Gå til innhold

Symptomer på kreft?

Fremhevede innlegg

Gjest Knutern201
Skrevet

Jeg har lenge slitt med en legg som har gitt meg intense smerter under rask gange eller løping. I en periode var det så ille at foten svikter under meg når jeg løp, og jeg falt nesten av tredemølla. Det ble alltid bortforklart med kraftig betennelse o leggen. Rundt juletider 2020 falt jeg på isen og skada ankelen kraftig. Jeg ble sendt til legevakta og de trodde det var forstuelse men ville ta noen røntgenbilder for å forsikre seg om at det ikke var brudd. Jeg ble sendt til sykehus og det var ikke brudd men kun forstuet. Men jeg fikk beskjed om at de hadde funnet en klump i leggen (Tibia) Og de ville forsikre seg om at det ikke var kreft. De sendte meg på MR dagen etterpå, og de vurderte også å sende meg på CT men de bestemte seg om at MR var nok. Fikk beskjed to uker etterpå at de fant NOE, men de visste ikke hva det var «det er helt sikkert ufarlig» fikk jeg beskjed om. Helt siden det har jeg unngått å løpt på grunn av frykt for den samme smerten. Nå den siste måneden har jeg lagt merke til en klump på tibia, først på størrelse med en valnøtt, men nå virker det som den har vokst nesten det dobbelte og det er kun på noen uker. Jeg har covid, har vært i karantene i 5 dager nå men er så engstelig for den klumpen i leggen. Hva skal jeg gjøre? Noen som har lignende erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ringt fastlegen og gitt beskjed om at klumpen har blitt dobbelt så stor på kort tid.

Anonymkode: 245a3...062

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...