AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #1 Skrevet 1. mars 2022 Jeg har hatt en skingrende piping i venstre øret litt over ett år. De siste mnd har jeg vært veldig stiv, og hatt vondt i venstre skulder/nakke. Var hos kiropraktor i går. Og etter det har tinnituslyden flyttet over i høyre øre. Før var den levelig, men nå er det litt høyere lyd. Det er på samme måte som før, ikke en jevn lyd, men skungrende som går opp og ned. Hadde vent meg til venstre øre, men nå er det andre øre og høyere. Hjelp😣 Anonymkode: 3ab86...862
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #2 Skrevet 1. mars 2022 Fortell det til kiropraktor. Kanskje han kan fjerne det helt. Anonymkode: 90b3c...b15
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #3 Skrevet 1. mars 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Fortell det til kiropraktor. Kanskje han kan fjerne det helt. Anonymkode: 90b3c...b15 Det kan hende det er i venstre øre enda, bare at jeg ikke hører det siden høyre øre har høyere lyd. Skal ikke tilbake før om tre uker. Anonymkode: 3ab86...862
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå