AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #1 Skrevet 1. mars 2022 Hei! Jeg har en valp som har blitt redd for bjeffing fra andre hunder. Fra tidlig av så gikk ting fint, null stress med lyder. Helt til vi gikk tur og en stor hund lenger opp i gata bjeffet voldsomt. Da ble mini livredd og steilet rundt meg. Jeg har lært at man skal ta det med ro og late som ingenting, så jeg gjorde det og gikk rolig dit vi skulle. Vi møtte ikke mer på denne hunden. Så ble sånn bjeffing en greie, selv om vi ikke så hunden så ble ho stressa om ho hørte bjeffing. Jeg klarte å jobbe mye vekk etter noen intense uker. Men på tur igjen i dag (vår vanlige rute i gata) var det brått en sinna hund som bjeffet fra Hagen sin. Og da var vi tilbake til livredd valp som steilet rundt meg på asfalten 😔 Hva gjør jeg med dette? Må jeg bare fortsette med det arbeidet jeg drev med tidligere, bare starte på null igjen? Denne hunden i dag har jeg aldri sett før, men antar det er ny hund naboen har fått seg. og den bor slik at vi ikke kan unngå å gå forbi hvis vi skal gå en tur her på feltet vi bor. Så det blir vanskelig å skulle unngå den i fremtiden. Noen råd? Valpen pesa og dro seg hjem, ikke mulig å få kontakt før vi var hjemme i hagen. 😨 Anonymkode: 3aa1f...bdf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå