AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #1 Skrevet 2. mars 2022 Jeg hadde sex med en en fyr forje mandag. Og han testet positiv for korona dagen etter. Altså tirsdagen for en uke siden. Jeg har testet meg så fort jeg har merket noe. Men alle testene jeg har tatt har vist negative. Senest nå. Det har jo gått 9 dager nå. Er jeg immun? Anonymkode: 4f99a...2e2
Djungelvrål Skrevet 2. mars 2022 #2 Skrevet 2. mars 2022 Ikke sikkert du er immun men smittet ble du ikke. 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #3 Skrevet 2. mars 2022 Det er ikke alle som blir smittet. Datteren til søsteren min fikk corona for noen uker siden, men ingen andre i familien fikk det. Og leiligheten er alt for liten til at det er mulig å isolere seg noe særlig, så de har levd som vanlig. Anonymkode: 68bc5...2c8 1
Eignarf Skrevet 2. mars 2022 #4 Skrevet 2. mars 2022 Fordi om du ikke ble smittet én gang, kan det hende du blir smittet av noen ved en senere anledning. Brukte du munnbind under akten?
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #5 Skrevet 2. mars 2022 Eignarf skrev (11 minutter siden): Fordi om du ikke ble smittet én gang, kan det hende du blir smittet av noen ved en senere anledning. Brukte du munnbind under akten? Jeg brukte ikke munnbind under akten nei. Anonymkode: 4f99a...2e2
Mezzosoprena Skrevet 2. mars 2022 #6 Skrevet 2. mars 2022 Kanskje, er det eneste mulige svaret på dette 🤣
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #7 Skrevet 2. mars 2022 Coronamysteriet tror jeg ikke engang forskere klarer å løse. Noen bli smittet selv om de er ekstremt forsiktige, mens andre er mer avslappet i forhold til Corona og blir ikke smittet. Noen blir kjempesyke til tross for at de har tre vaksiner, er ikke i risikogruppe, er slanke, sunne og spreke mens andre som har null eller kanskje bare én vaksine blir ikke noe særlig syke, selv om de veier 50 kg for mye og har livsstilssykdommer, og i tillegg røyker med begge henda. Det handler nok om immunforsvar, hvor stor virusdose vi blir smittet med osv. Anonymkode: 3182f...286
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #8 Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Coronamysteriet tror jeg ikke engang forskere klarer å løse. Noen bli smittet selv om de er ekstremt forsiktige, mens andre er mer avslappet i forhold til Corona og blir ikke smittet. Noen blir kjempesyke til tross for at de har tre vaksiner, er ikke i risikogruppe, er slanke, sunne og spreke mens andre som har null eller kanskje bare én vaksine blir ikke noe særlig syke, selv om de veier 50 kg for mye og har livsstilssykdommer, og i tillegg røyker med begge henda. Det handler nok om immunforsvar, hvor stor virusdose vi blir smittet med osv. Anonymkode: 3182f...286 Jeg ble heller aldri smitta da alle rundt meg ble syke med omgangsyken da jeg bodde hjemme. Ts Anonymkode: 4f99a...2e2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå