AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #1 Del Skrevet 1. mars 2022 Hei jeg skal lage et arrangement og trenger tips til en gåtur i Oslo sentrum, eller rundt omkring der, ca 15 km. Er det noen som har tips hvor man kan gå? Jeg ser av kartene av Havnepromenaden er 9 km, så den pluss litt til? Eller har dere forslag til en fin tur på rundt 15 km? Anonymkode: 533fe...99b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #2 Del Skrevet 2. mars 2022 bump Anonymkode: 533fe...99b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #3 Del Skrevet 2. mars 2022 Rundt Østensjøvannet eller Sognsvanne. Løype som inkl Frognerparken. Bygdøy rundt. Anonymkode: b31b6...f86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterpotta Skrevet 2. mars 2022 #4 Del Skrevet 2. mars 2022 Det er veldig koselig å gå langs Akerselva. Start øverst og gå nedover, da avsluttet turen i Oslo sentrum rett ved Grønland. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #5 Del Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Rundt Østensjøvannet eller Sognsvanne. Løype som inkl Frognerparken. Bygdøy rundt. Anonymkode: b31b6...f86 takk jeg skal som sagt lage et arrangment som skal inkludere mange jeg ikke kjenner, så vil helst at det skal være sentrumsnært, slik at flest kan komme seg lett dit. Men Frognerparken hadde jeg faktisk ikke tenkt på, men det kan være en kjempefin del av turen takk for innspill Anonymkode: 533fe...99b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 2. mars 2022 #6 Del Skrevet 2. mars 2022 15 km er ganske langt om du ikke kjenner til formen til de du skal arrangere for. Jeg har gått denne en gang (15 km), men det var på sommeren. Jeg aner ikke noe om forholdene der nå. Dere kunne møtes et sted i sentrum og ta t-banen sammen til start. Dere ender opp i byen igjen da. https://www.oslofjorden.com/kyststi/oslo/turvei_alnaelva_ammerud_oslo.html 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå