AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #21 Skrevet 1. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Her ser jeg at du ikke kan forskjell mellom et land og kontinent åpenbart. Gjerne ikke svar meg hvis du ikke vet hva saken går utover. Prøvde å leke smart du eller hva🤣 USA er land, med mindre du prøvde å si Amerika, flaut. Anonymkode: 35228...d79 ............ Føles slike detaljer store for deg? Ikke rart du føler deg smart. Anonymkode: e577c...1fb 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #22 Skrevet 1. mars 2022 God tur. Husk nugatti. Anonymkode: d9665...7b0 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #23 Skrevet 1. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): ............ Føles slike detaljer store for deg? Ikke rart du føler deg smart. Anonymkode: e577c...1fb Store? Nei. Relevant? Ja. Det er mange folk som oftest spesifiserer landet de skal til med mindre landet ligger i Afrika. Personlig mener jeg det er teit, så jeg kommenterte på hvorfor det bare skal være slik når det handler om Afrika. Du valgte å være irriterende og ekstra, og å svare meg på noe med en ting som virkelig ikke er avhengig av det jeg sier. Selvfølgelig må ingen spesifisere BY, men å si landet skader vel ikke? Det hadde mer å gjøre med hvordan mange folk fortsatt velger å se på hele Afrika som et land, når virkeligheten er at kontinentet har hundrevis av kulturer og land bredt utover. Anonymkode: 35228...d79 6
Sommer2464 Skrevet 1. mars 2022 #24 Skrevet 1. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå har vi kjøpt billetter og drar hjem til mannens hjemland. Føler meg så mye roligere og tryggere nå på at jeg skal vekk fra Norge litt mer bekymret for livet der nede men regner med vi klarer å bygge oss opp.. Norge føles ikke trygt lenger... Flere som vurderer det samme? Anonymkode: 7699a...4c0 Hvilket land i Afrika? Du vet at sult og fattigdom er vanlig i veldig mange afrikanske land. 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #26 Skrevet 1. mars 2022 «Afrika» er alt for uspesifikt til at noen kan komme med innspill til tråden, ergo er tråden også poengløs. Anonymkode: 3510d...cbe 4 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #27 Skrevet 1. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tråden er tull. Bare for å provosere. Anonymkode: b1108...3a5 Jepp. Mange som tror de skremmer folk om dagen med disse idiottrådene 😂🤣 Anonymkode: 22d9d...afc 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #29 Skrevet 1. mars 2022 12 minutter siden, AnonymBruker said: Vi og, til Ghana. Anonymkode: 079e7...50e Ghana er et fantastisk land Anonymkode: ace24...0f0
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #30 Skrevet 1. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Spennende,lykke til 😊 vi har vurdert Pakistan, men vi får se. Anonymkode: ad1fb...6b9 Lykke til i Pakistan om det blir. Her vurderes Irak sterkt. Anonymkode: 12c61...aa2 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #31 Skrevet 1. mars 2022 10 minutter siden, AnonymBruker said: Ghana er et fantastisk land Anonymkode: ace24...0f0 Vi og skal faktisk til Ghana... Anonymkode: 7699a...4c0
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #32 Skrevet 1. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Sorry men tror det er verre å bo i Afrika. Anonymkode: 06e82...ba8 Afrika er stort, og variert. Akkurat i dette øyeblikket sitter jeg i vår luksuriøse leilighet i Marokko og skuer utover en rolig bydel og videre utover havet, og lurer på hvordan jeg har det verre enn noen som helst egentlig. Det er ingen gettoer så langt øyet rekker, og om jeg hadde giddet kunne jeg fint ruslet ned og kjøpt meg deilige jordbær noen kvartaler ned. Alene, nå på kvelden, og likevel trygt. Skikkelig fælt her i Afrika. Hehehehe 😆 Anonymkode: b9ac5...704
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #33 Skrevet 1. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Afrika er stort, og variert. Akkurat i dette øyeblikket sitter jeg i vår luksuriøse leilighet i Marokko og skuer utover en rolig bydel og videre utover havet, og lurer på hvordan jeg har det verre enn noen som helst egentlig. Det er ingen gettoer så langt øyet rekker, og om jeg hadde giddet kunne jeg fint ruslet ned og kjøpt meg deilige jordbær noen kvartaler ned. Alene, nå på kvelden, og likevel trygt. Skikkelig fælt her i Afrika. Hehehehe 😆 Anonymkode: b9ac5...704 Marokkaner her og, Marokko er ikke så trygt som du skal ha det nei. Selvfølgelig er det trygge bydeler og med mindre man befinner seg i sentrum av en by så er det ikke supertrygt for kvinner å gå ute sent på kvelden. Anonymkode: 00223...555 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #34 Skrevet 1. mars 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Vi og skal faktisk til Ghana... Anonymkode: 7699a...4c0 Spennende! Verden er liten. Anonymkode: 079e7...50e
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #35 Skrevet 1. mars 2022 Tenker å ta med meg familien til Afghanistan. Virker så koselig og trygt der.. Altsa når du kommer og lager en morro-tråd om at du vil flytte til et U-land fordi du er redd her så får du ikke et seriøst svar fra meg. Anonymkode: 385e5...781 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #36 Skrevet 1. mars 2022 Jeg har lenge hatt lyst til å havne i Afrika i løpet av livet mitt, gjerne sør-øst mot kysten. Men vurderer det ikke nå nei, må ha en langt sikrere økonomi og helse enn jeg har nå -akkurat nå tør jeg ikke dra tilbake til de landene jeg har bodd i europa en gang, norsk jord til ting er på plass igjen i livet mitt. Anonymkode: 1a606...498
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #37 Skrevet 1. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Marokkaner her og, Marokko er ikke så trygt som du skal ha det nei. Selvfølgelig er det trygge bydeler og med mindre man befinner seg i sentrum av en by så er det ikke supertrygt for kvinner å gå ute sent på kvelden. Anonymkode: 00223...555 Det er det heller ikke i byer i Norge. Ja ikke nødvendigvis på bygda heller. Supertrygt for kvinner alene på kvelden er det dessverre bare der hvor det ikke finnes menn. Likevel, jeg føler meg tryggere alene på gata her jeg bor i Marokko på kvelden enn der jeg bor i Norge. Her er det alltid folk rundt. I Norge kan jeg gå flere kvartaler på kvelden uten å se et menneske. Om noen angrep meg her ville det vært folk som kunne gripe inn, og det hadde også marokkanske folk gjort. Marokko er selvfølgelig også, som Norge og ikke minst Afrika som kontinent, svært variert. Anonymkode: b9ac5...704
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #38 Skrevet 1. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Lykke til i Pakistan om det blir. Her vurderes Irak sterkt. Anonymkode: 12c61...aa2 Takk, byen vi har tilhørighet er veldig rolig og fin. Irak høres ut som en god ide, har hørt det er fantastisk i nord Irak/Kurdistan 😊 Anonymkode: ad1fb...6b9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå