AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #21 Skrevet 1. mars 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Vi spiser mest ren mat ja, så som oftest kan hun ha i alle fall deler av det vi spiser. Har pleid å lage ulike moser og fryse ned, men har dabbet litt av i det siste. Får ta det opp igjen Ja, det er ikke noe i veien med det, føler bare at det er nok med et brødmåltid og en havregrøt om dagen 😛 Nøtter har vi ikke smakt på enda, det var lurt går an å ha på grøt for å variere også. Anonymkode: bc54b...fb5 Kjempegodt med peanøttsmør i havregrøten 😍 Anonymkode: eb62a...a91
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå