Stoltskeiv Skrevet 1. mars 2022 #1 Del Skrevet 1. mars 2022 ^^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 1. mars 2022 #2 Del Skrevet 1. mars 2022 Nei. Putin er meget populær i den russiske befolkningen, så det skal nok noe til. Jeg kan selvfølgelig ta feil, men det tror jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heavyheart Skrevet 1. mars 2022 #3 Del Skrevet 1. mars 2022 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisa1819 Skrevet 1. mars 2022 #4 Del Skrevet 1. mars 2022 Jeg tror det kan skje. Når folk blir misfornøyde nok, det blir demonstrasjoner, han setter forsvaret inn mot demonstrantene og forsvaret splittes opp og vender seg mot ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tutte Skrevet 1. mars 2022 #5 Del Skrevet 1. mars 2022 (endret) Nei, han er altfor flink til å manipulere dessverre. Tror faktisk kanskje at alle sanksjonene etter en stund vil ha motsatt virkning enn hva man håpet på. Han vil nok klare å snu til at det er vesten som er gale, og vipps så har han mer støtte blant den hjernevaskede befolkningen enn noen gang. Endret 1. mars 2022 av Tutte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Warrior Skrevet 1. mars 2022 #6 Del Skrevet 1. mars 2022 Det er nok mange russere som er sint på han nå så man vet jo aldri sikkert, men tror ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jajajane Skrevet 1. mars 2022 #7 Del Skrevet 1. mars 2022 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tutte Skrevet 1. mars 2022 #8 Del Skrevet 1. mars 2022 Warrior skrev (Akkurat nå): Det er nok mange russere som er sint på han nå så man vet jo aldri sikkert, men tror ikke det. Ja nå, men har en litt dårlig følelse på hvor lenge det varer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 1. mars 2022 #9 Del Skrevet 1. mars 2022 En kan jo håpe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillix Skrevet 1. mars 2022 #10 Del Skrevet 1. mars 2022 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. mars 2022 #11 Del Skrevet 1. mars 2022 elisa1819 skrev (5 timer siden): Jeg tror det kan skje. Når folk blir misfornøyde nok, det blir demonstrasjoner, han setter forsvaret inn mot demonstrantene og forsvaret splittes opp og vender seg mot ham. Ja. Eneste mulighet er at han får militære mot seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå