Gå til innhold

Den nye Madonna-sangen


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

.. er faktisk veldig kul. Er i utgangspunktet ikke noen Madonna-fan akkurat, men denne er det shwung over. :)

(Er litt skap-Abba-fan også, da.)

Sangen kan dere høre her. (Sangen begynner automatisk når siden har lasta ferdig.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blei faktisk skuffa, eg...Har alltid gleda meg enormt til alle nye Madonna utgivelsar, men denne hadde altfor mykje gjentakelsar...og var utruleg stressande! Men det kan henda eg endrar meining når eg høyrer den fleire gongar :) Min favorittsang er Holiday :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei faktisk skuffa, eg...Har alltid gleda meg enormt til alle nye Madonna utgivelsar, men denne hadde altfor mykje gjentakelsar...og var utruleg stressande! Men det kan henda eg endrar meining når eg høyrer den fleire gongar :) Min favorittsang er Holiday :)

Hihi. Holiday er bra. Også er jeg ganske svak for Like a virgin. :ler: Back to the 80s!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den nye sangen er ganske kul jeg.. men så er jeg ABBA-fan også dah.. Når det gjelder Madonnas sanger så har jeg alltid likt "La isla Bonita" men synes vel kanskje "Vogue" er den beste. På Live 8 konserten i sommer var "Music" utrolig kul..

Hun har mange fine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde likt den bedre uten ABBA-samplingen tror jeg.

Mine favorittlåter med Madonna er blant annet Vouge, Live To Tell, Oh Father og Like A Prayer. Likte nok Madonna ganske mye bedre for 10-15 år siden enn det jeg gjør i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hihi Faith No More sin Midlife Crisis har vokalisten fortalt selv er inspirert av madonna :D Tittelen sier vel alt? :engel:

Men for all del dama holder seg bra! Hun minner bare litt om ei som prøver å være ung for alltid! Hun er ikke peter pan heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi Faith No More sin Midlife Crisis har vokalisten fortalt selv er inspirert av madonna :D Tittelen sier vel alt? :engel:

Men for all del dama holder seg bra! Hun minner bare litt om ei som prøver å være ung for alltid! Hun er ikke peter pan heller.

Enig. Hun er litt evig ung spør du meg. Men, men. Hun glimter til av og til, da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 13 år senere...
På 27.10.2005 den 18.44, Gjest gjest1 skrev:

.. er faktisk veldig kul. Er i utgangspunktet ikke noen Madonna-fan akkurat, men denne er det shwung over. :)

 

(Er litt skap-Abba-fan også, da.)

 

Sangen kan dere høre her. (Sangen begynner automatisk når siden har lasta ferdig.)

Madonna er ikke noe flink hun er bare ekkel.

 

Anonymkode: 322ee...829

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madonna har aldri vært flink! 

Anonymkode: 322ee...829

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...