Gå til innhold

Erfaringer med oppkjøring i Lillestrøm ønskes!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Skal snart kjøre opp i Lillestrøm, ønsker derfor å høre erfaringer fra oppkjøring der. 😄

Anonymkode: d31fd...4c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Skal snart kjøre opp i Lillestrøm, ønsker derfor å høre erfaringer fra oppkjøring der. 😄

Kjørt opp klasse A og B i Lillestrøm. Hva konkret tenker du på da?

Oppkjøringene var uproblematiske for min del. Hyggelige og ryddige sensorer.

Skal sies at da jeg kjørte opp på klasse B, så var det snøstorm og ingen av de faste rutene kunne kjøres. Sensor tok det litt på sparket, basert på trafikkmeldinger, vær og føreforhold. Oppkjøringen ble da fra Lillestrøm, til Bøler avfallsdeponi og tilbake til Lillestrøm. Dette tok 1,5 time 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
sicario skrev (18 minutter siden):

Kjørt opp klasse A og B i Lillestrøm. Hva konkret tenker du på da?

Oppkjøringene var uproblematiske for min del. Hyggelige og ryddige sensorer.

Skal sies at da jeg kjørte opp på klasse B, så var det snøstorm og ingen av de faste rutene kunne kjøres. Sensor tok det litt på sparket, basert på trafikkmeldinger, vær og føreforhold. Oppkjøringen ble da fra Lillestrøm, til Bøler avfallsdeponi og tilbake til Lillestrøm. Dette tok 1,5 time 😂

TS her! 

nei jeg bare har litt katastrofe tanker, ettersom Lillestrøm er et langt mer trafikkert område! 

typ, hvordan ruter kjører man der? Kan man risikere å kun få bykjøring feks, hvordan er sensorene, og hvordan er trafikken kl 09 på morningen 😄 hehe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

TS her! 

nei jeg bare har litt katastrofe tanker, ettersom Lillestrøm er et langt mer trafikkert område! 

typ, hvordan ruter kjører man der? Kan man risikere å kun få bykjøring feks, hvordan er sensorene, og hvordan er trafikken kl 09 på morningen 😄 hehe. 

Skjønner😅. Bare slapp av. Ja det er mer trafikkert. Klokken 0900 er det fortsatt ganske tett med trafikk i området ut fra biltilsynet, spesielt nå grunnet en del veiarbeid/stengte veier i Lillestrøm. 

Men dette må du se på som en fordel! Det betyr at alt går tregt. Du vil ha god tid til å orientere deg, lese skilter osv. at ting går sakte er bare en fordel 👍🏻

Skal ikke påstå dette 100% sikkert, men tror alle rutene som benyttes går innom Oslo. Var i hvert fall slik før. Men dette er ikke noe problem. Alle veiene/innkjøringene inn til Oslo er enkel kjøring. 
Bykjøring i Lillestrøm er ikke noe stress. Små forhold 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...