Gå til innhold

Hva spiser ettåringer?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Vi spiser mest ren mat ja, så som oftest kan hun ha i alle fall deler av det vi spiser. Har pleid å lage ulike moser og fryse ned, men har dabbet litt av i det siste. Får ta det opp igjen :) 

Ja, det er ikke noe i veien med det, føler bare at det er nok med et brødmåltid og en havregrøt om dagen 😛 

Nøtter har vi ikke smakt på enda, det var lurt :) går an å ha på grøt for å variere også.

Anonymkode: bc54b...fb5

Kjempegodt med peanøttsmør i havregrøten 😍

Anonymkode: eb62a...a91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...