Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvor ofte møter deres barn besteforeldrene sine? Er det forskjell på mor og far siden, har barnet/barna bedre kontakt med en side? Hvor gammel var barna da besteforeldrene begynte å få litt interesse for de? (ikke barnevakt) 

Anonymkode: c20cb...6a5

Jeg kan svare som bestemor :) 

Jeg er farmor, og bor ti minutter unna barnebarnet, og ser henne et par ganger i uka. Kunne gjerne sett henne hver dag, men jeg jobber fullt, og da begrenser det seg. Jeg er den som har mest kontakt, da mors side ikke er særlig engasjert, og min svigerdatter har et anstrengt forhold til sin mor. Jeg har vært interessert i barnebarnet mitt siden hun lå i magen! Hun er min største glede i livet :hjerte: 

Anonymkode: 0e3d1...297

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg kan svare som bestemor :) 

Jeg er farmor, og bor ti minutter unna barnebarnet, og ser henne et par ganger i uka. Kunne gjerne sett henne hver dag, men jeg jobber fullt, og da begrenser det seg. Jeg er den som har mest kontakt, da mors side ikke er særlig engasjert, og min svigerdatter har et anstrengt forhold til sin mor. Jeg har vært interessert i barnebarnet mitt siden hun lå i magen! Hun er min største glede i livet :hjerte: 

Anonymkode: 0e3d1...297

Heldig er hun som har deg ❤

Anonymkode: 79e1b...b5c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvor ofte møter deres barn besteforeldrene sine? Er det forskjell på mor og far siden, har barnet/barna bedre kontakt med en side? Hvor gammel var barna da besteforeldrene begynte å få litt interesse for de? (ikke barnevakt) 

Anonymkode: c20cb...6a5

Mine foreldre flere ganger  i uka. Barna har ikke konakt med farmoren og farfaren er dessverre død. foreldrene mine har alltid vert veldig intressert i dem , farmor har vi ikke hatt kontakt med siden 2014 og farfar døde dessverre 2016 ❤️

Anonymkode: 4b6ec...199

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Kanskje de føler de maser??? Hvorfor reiser dere kun dit 1 gang i året? Savner ikke mannen din familien sin, eller er det en stille protest? 

Anonymkode: 88a04...f05

Meg du svarte: Mulig de føler de maser, men det er ikke fordi de maser eller fordi vi gikk uttrykk for at de maser, i alle fall.

Vi har ikke råd til å reise dit mer enn 1 gang i året, med flybilletter og hotell for 5 personer. De er bare 2 og har stående tilbud om å bo på gjesterommet vårt (og hentes på flyplassen) når de måtte ønske det. I tillegg har de ikke tatt seg fri fra jobb eller noe når vi kommer dit, så vi blir stort sett alene hele formiddagen, og det igjen betyr enten at vi sitter på hotellet eller at vi må finne på aktiviteter med barna (som også koster penger). 

Anonymkode: 6003f...9d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...