Gå til innhold

Gåtur i Oslo, noen med tips?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei

jeg skal lage et arrangement og trenger tips til en gåtur i Oslo sentrum, eller rundt omkring der, ca 15 km. Er det noen som har tips hvor man kan gå? 

Jeg ser av kartene av Havnepromenaden er 9 km, så den pluss litt til?  Eller har dere forslag til en fin tur på rundt 15 km? :)

Anonymkode: 533fe...99b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Rundt Østensjøvannet eller Sognsvanne. Løype som inkl Frognerparken. Bygdøy rundt.

Anonymkode: b31b6...f86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig koselig å gå langs Akerselva. Start øverst og gå nedover, da avsluttet turen i Oslo sentrum rett ved Grønland.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Rundt Østensjøvannet eller Sognsvanne. Løype som inkl Frognerparken. Bygdøy rundt.

Anonymkode: b31b6...f86

takk :) 

jeg skal som sagt lage et arrangment som skal inkludere mange jeg ikke kjenner, så vil helst at det skal være sentrumsnært, slik at flest kan komme seg lett dit. Men Frognerparken hadde jeg faktisk ikke tenkt på, men det kan være en kjempefin  del av turen :) takk for innspill  

Anonymkode: 533fe...99b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 km er ganske langt om du ikke kjenner til formen til de du skal arrangere for. Jeg har gått denne en gang (15 km), men det var på sommeren. Jeg aner ikke noe om forholdene der nå. Dere kunne møtes et sted i sentrum og ta t-banen sammen til start. Dere ender opp i byen igjen da.

https://www.oslofjorden.com/kyststi/oslo/turvei_alnaelva_ammerud_oslo.html

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...