Gjest Gjest_Qwer_* Skrevet 27. oktober 2005 #1 Skrevet 27. oktober 2005 (endret) Palestinerne bruker barna sine som martyrer.. Det norske media er det mest anti-israelske i hele verden og kommer ALDRI ut med den hele og fulle sannheten..De sier bare at Israelerne skøt ned noen tenåringer..Og dette tror folk på!? DET ER I SELVFORSVAR! Noen eksempler: -”Tusenvis av mennesker fulgte tenåringene Yossef Zakout, Ismail Abu Nada og Anwar Hamnoda til grava. Guttene ble skutt og drept av israelske soldater I ET FORSØK PÅ Å ANGRIPE EN ISRAELSK BOSETTNING I GAZA.” ******************************************************************** ” Yossef Zakout (14), Anwar Hamnoda (14) og Ismail Abu Nada (13) forteller foreldrene sine at de skal ut med noen venner. Få timer seinere blir de skutt og drept i et forsøk på å trenge seg inn i en israelske bosetting, væpnet med RØRBOMBER, KNIVER OG EN ØKS.” Hva faen skal israelerne gjøre da?? Bare stå å se på at jøder blir slaktet av palestinske hjernevaskede tenåringer?? ]KILDE Endret 31. oktober 2005 av Remyline
Gjest Yes, Sir Arafat! Skrevet 27. oktober 2005 #2 Skrevet 27. oktober 2005 Jeg synes israelerne skal fortsette som nå: Drepe flest mulig palestinere før de rekker å gjøre noe. ¨ Effektiv forebygging! Dessuten håper jeg at israelerne skaffer seg noen som kan skrive sinte innlegg for dem på ulike diskusjonsfora rundt omkring. Ja, det håper jeg virkelig - det er en voldsom mangel på sånne ordentlige klakkører.
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2005 #3 Skrevet 27. oktober 2005 Ja la oss få høre om hvordan det var i Israel før 1945, vi kjenner Iraels taktikk og propaganda, hva blir det neste..Israel klager på dårlig økonomi, og ønsker subsidier på handelen sin, støtte til alle fattige jøder fra FN kanskje? Mer makt? Kanskje dere har for liten inflytelse, i FN, i USA, i verdensbanken og ellers der penger og makt er?
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2005 #4 Skrevet 27. oktober 2005 Jeg synes israelerne skal fortsette som nå: Drepe flest mulig palestinere før de rekker å gjøre noe. Navnet her passer jo veldig godt til den beskrivelsen du gir. Røed Larsen fortalte oss jo at Arafat var en stor løgner, selv om han var feig nok til å holde dette hemmelig til Arafat var død. Effektiv forebygging! Dessuten håper jeg at israelerne skaffer seg noen som kan skrive sinte innlegg for dem på ulike diskusjonsfora rundt omkring. Ja, det håper jeg virkelig - det er en voldsom mangel på sånne ordentlige klakkører. ← En ting er å skrive sinte innlegg. Det kan ha en berettiget årsak. Men å demonstrere at en ikke har peiling på det det gjelder, eller rett og slett er rasehater, det er vel heller ikke så smart?
Gjest oppgitt Skrevet 28. oktober 2005 #5 Skrevet 28. oktober 2005 Staten Israel skulle vert flatbombet og nyttet som parkeringsplass eller no lignende. Det å danne en israelsk stat etter krigen for at det hardt prøvede jødefolket skulle ha sin egen plass å vere i verden,var et kjempemistak! En KAN ikke bare opprette en ny stat og hysje ut alle som ikke ligger langflate for jødene og deres tro! Slikt skaper naturligvis store politiske bruduljer,og de bølgene av den volden det avlet,ser VI desverre som terror nærmere vår egen verden i dag.
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2005 #6 Skrevet 28. oktober 2005 Staten Israel skulle vert flatbombet og nyttet som parkeringsplass eller no lignende. Det å danne en israelsk stat etter krigen for at det hardt prøvede jødefolket skulle ha sin egen plass å vere i verden,var et kjempemistak! En KAN ikke bare opprette en ny stat og hysje ut alle som ikke ligger langflate for jødene og deres tro! Slikt skaper naturligvis store politiske bruduljer,og de bølgene av den volden det avlet,ser VI desverre som terror nærmere vår egen verden i dag. ← Hvorfor demonstrere ditt rasehat og totale uvitenhet? Det bor faktisk over 1 million arabere i Israel, de har eget politisk parti, og er medlemmer i Knesset. Israelere lever altså sammen med arabere i Israel, mens disse araberne som plutselig ble palestinere i 1967, ikke tåler israelere. Det er sikkert greit for sånne som deg at disse får egen stat, selv om disse allerede har et hjem i Jordan. God bedring.
Gjest oppgitt Skrevet 28. oktober 2005 #7 Skrevet 28. oktober 2005 Staten Israel ble vel opprettet rett etter 2.verdenskrig,vel? Hva var grunnen til det mon tro? Og hvordan likte arabiske palestinere å bli flyttet fra sine naturlige områder,å få nye krevende naboer innpå seg? Ville du likt det? Selvsagt lever det palestinere og israelere sammen i Israel,de som var der først kunne jo ikke brennest opp,det var jo allerede utprøvd,med trist resultat. .. Likevel har det avlet ny vold. jødene har alltid vert et folk i sirkulasjon. Nå vil de plutselig ha ALT?
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2005 #8 Skrevet 28. oktober 2005 Staten Israel ble vel opprettet rett etter 2.verdenskrig,vel? Hva var grunnen til det mon tro? Og hvordan likte arabiske palestinere å bli flyttet fra sine naturlige områder,å få nye krevende naboer innpå seg? Ville du likt det? Selvsagt lever det palestinere og israelere sammen i Israel,de som var der først kunne jo ikke brennest opp,det var jo allerede utprøvd,med trist resultat. .. Likevel har det avlet ny vold. jødene har alltid vert et folk i sirkulasjon. Nå vil de plutselig ha ALT? ← Jeg forstår at du stiller alle disse spørsmålene, for du beviser jo at du ikke har den minste peiling på det som har skjedd, og skjer i og rundt Israel. Men du kommer med en påstand om at jødene vil ha alt. Da må jeg spørre deg: Hva vil jødene ha utenom å få leve i fred i sitt eget land? Du visste kanskje ikke at araberne i Israel, av angriperne, fikk beskjed om å komme seg vekk, før fem arabiske nasjoner angrep Israel samme dag som nasjonen ble opprettet? Og hvordan tror du at jødene likte å bli jaget fra sine hjem i arabiske land til Israel, uten å få med seg noe av sine eiendeler? De var over 800 000, mens araberne i Israel var adskillig færre. Jødene tok godt imot sine, mens araberne nektet å ta imot sine, tiltross for at de har 600 ganger så mye land som jødene. Nei de skulle plasseres i flyktningeleirer, slik at sånne som deg skulle synes synd på dem, og de skulle få medhold i sin aggresjon mot jødene. Har du forresten sett andre flyktningeleirer med så mange og store palasser som disse araberne har? Jeg vet at befolkningen lider, men dette er med fullt overlegg av lederne. Hvor mange oljebrønner tror du araberne trenger for å hjelpe sine egne?
Crazee Skrevet 28. oktober 2005 #9 Skrevet 28. oktober 2005 Kanskje me skulle sjå litt nærare på historien der? T.d. frå 1. verdskrigen. Jødane vart lova at dei skulle få tilbake heimlandet sitt, som då var under Tyrkisk styre. Dette landområdet, kalla Palestina, inkluderer det som i dag er delar av Syria, Jordan, delar av Irak, Libanon og Israel. Landområdet var stort sett folketomt og øde, med mykje ørken. Det var enkelte byar, med hovudsakleg jødiske innbyggjarar. Etter krigen kom mange jødar til Paletina for å skapa seg eit nytt liv der. Dei dyrka jorda, kultiverte landskapet slik at det vart endra til å bli fruktbart. Arabarar flytta òg til desse områda, fordi jødane betalte mykje meir for hjelp enn det arabarane i arabiske land gjorde - arabarane kunne altså få eit mykje betre liv her. Det det jødiske folket gjorde var altså svært positivt for alle, og den arabiske liga sette pris på jødane og var takknemlege for det dei gjorde, og håpa på dei kunne gjera gjengjeld ein gong. Sjølvsagt - det var jødehatarar den gong òg. Inkludert i den britiske regjeringa og militæret, og dei var dei som hadde fått i oppdrag å overføra Palestina til jødane. I staden prøvde dei å hindra jødisk innvandring til området. Dei gav ein del land til Syria (under fransk kontroll etter krigen.) Men jødane fortsette å koma inn, og arabarar flytta etter. For å halda seg på god for med arabarane, så gav dei mesteparten av området til arabarane i 1920 under britisk mandat (hugsar ikkje namnet på den arabiske leiaren - Abdullah var i alle fall leiar frå 1921) Dei vart åtvara mot det, for ikkje berre var det ein jødehatar dei gav makta til - han hata òg britane. Opprinneleg ville han kalla landet Palestina, men vart fråråda det av britane, så det vart Transjordan i staden. I 1950 okkuperte Transjordan Vestbreidda, og skifta namn til Jordan. Jødane vart etter kvart jaga ut/pressa ut frå (Trans)Jordan. Eigendomane deira vart konfiskert, dei fekk inga erstatning for dei. Då jødane til slutt oppretta sin eigen stat, behandla dei arabarane som budde der som seg sjølve. Dei som likevel ville flytta ut av landet, fekk godt betalt for eigendomane sine. Landområdet til Israel var då kun 14% (litt usikker der) av det dei opprinneleg var lova. No veit me jo at det var ein del arabiske naboland som syntest det var 14% for mykje, gjekk til åtak på ein militært seriøst underlegen stat som ikkje ein gong hadde våpen til alle - og tapte. Sånn veldig grovt fortalt fram til opprettinga av Israel. Er det noko folkeslag som burde ha rett til å klaga på å ha blitt fordrive frå sitt eige land og eigne eigedomar, så er det altså jødane.
Gjest Nutteputte Skrevet 29. oktober 2005 #10 Skrevet 29. oktober 2005 Israel har rett til å bo i sitt eget hjemland!
Bønna Skrevet 30. oktober 2005 #11 Skrevet 30. oktober 2005 Få timer seinere blir de skutt og drept i et forsøk på å trenge seg inn i en israelske bosetting, væpnet med RØRBOMBER, KNIVER OG EN ØKS.” ← Nei, særlig objektiv kan ikke norsk media beskyldes for å være i forhold til konflikten mellom israelerne og palestinerne. Men nå mistenker jeg heller ikke deg for å ønske at norsk media skal være objektive. For øvrig er jeg helt på palestinernes side i denne konflikten. De fikk frastjålet sitt land og fikk tred den israelske staten nedover hodet. Jeg hadde heller ikke vært særlig glad hvis FN hadde vedtatt at Norge plutselig skul være en pakistansk stat, og tred et pakistansk statsstyre nedover hodet på nordmenn. I den situasjonen skal du ikke se bort i fra at det hadde vært norske fjortenåringer, bevæpnet med kniver og rørbomber, som forsøkte å trenge seg inn i pakistanske bosettinger. Og hvorfor skulle de ikke gjøre det?
Gjest nei og nei Skrevet 31. oktober 2005 #12 Skrevet 31. oktober 2005 Jødane,dei er eit heilt uskyldig,forfølgd folk som pga bibelhistorien har soleklar rett til å eksproperiere eit område som sitt? Forresten,større rasistar enn jødane eg møtte i Eilat skal du leite lenge etter. Sjølvhøgtidelege til tusen,og uten humor over eigen situasjon. eg var på ferie der,men heile staden leid av paranoia for bomber og arabisk utsjåande ,mistenkelege personar. Nomadefolket som også livnærte seg av turisme der,hadde inga stor stjerne,og kalla seg sjølv nomadar,ikkje israelarar. Kva kan grunnen vere?
Gjest KR Skrevet 31. oktober 2005 #13 Skrevet 31. oktober 2005 Nei, særlig objektiv kan ikke norsk media beskyldes for å være i forhold til konflikten mellom israelerne og palestinerne. Men nå mistenker jeg heller ikke deg for å ønske at norsk media skal være objektive. For øvrig er jeg helt på palestinernes side i denne konflikten. De fikk frastjålet sitt land og fikk tred den israelske staten nedover hodet. Jeg vil gjerne at du forklarer dette nærmere:Hvordan kan israelere ha fratatt palestinere sitt land, når det ikke eksisterte arabere som kalte seg palestinere før 1967? Jeg hadde heller ikke vært særlig glad hvis FN hadde vedtatt at Norge plutselig skul være en pakistansk stat, og tred et pakistansk statsstyre nedover hodet på nordmenn. Det er jeg helt enig med deg i, men sammenligningen er feil. Her er det snakk om at israelere fikk tilbake sin egen stat, nemlig Israel. Kongen i Jordan uttalte en gang at det allerede fantes et Palestina,nemlig Jordan. Hvis Norge hadde hett Pakistan, så hadde det vel ikke vært noe galt med at det ble en pakistansk stat? I den situasjonen skal du ikke se bort i fra at det hadde vært norske fjortenåringer, bevæpnet med kniver og rørbomber, som forsøkte å trenge seg inn i pakistanske bosettinger. Det er utrolig om du ikke har fått med deg at det står voksne feiginger bak disse barna, og skyter med skarpt. Du burde også ha fått med deg noen av alle de som har granater i sine geværer. Det er utrolig så lett dere lar dere lure av disse jødehaterne i media. Og hvorfor skulle de ikke gjøre det? ←
Gjest Nei og nei Skrevet 1. november 2005 #14 Skrevet 1. november 2005 Det Palestina-vaset er berre tåkelegging for dei som ikkje har pugga historie. Alle veit at det var arabiske menneske(muslimar) busette i dei områda jødane fekk tildelt som "sitt". Så enkelt er det. Det likte ikkje dei som budde der først. Og jødane ville ha meir. Masse meir. Og konflikten var i gang. Ingen sin vold er betre enn den andre sin,men ein må ta omsyn til at arabarane var der først, og har mest å seie,akkurat som me ikkje vil la altfor mange moskar poppe opp her til lands. Israel er støtta av stormakter i eit politisk spel. Dei hadde aldri komme unna med det dei har gjort seinare år mot palestinske flyktningeleirar ,vis ikkje onkel Sam hadde passa på på sidelinja. Kva tykkjer kristenfolket om det?
Gjest KR Skrevet 1. november 2005 #15 Skrevet 1. november 2005 Det Palestina-vaset er berre tåkelegging for dei som ikkje har pugga historie. Alle veit at det var arabiske menneske(muslimar) busette i dei områda jødane fekk tildelt som "sitt". Så enkelt er det. Det likte ikkje dei som budde der først. Og jødane ville ha meir. Masse meir. Og konflikten var i gang. Ingen sin vold er betre enn den andre sin,men ein må ta omsyn til at arabarane var der først, og har mest å seie,akkurat som me ikkje vil la altfor mange moskar poppe opp her til lands. Israel er støtta av stormakter i eit politisk spel. Dei hadde aldri komme unna med det dei har gjort seinare år mot palestinske flyktningeleirar ,vis ikkje onkel Sam hadde passa på på sidelinja. Kva tykkjer kristenfolket om det? ← Din påstand om at araberne var der først er temmelig drøy. Den må du forklare nærmere. Og at jødene ville ha masse mer, hvor har du det våset fra? De har tross alt bare fått 1/600 av hva araberne har totalt, medregnet det de har overtatt i Nord-Afrika.
Far til 2 Skrevet 1. november 2005 #16 Skrevet 1. november 2005 Palestinerne bruker barna sine som martyrer.. Det norske media er det mest anti-israelske i hele verden og kommer ALDRI ut med den hele og fulle sannheten..De sier bare at Israelerne skøt ned noen tenåringer..Og dette tror folk på!? DET ER I SELVFORSVAR! Noen eksempler: -”Tusenvis av mennesker fulgte tenåringene Yossef Zakout, Ismail Abu Nada og Anwar Hamnoda til grava. Guttene ble skutt og drept av israelske soldater I ET FORSØK PÅ Å ANGRIPE EN ISRAELSK BOSETTNING I GAZA.” ******************************************************************** ” Yossef Zakout (14), Anwar Hamnoda (14) og Ismail Abu Nada (13) forteller foreldrene sine at de skal ut med noen venner. Få timer seinere blir de skutt og drept i et forsøk på å trenge seg inn i en israelske bosetting, væpnet med RØRBOMBER, KNIVER OG EN ØKS.” Hva faen skal israelerne gjøre da?? Bare stå å se på at jøder blir slaktet av palestinske hjernevaskede tenåringer?? ]KILDE ← Jeg tror du og jeg lever i 2 forskjellige verdner. Så du hvordan Israelerne med fullt overlegg drepte en 12 år gammel gutt som satt forskremt på et murgjerde ? Så du faren (som satt ved siden av) og viftet med et hvitt flagg ? Hørte du moren som gråt fordi far og sønn bare skulle på fotnallkamp ? Så du hvordan gutten, etter å ha fått 10-12 kuler i kroppen, sank sammen og døde i farens armer etter å ha sittet der i nesten 1/2 time med en ny kule i kroppen annethvert minutt ? Så du hvordan Israelske soldater nærmest lekte med den lille gutten og hvordan de skjøt og drepte han med kaldt blod ? Skjønner du at dette TV-opptaket, som gikk verden rundt, ryster en hel verden ? Og skjønner du at mange blir skeptiske når Isrelerne motsetter seg pressens filming av slike henrettelser av barn ? Skjønner du at et slik appartheid regime ikke vil lykkes over tid ? Og skjønner du hvordan en hel verden støttet svarte Sør-afrikansere i deres kamp mot et tilsvarende regime ? Hvis du ikke forstår det bør du snarest lære deg et nytt ord; EMPATI
Gjest KR Skrevet 1. november 2005 #17 Skrevet 1. november 2005 Jeg tror du og jeg lever i 2 forskjellige verdner. Så du hvordan Israelerne med fullt overlegg drepte en 12 år gammel gutt som satt forskremt på et murgjerde ? Så du faren (som satt ved siden av) og viftet med et hvitt flagg ? Hørte du moren som gråt fordi far og sønn bare skulle på fotnallkamp ? Så du hvordan gutten, etter å ha fått 10-12 kuler i kroppen, sank sammen og døde i farens armer etter å ha sittet der i nesten 1/2 time med en ny kule i kroppen annethvert minutt ? Så du hvordan Israelske soldater nærmest lekte med den lille gutten og hvordan de skjøt og drepte han med kaldt blod ? Skjønner du at dette TV-opptaket, som gikk verden rundt, ryster en hel verden ? Og skjønner du at mange blir skeptiske når Isrelerne motsetter seg pressens filming av slike henrettelser av barn ? Skjønner du at et slik appartheid regime ikke vil lykkes over tid ? Og skjønner du hvordan en hel verden støttet svarte Sør-afrikansere i deres kamp mot et tilsvarende regime ? Hvis du ikke forstår det bør du snarest lære deg et nytt ord; EMPATI ← Disse løgnene har vi hørt før. Var du der og telte hvor mange kuler som traff gutten? Var du der og tok tida for hvert skudd som traff? Du som hevder å være far til to barn, ville du ha tatt med deg barna dine midt i en skuddlinje? Det er dessuten bevist som ganske sikkert at kulene som traff gutten var fra araberne, pga. vinklingen. Det vil ikke være første gangen at arabiske foreldre ofrer barna sine for å få medynk fra naive vesten. I et annet tilfelle viste aviser over hele verden et bilde av en israelsk politimann som står med ei kølle over en plodig palestinsk gutt. Sannheten kom fra en amerikaner som gjenkjente sin sønn på bildet. Politimannen hadde reddet gutten fra en gjeng arabiske ungdommer som var i ferd med å slå denne gutten forderve. Den som er rasehater, vil alltid ty til løgn.
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2005 #18 Skrevet 2. november 2005 Det forundrer meg litt at det veldig fort blir snakk om rasehat når man er det minste kritisk til den jødiske befolkning i Israel. Hvorfor er det egentlig slik?
Gjest KR Skrevet 2. november 2005 #19 Skrevet 2. november 2005 Det forundrer meg litt at det veldig fort blir snakk om rasehat når man er det minste kritisk til den jødiske befolkning i Israel. Hvorfor er det egentlig slik? ← Vel, hva kan det ellers være? Alle som er litt oppegående, og ikke bare blindt stoler på venstresidens hatpropaganda mot Israel, vet og må forstå at jødene må forsvare sine liv. Det finnes ikke annet motiv enn rasehat som gjør at araberne med sine enorme landområder, absolutt må tilegne seg den lille biten som jødene har. Og alle som forsvarer araberne i dette, har enten ikke greie på det som foregår der nede, eller de må ha et hat til dette folket. Vi ser jo at det er antisemittisme over store deler av verden. Mesteparten av disse har aldri truffet en israeler i hele sitt liv. En ting er helt sikkert: Araberne som bor i Israel, har det mye bedre og mye friere enn i andre land. Araberne i Israel er de eneste som har religionsfrihet, de er de eneste som har ytringsfrihet. Hva tror du det kommer av at araberne vil bo der jødene bor i Israel, men de tåler ikke at en jøde bor i sine områder. Se bare hva som skjedde med Gaza. Gaza var et veldig fruktbart sted, midt i ørkenen. De leverte frukter til hele Israel, og til Europa med. Hva blir det til nå? Du og jeg må vel være med å brødfø de som har flyttet inn der, de har jo rasert alt.
Far til 2 Skrevet 2. november 2005 #20 Skrevet 2. november 2005 Disse løgnene har vi hørt før. ← Løgner ??? TV opptakene gikk rundt om i hele verden. Løgner er vel den som fornekter eller forsvarer slike henrettelser av små barn med argumenter som at de er til fare for Israels sikkerhet. Disse løgnene har vi hørt før. Var du der og telte hvor mange kuler som traff gutten? Var du der og tok tida for hvert skudd som traff? ← Argumentet er i mine ører like dårlig som begrunnelsen for å henrette disse barna slik at de dør sakte. Vi så hvordan gutten vettskremt satt på ermurgjerde mens faren forsøkte å dekke kroppen til sin sønn med sin egen. Vi så hvordan kroppen til gutten kastet på seg hver gang de Israelske soldatene traff med en ny kule. Vi så hvordan gutten sakte sank sammen og døde i farens arner den halve timen de ble tvunget til å sitte på gjerdet av de Israelske soldatene. Hva slags forsvar for slike handlinger forsøker du å få frem ? Du som hevder å være far til to barn, ville du ha tatt med deg barna dine midt i en skuddlinje? ← Gutten bodde der ! Hvorfor gikk Israelerne inn i Palestina med det formål å slakte barn på den måten ? Måten Israelerene opprettholder apartheid regimet er basis for den motsatndsbevegelsen som skjer blandt Palestinerene. Vi så tilsvarende motstand da Tyskerene gikk inn i Norge. Israelerne kan ALDRI vinne den krigen de så gjerne vil vinne. Det er bevist gjennom historien om og om og om og om igjen. Det er dessuten bevist som ganske sikkert at kulene som traff gutten var fra araberne, pga. vinklingen. Det vil ikke være første gangen at arabiske foreldre ofrer barna sine for å få medynk fra naive vesten. I et annet tilfelle viste aviser over hele verden et bilde av en israelsk politimann som står med ei kølle over en plodig palestinsk gutt. Sannheten kom fra en amerikaner som gjenkjente sin sønn på bildet. Politimannen hadde reddet gutten fra en gjeng arabiske ungdommer som var i ferd med å slå denne gutten forderve. Den som er rasehater, vil alltid ty til løgn. ← Har vi hørt det før. Jada. Mange ganger fra ytterligående relgiøse kretser som støtter Israel. Det skulle vært interesant å fått kommentarer fra journalister som har dekket begge sider av saken og som ikke har latt seg tvinge til løgner fra Israelske myndigheter. Vel, hva kan det ellers være? Alle som er litt oppegående, og ikke bare blindt stoler på venstresidens hatpropaganda mot Israel, vet og må forstå at jødene må forsvare sine liv. Det finnes ikke annet motiv enn rasehat som gjør at araberne med sine enorme landområder, absolutt må tilegne seg den lille biten som jødene har. ← Hva i all verden er det du sier ? Palestinastripen er i dag VERDENS MEST TETT BEFOLKEDE OMRÅDE fordi Israel har tvunget milioner av mennesker inn på et område som er brøkdelen av det Israel tiltvinger seg med makt til stadighet. Og når de sener gir tilbake noen kvaderatmeter de likevel ikke har behov for, gjør de et stort nummer av det vha pressen. Og alle som forsvarer araberne i dette, har enten ikke greie på det som foregår der nede, eller de må ha et hat til dette folket. Vi ser jo at det er antisemittisme over store deler av verden. Mesteparten av disse har aldri truffet en israeler i hele sitt liv. En ting er helt sikkert: Araberne som bor i Israel, har det mye bedre og mye friere enn i andre land. Araberne i Israel er de eneste som har religionsfrihet, de er de eneste som har ytringsfrihet. Hva tror du det kommer av at araberne vil bo der jødene bor i Israel, men de tåler ikke at en jøde bor i sine områder. ← Alle mennesker må arbeide for å skaffe mat. Så lenge Israelerne har behov for slaver og isolrer palestinerne inne på et knøttlite område må mange mennesker nødvendigvis ta arbeid der det er mulig å få arbeid. Se bare hva som skjedde med Gaza. Gaza var et veldig fruktbart sted, midt i ørkenen. De leverte frukter til hele Israel, og til Europa med. Hva blir det til nå? Du og jeg må vel være med å brødfø de som har flyttet inn der, de har jo rasert alt. ← Rasert ? Gaza er som sagt verdens tettest befolkede område FORDI ISRAELERNE HAR ISOLERT DEM PÅ DENNE PLASSEN Når du vet du blir skutt om du forsøker å ta deg arbeid eller flytte tilbake til der de bodde under andre verdenskrig må plassen nødvendigvis bli rasert. Og når Israelerne bomber infrastruktur som vannforsyninger, veier, strømforsyninger, etc, etc blir det nødvendigvis en slumm som Israelerne må ta skylden for. det tok ikke mange måndene før Israel begynte å bombe istykker både flyplass og andre instalasjoner som Norge hadde forsøkt å bygge opp for at Palestinerene skulle bli selvforsynt i større grad enn det Israel tillot. Denne krigen vil ISRAEL GARANTERT TAPE. Les historiebøken fra de siste 1000 år og du vil få det bekreftet. Et invandert land som Palestina har både historien og folket i resten av verden med seg. Og etterhvert som Amerikanerene klarer å løfte blikket lenger enn sin egen navle vil også Israelske spesialister får problemer med å opprettholde overføringer fra USA som er på MILLIARDER av dollar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå