AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #1 Skrevet 28. februar 2022 Jeg har luktet på så mange forskjellige parfymer fra Rituals nå at jeg ikke kjenner forskjellen lenger, det eneste jeg vet er at jeg synes alle lukter vanvittig godt 😍 Og jeg er egentlig veldig sær på parfyme. Hvilken synes folk her lukter best? 🥰 Anonymkode: fb4aa...8f1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #2 Skrevet 28. februar 2022 En og samme parfyme kan jo lukte vidt forskjellig på si tre forskjellige kvinner. Det er umulig å si hvilken som er best, fordi de lukter så ulikt alt etter hvem som har den på. Den beste parfymen på din venninne, kan lukte ganske annerledes på deg selv, ikke til å kjenne igjen. Anonymkode: c86bc...1bf 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #3 Skrevet 28. februar 2022 Serendipity (basert på min opplevelse. Men hun over her har et poeng). Anonymkode: d3251...665
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #5 Skrevet 28. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): En og samme parfyme kan jo lukte vidt forskjellig på si tre forskjellige kvinner. Det er umulig å si hvilken som er best, fordi de lukter så ulikt alt etter hvem som har den på. Den beste parfymen på din venninne, kan lukte ganske annerledes på deg selv, ikke til å kjenne igjen. Anonymkode: c86bc...1bf Sant. Svar på HI: Tror den mørkerøde som heter noe med rose er best selgeren. Den var i alle fall med i julekalenderen (og den er fylt med bestselgerne i alle seriene) Anonymkode: 641e2...903
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #6 Skrevet 28. februar 2022 Takk for anbefalinger, blir nok å bestille et par reisestørrelser for å se hva jeg liker best 🥰 Har noen erfaringer med Maharaja d'or eller Hanami? Synes de luktet så godt i butikken, får stikke innom før jobb en dag og prøve de hvis ingen vet om de lukter godt/høgg på 😅 Anonymkode: fb4aa...8f1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #7 Skrevet 28. februar 2022 Hanami og Fleurs de l'Himalaya er begge nydelige. Får stadig vekk komplimenter fra mannfolka på jobben når jeg har på sistnevnte😅 Anonymkode: 308b1...2a2 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #8 Skrevet 28. februar 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Hanami og Fleurs de l'Himalaya er begge nydelige. Får stadig vekk komplimenter fra mannfolka på jobben når jeg har på sistnevnte😅 Anonymkode: 308b1...2a2 Hva vil du selv si at Fleurs d'Himalaya lukter og hvor gammel er du? 😊 Blir nok å kjøpe Hanami da, men hadde vært fint med en duft til. Skjønner forøvrig plutselig hvorfor Rituals har blitt så populært, snakk om å treffe spikeren på hodet med dufter som er lette å like! Anonymkode: fb4aa...8f1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #9 Skrevet 1. mars 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hva vil du selv si at Fleurs d'Himalaya lukter og hvor gammel er du? 😊 Blir nok å kjøpe Hanami da, men hadde vært fint med en duft til. Skjønner forøvrig plutselig hvorfor Rituals har blitt så populært, snakk om å treffe spikeren på hodet med dufter som er lette å like! Anonymkode: fb4aa...8f1 Skal jeg sammenligne de to, så vil jeg si at Hanami er krydret, kraftigere, 'kveld på byen', mens Himalaya er søtere, lettere...vårlig blomsterduft som passer godt som en hverdagsparfyme🌸 Jeg er 37😊 Anonymkode: 308b1...2a2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #10 Skrevet 2. mars 2022 Jeg har også Fleurs d'Himalaya, er veldig fornøyd med den. Anonymkode: 7db3c...cac
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #11 Skrevet 2. mars 2022 Jeg synes den med Himalaya-blomster ble for lett og anonym, samme med Sakura. Men alle er jo forskjellige. Anonymkode: d3251...665
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå