AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #1 Skrevet 2. mars 2022 Jeg skal holde snart en presentasjon foran et stort publikum. Jeg har lenge lurt på hvordan jeg kan få slippe og og evt lurt på om jeg kan bli akutt syk eller noe men foreløpig har jeg ingen plan. Dette er obligatorisk så jeg må ha en god grunn/ forslag/ ide. Tilleggsinformasjon : jeg har hatt covid, og omgangssyke 2 ganger. Anonymkode: 99cba...1c3
Snabeltann Skrevet 2. mars 2022 #2 Skrevet 2. mars 2022 Kan du spille den inn på forhånd, redigere i imovie, og så spille av filmen? Sp det du må si er en kort intro, og så etterpå la de stille noen evt spm?
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #3 Skrevet 2. mars 2022 Bare gjør det. Jeg har også helt angst for sånt, men jeg lover at du ikke dør. Og du kommer til å føle deg som en superhelt etterpå. Anonymkode: 51357...616
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #4 Skrevet 2. mars 2022 Snabeltann skrev (25 minutter siden): Kan du spille den inn på forhånd, redigere i imovie, og så spille av filmen? Sp det du må si er en kort intro, og så etterpå la de stille noen evt spm? Det er ikke lov. Vi må snakke en og en. Finnes det evt noe jeg bruke? Jeg har vurdert og hive ned på en vodka shot rett før. Har sett at de selger små flasker som passer i toalettvesken på polet. Anonymkode: 99cba...1c3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #5 Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Bare gjør det. Jeg har også helt angst for sånt, men jeg lover at du ikke dør. Og du kommer til å føle deg som en superhelt etterpå. Anonymkode: 51357...616 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Bare gjør det. Jeg har også helt angst for sånt, men jeg lover at du ikke dør. Og du kommer til å føle deg som en superhelt etterpå. Anonymkode: 51357...616 Jeg føler at jeg må jeg har bare en enorm frykt for akkurat det der… Anonymkode: 99cba...1c3
Snabeltann Skrevet 2. mars 2022 #6 Skrevet 2. mars 2022 Er det i forbindelse med jobb? Tror ikke det blir ansett som særlig greit hvis du kommer beruset på jobb😄 så ville droppet vodkaen!
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #7 Skrevet 2. mars 2022 Jeg har to "triks" som jeg selv bruker når jeg skal holde en presentasjon, og det funker som bare rakkern for meg. (1) Still godt forberedt og ha skikkelig trua på at det du presenterer er bra. Så lenge du tenker at det er bra, så kan publikum mene hva de vil. Vær selvsikker, men ikke overlegen. (2) Med mindre publikum har betalt deg penger for å underholde så er det stor sannsynlighet for at de ikke bryr seg stort om det du sier og uansett hvordan det går har de glemt presentasjonen din dagen etter. Folk tenker stort sett på seg selv og sitt. Anonymkode: c6f7a...a53
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #8 Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg føler at jeg må jeg har bare en enorm frykt for akkurat det der… Anonymkode: 99cba...1c3 Jeg skjønner akkurat hvordan det er altså, jeg har både hatt diaré og oppkast før presentasjoner. Det viktigste er at du kan stoffet, og er godt forberedt om du skulle glemme noe. Jeg passer alltid på at jeg har notater, omtrent ordrett, ettersom jeg kan få jernteppe om jeg plutselig kommer utav det. Ingen bryr seg om du tar en pause for å hente deg inn igjen. ❤️ Anonymkode: 51357...616
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå