Gjest Tante Sofie Skrevet 14. oktober 2002 #1 Del Skrevet 14. oktober 2002 I så og si alle innlegg her inne under denne tråden så virker det som om seksualitet er det samme som samleie........... (finnes unntak) Unnskyld meg, men er ikke begrepet seksualitet litt mer omfattende enn samleie, orgasme, stillinger, barbert/ikke barbert ...... Er ikke seksualitet også kos, nærhet, intimitet........ den gode samtalen om temaet m.m. På meg virker det som om det "å komme samtidig" er liksom "prikken over i'en". :o Jeg er en voksen dame.......som har vært gift, har barn - er singel nå. Har hatt flere partnere, både før og etter ekteskapet Og jeg må si til "ungdommen" her inne - dere har mye å lære! Beklager - men jeg synes (og det er min mening) at det er veldig mange egoister her, og også IRL også. :o og en ting til - sex er ikke det viktigste i verden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2002 #2 Del Skrevet 14. oktober 2002 1/ du har heeelt rett i at sex er ikke bare samleie, og det ER faktisk mangen som tror det. Det har også mye med det å være et menneske og være intim med noen; Kose, kyss,kjærlighet, tilåmed gode venner har en form for seksualitet. (man vil jo klemme bestevennen sin ofte vil vi ikke?) 2/ Mange er naive på det område ja. Og maaangen tror det å ha et akivt seksualitet liv er å ha mange gode sex-partnere... 3/ Viste dere at man har en form for sekualitet heelt fra en er ca 1 år og gjennom hele livet? Og dere sier "selvsakt" så er ikke det selvsakt i det hele. Det er mangen som tror at man er seksuell fra tenåra og til 40 åra. trist sign. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 14. oktober 2002 #3 Del Skrevet 14. oktober 2002 Og jeg må si til "ungdommen" her inne - dere har mye å lære! Beklager - men jeg synes (og det er min mening) at det er veldig mange egoister her, og også IRL også. :o og en ting til - sex er ikke det viktigste i verden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 14. oktober 2002 #4 Del Skrevet 14. oktober 2002 Pokker og da, klarer ikke å sitere jeg... Men det var det jeg prøvde helt øverst. *gå inn på testing og øve* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest2 Skrevet 15. oktober 2002 #5 Del Skrevet 15. oktober 2002 Helt greit å være ung og mangle livserfaring, men mange "roper så høyt" mange ganger. På meg virker det som om mange av dere (mener generellt...) "roper høyt" og framstår som allvitere. Jeg råder alle (både gammel og ung) til å være litt mer ydmyke, kanskje litt mer lyttende til andres mening. Ikke være så bastante........ :-? Noen ganger virker det håpløst å føre en diskusjon med noen, fordi den du diskuterer med "vet alt". Nei - kjære alle sammen. Uansett alder så har vi alle mye å lære av hverandre........av egen erfaring. Den som føler seg utlært - den har tapt! Hilsen gjest som elsker å ligge tett, tett inntil sin kjære å bare føle nærhet, godhet, varme 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 15. oktober 2002 #6 Del Skrevet 15. oktober 2002 Helt enig i at sex ikke bare er samleie.....d er et helt spekter av "nyanser" fra blikk...flørt ....kos....etc.etc.... Og at sex ikke er d viktigste i livet, men det er en viktig del av en helhet!!! Og det at det er mange egoister her inne er vel litt sterkt sagt....men jeg forstår absolutt hva du mener.... Det er en del her som er meget bastante og gir råd til andre som jeg føler de ikke har ryggdekning for. Føler at endel av disse er meget unge og mangler den livserfaringen det krever for å forstå at livet ikke er "svart/hvitt". (D finnes selvsagt unntak..!!) Og hvis man prøver å antyde at alt ikke er like enkelt og alt ikke har "oppskrifter" så får man "på pukkelen" til de grader...!! Det disse bør tenke på er at de faktisk kan påvirke mange andre brukere her inne.......gi råd som påvirker andres liv ....kanskje også i en negativ retning....selv om d ikke er ment sånn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 15. oktober 2002 #7 Del Skrevet 15. oktober 2002 Veldig enig i det Kosejente sier jeg......... det er ikke svart/hvitt alt! 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå