid sex har vært best i forhold, man må lære hverandre litt å kjenne og vise hverandre hva man liker. 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #10 Skrevet 4. mars 2022 Rosa Dartle skrev (2 minutter siden): Haha.. Og fylke? 😄 Vi snakker godt sammen om alt mulig. Lyster og fantasier, også det som er «tabu». Vi møttes gjennom jobb for lenge siden, jeg var ca 20. Hadde ikke hatt sex med så mange før ham, men synes alltid sex har vært best i forhold, man må lære hverandre litt å kjenne og vise hverandre hva man liker. Fylke Ja🤣🤣🤣 tenkte det samme. Sabla lei den samme som lager alle disse uendelig runketråd. (Og svarer seg selv)🤣 Skaff deg et liv ts. Anonymkode: cbf05...966 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #11 Skrevet 4. mars 2022 Rosa Dartle skrev (20 minutter siden): Haha.. Og fylke? 😄 Vi snakker godt sammen om alt mulig. Lyster og fantasier, også det som er «tabu». Vi møttes gjennom jobb for lenge siden, jeg var ca 20. Hadde ikke hatt sex med så mange før ham, men synes alltid sex har vært best i forhold, man må lære hverandre litt å kjenne og vise hverandre hva man liker. Jeg tror han har sluttet å be om fylke slik at vi ikke skal skjønne hvem han er 😅 Anonymkode: e5b2b...b4a 4
Gjest Made4u Skrevet 4. mars 2022 #12 Skrevet 4. mars 2022 Den beste sexen vil alltid være med den nye og ukjente, intet er mer drepende for sexlyst enn den man har vært lenge i forhold med, spenning er der ikke lenger om man har vært sammen en stund. Den beste sexen er således alltid den første sex man har med ei dame. Selvfølgelig sier det seg selv, at jo mer attraktiv dama er jo sterkere er lystene.
Gjest Made4u Skrevet 4. mars 2022 #13 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Beste sexen har du med en du har følelser for. Det er mer ved sex enn kun det fysiske. Jørgen Anonymkode: c873b...ff6 Manipulitativt tullball, er det for å gjøre inntrykk på damer du serverer løgner som dette? Er den beste sexen som snakkes om her altså, ikke hvorvidt noen har følelser for noen eller ikke... Følelser kan folk ha for hverandre selv i forhold uten sex, altså er følelser noe helt annet enn hva som er den beste sex'en (det er det siste som er tema her). Å utvikle følelser for noen tar gjerne tid, om parter er i et forhold mens de gjør det så blir sex'en kjedeligere og kjedeligere etter hvert som forholdet utvikler seg og følelsene kommer... Altså er sex'en kjedeligere før følelsene er på plass, det blir således helt feilslått å komme med et tåpelig svar som det du serverte her. Det er en ting og en ting alene som gir spennende og god sex, tiltrekningen mot den nye og ukjente sexpartneren. Absolutt alle vil det derimot bli kedeligere og kjedeligere sex med, jo mer man har sex med vedkommende.
mjaus Skrevet 4. mars 2022 #14 Skrevet 4. mars 2022 Made4u skrev (5 minutter siden): Manipulitativt tullball, er det for å gjøre inntrykk på damer du serverer løgner som dette? Er den beste sexen som snakkes om her altså, ikke hvorvidt noen har følelser for noen eller ikke... Følelser kan folk ha for hverandre selv i forhold uten sex, altså er følelser noe helt annet enn hva som er den beste sex'en (det er det siste som er tema her). Å utvikle følelser for noen tar gjerne tid, om parter er i et forhold mens de gjør det så blir sex'en kjedeligere og kjedeligere etter hvert som forholdet utvikler seg og følelsene kommer... Altså er sex'en kjedeligere før følelsene er på plass, det blir således helt feilslått å komme med et tåpelig svar som det du serverte her. Det er en ting og en ting alene som gir spennende og god sex, tiltrekningen mot den nye og ukjente sexpartneren. Absolutt alle vil det derimot bli kedeligere og kjedeligere sex med, jo mer man har sex med vedkommende. Du kan vel ikke snakke for alle? 6
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #15 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Beste sexen har du med en du har følelser for. Det er mer ved sex enn kun det fysiske. Jørgen Anonymkode: c873b...ff6 Jeg må bare spørre... hva er vitsen med å skrive som AB men signere med navn? 😛 Er helt enig med deg da Anonymkode: a0479...680 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #16 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 2.3.2022 den 18.18): Hvem har du hatt best sex med? Hvor gode venner ble dere? Har dere sett hverandre siden? Var det aldersforskjell? Anonymkode: b3c46...302 Hadde sex med en elsker og vi kjente ikke hverandre så godt. Han var 38 og jeg var 32. Vi har ikke sett hverandre siden. Anonymkode: c977b...97f
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #17 Skrevet 4. mars 2022 52 minutter siden, Rosa Dartle said: Mannen min som jeg har hatt sex med i over 15 år, blir bare bedre og bedre 😊 Akkurat samme her, vært sammen i 15 år (møttes da jeg var 25) og selv om sexlivet har vært fantastisk fra dag 1 så har det bare blitt enda bedre. Vi snakker minimalt om sex og lyster/fetisher etc, da vi begge har blitt enige om at vi faktisk foretrekker litt kjedelig vaniljesex. Vi bare har sex så fort vi får anledning, og det er alltid bra. Rett og slett. Anonymkode: 92450...52a 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #18 Skrevet 4. mars 2022 Rosa Dartle skrev (50 minutter siden): Haha.. Og fylke? 😄 Vi snakker godt sammen om alt mulig. Lyster og fantasier, også det som er «tabu». Vi møttes gjennom jobb for lenge siden, jeg var ca 20. Hadde ikke hatt sex med så mange før ham, men synes alltid sex har vært best i forhold, man må lære hverandre litt å kjenne og vise hverandre hva man liker. Veldig fint. Hvorfor sier du fylke? Anonymkode: b3c46...302
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #19 Skrevet 4. mars 2022 Min faste sexpartner gjennom 5 år. Møttes ute på byen, ekstremt bra sex og åpenhet. Anonymkode: 89d03...ccc 1 1
Gjest Made4u Skrevet 4. mars 2022 #20 Skrevet 4. mars 2022 mjaus skrev (Akkurat nå): Du kan vel ikke snakke for alle? For nær sagt en samlet gruppe av menn jo, er ikke mange menn som Jørgen som svarte i denne tråden her, så mistenker at han pynter på realitetene eller er en undertrykket femi-dott som heier frem feminister (ikke mange menn som han nei)...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå