Gå til innhold

Seksuell kjemi

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lang historie kort: 

Det startet for omtrent 10 år siden, jeg var nysingel og lykkelig, ny jobb, nye kollegaer og med unger godt inn i ungdomsåra. Utviklet gode relasjoner og hadde det bedre enn på lenge.

En kveld etter vi hadde vært på jobb sammen, helt uventet og overhode ikke planlagt så havnet jeg til sengs med en kollega. Jeg hadde ikke sett eller tenkt på han på den måten, men «shit happens». Jeg var singel og klar for verden. Da det gikk opp for meg hva jeg hadde gjort, holdt jeg på å kaste opp av dårlig samvittighet. Han var 10 år yngre enn meg, hadde samboer og et lite barn. 

Vi jobbet mye alene sammen og måtte derfor forholde oss mye til hverandre. Kollegaer viste ingenting, men kalte oss « ekteparet» fordi vi hadde omtrent alle vakter sammen.. Han var i mine øyne kun en god kollega  og jeg hadde ingen følelser for han.. Men.. denne sexen da.. det ble jo ikke med bare den ene gangen. Han var ganske intens og han tente meg noe voldsomt. Jeg hadde ikke sjans til å kontrollere fornuften når vi var sammen. Det ble godt og vel et år med mye  bra sex og mye dårlig samvittighet.

Jeg fikk meg etterhvert en kjæreste og kollegaen min var på vei ut av sitt samboerforhold. Vi hadde et opphold det året jeg hadde kjæreste. Han prøvde seg flere ganger og jeg klarte så vidt  å stå i mot.  Straks jeg ble singel virket det som jeg var «fritt fram» for han, selv om han hadde fått seg ny kjæreste. Forvirret over at min 10 år yngre kollega med sin nye pene og unge kjæreste fremdeles var så pågående på meg virket helt merkelig, samtidig ble jeg smigret. Det var vel denne kjemien da. Den seksuelle kjemien man bare har med enkelte. Den kjemien er sterk, så sterk at jeg igjen hadde flere heftige måneder i senga med min kollega. 

Jeg fikk ny kjæreste, min kollega ble mer seriøs med sin nye kjæreste og de flyttet etterhvert sammen og stiftet familie. Han roet seg noe og det var godt å jobbe med han uten at han var både pågående og intens. Jeg sluttet etterhvert i jobben, og på avslutningsfesten jobben hadde for meg, så prøvde han seg med alt han hadde å gi. Denne gang klarte jeg å stå i mot, selv om det var hardt. 

Så., etter noen år uten noe  kontakt som helst, la han meg til på snap for et år siden. Jeg tenkte først at det var hyggelig, men skjønte etterhvert at det lå noe mer i det.  Han, som da igjen ventet et nytt barn med sin sambo, sendte meldinger og bilder til meg så straks han hadde ledig tid.

Ila det siste året har jeg ikke tall på hvor mange ganger han har lagt meg til, vært intens på meldinger for så å bli stille. Hver gang det er stille, puster jeg lettet ut og tenker at nå har han endelig gitt opp. Det er ikke mer å hente fra meg, og det har jeg vært tydelig på til han. 

I går la han meg til igjen. Da jeg ikke svarte på meldingene hans begynte han å ringe (Han har ikke ringt før) Jeg tok ikke telefonen. Jeg ble uvel, hadde en ekkel følelse på at han var i nærheten.  Det tok flere timer før jeg orket å åpne meldingene, og det viste seg at han hadde vært på samme plass som meg, han ville møtes og derfor hadde ringt. Jeg ga igjen beskjed om at det var uaktuelt. I dag har det vært stille, nå får jeg puste igjen.. 

Det er like før jeg begynner å studere psykologi for å forstå tiltrekningen kraft, seksuell kjemi og innsiden av en manns hode..

Anonymkode: 62445...192

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Blokker

Anonymkode: d62d7...64b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er like før jeg begynner å studere psykologi for å forstå tiltrekningen kraft, seksuell kjemi og innsiden av en manns hode..

Anonymkode: 62445...192

Man trenger omtrent bare en setning eller to, for å forstå psykologien bak det du beskriver der;

Enkelte menn synes det er morro å vippe kvinner av pinnen. Enkelte kvinner lar seg vippe nokså lett.

Anonymkode: a4e66...843

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...