AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #101 Del Skrevet 24. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er trygt her i Norge, dere får heller stappe i dere andre tabletter hvis det er bekymring. Anonymkode: 8494d...c4e Warrior skrev (3 timer siden): Nei det har jeg ikke. Har ikke tenkt å kjøpe heller. Er ikke redd for at noe sånt skal skje her Ikke i vår tid. Ikke barna våre sin tid heller. Dette går bra. Enmanelskeråhate skrev (5 timer siden): Ja er det ikke korona så er det kjernevåpen😂 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det ene avløser det andre... Anonymkode: d80e0...6c1 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hva skal alle dere gjøre den dagen det ikke er noe å være hysterisk over? Anonymkode: 7e54f...0f7 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvis det blir atomkrig trenger dere ikke jod… Anonymkode: fb19c...c38 Enmanelskeråhate skrev (5 timer siden): Herregud 😂😂 Merkelig at dere gjør narr og oppfordrer folk til å gå i mot myndighetenes anbefaling om egenberedskap. Det står tross alt jodtabletter på lista over ting alle bør ha hjemme. https://www.sikkerhverdag.no/din-beredskap/hendelser-og-kriser/beredskap-i-hjemmet/ Anonymkode: bedca...963 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #102 Del Skrevet 24. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Merkelig at dere gjør narr og oppfordrer folk til å gå i mot myndighetenes anbefaling om egenberedskap. Det står tross alt jodtabletter på lista over ting alle bør ha hjemme. https://www.sikkerhverdag.no/din-beredskap/hendelser-og-kriser/beredskap-i-hjemmet/ Anonymkode: bedca...963 Hvis du først skal sitere meg så kan du ta med alt jeg har sagt i tråden slik at konteksten kommer fram, slik det er nå tillegger du meg meninger jeg ikke har. Anonymkode: d80e0...6c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møysa Skrevet 24. februar 2022 #103 Del Skrevet 24. februar 2022 Kjøpte for 2 år siden, men vi har flyttet i mellomtiden, så nå vet jeg ikke hvor de er🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #104 Del Skrevet 24. februar 2022 hufsa87 skrev (7 timer siden): Er dette noe som er lurt å kjøpe inn? hvorfor-hvorfor ikke? Nei, men jeg tenkte på det da jeg så nyhetene tidligere i dag Anonymkode: 1c32b...9e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #105 Del Skrevet 24. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Må det være jodix? Eller kan en stappe i seg jod som er sånn kosttilskudd? Anonymkode: d2b2f...f58 Det er ikke nok jod i vanlig kosttilskudd… Anonymkode: 53487...a80 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #106 Del Skrevet 24. februar 2022 Nei, det har jeg ikke. Jeg bekymrer meg særdeles lite og har ikke tenkt at dette blir nødvendig. Har heller ikke noe på den lista som myndighetene anbefaler. Anonymkode: c8e1b...5ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #107 Del Skrevet 24. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har du hørt om Tsjernobyl? Anonymkode: 591ee...fec Tjernobyl er ikke atomkrig, det er atomulykke. To forskjellige ting. Anonymkode: 53487...a80 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
litago2 Skrevet 24. februar 2022 #108 Del Skrevet 24. februar 2022 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #109 Del Skrevet 24. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvis reaktorene i Tsjernobyl blir aktivert så er det ikke trygt lenger. Anonymkode: 6eff4...213 De blir jo ikke aktivert😂 Det er ikke mulig å gå inn til reaktorene en gang. Herlighet, så lite folk kan😂 Russerne er ikke så dumme at de setter i gang noe som utsletter hele Europa😂 Anonymkode: 53487...a80 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #110 Del Skrevet 24. februar 2022 Har ikke råd til sånn, får minste sats på AAP og ligger allerede snart i minus... Anonymkode: 7d245...4c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #111 Del Skrevet 24. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tights.no har igjen enda. Anonymkode: 1d52b...458 Link? Finner det ikke... Anonymkode: c5c44...d2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #112 Del Skrevet 24. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja, det har vi hatt i hus de siste årene. Bor i Finnmark, og det er ikke spesielt langt til Kolahalvøya dersom det skulle komme store utslipp derifra. Russiske atomubåter trafikker også farvannene med jevne mellomrom. Hvis ulykken først inntreffer er det greit å ha tablettene i skapet. Ikke kostet de allverdens heller. Nå som det utkjempes kamper i nærheten av Tsjernobyl kan det brått være vi får beskjed om å ta jod. Forøvrig er det fremdeles områder i Norge hvor dyr må testes for radioaktivitet før de kan bli menneskemat, som følge av Tsjernobyl-ulykken. Anonymkode: 3533f...8d7 Jo, koster mye for de som har minimalt med penger i Norge...lett for rikinger som deg å si at de ikke er dyre Anonymkode: 7d245...4c8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandagsunge Skrevet 24. februar 2022 #113 Del Skrevet 24. februar 2022 Nei. Og har Vlad gått så til dei gradar frå vettet at vi treng det, trur eg ikkje jod-tablettar vil vere nok. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blåbærpike Skrevet 24. februar 2022 #114 Del Skrevet 24. februar 2022 Ja. Fikk en informasjon om hva man burde ha i beredskap i postkassen for noen år siden, og endte da med å kjøpe inn alt og ha et lite nødlager i boden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #115 Del Skrevet 24. februar 2022 Tror ikke det blir atomkrig mot oss i Norge. Men det kan skje en ulykke eller at Russland er så idiot at de tar en bombe bare for å vise seg frem. Poenget med jod er strålingen som driver mot oss med vinden. For eksempel, hvis det skjer en ulykke i atomkraftverket i Skottland og vinden er riktig og det er storm så kan strålingen komme til oss på Vestlandet innen 15 min. Anonymkode: db141...a88 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #116 Del Skrevet 24. februar 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jo, koster mye for de som har minimalt med penger i Norge...lett for rikinger som deg å si at de ikke er dyre Anonymkode: 7d245...4c8 Riking? Mener de kostet i underkant av 200kr da vi kjøpte det. Men beklager hvis jeg tråkket noen på tærne. Anonymkode: 3533f...8d7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 24. februar 2022 #117 Del Skrevet 24. februar 2022 Tråden er ryddet for brukerangrep og svar til dette. Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nomore82 Skrevet 24. februar 2022 #118 Del Skrevet 24. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hysj. Jeg vil hamstre i fred. Anonymkode: 4c75e...de5 Put’n back! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Warrior Skrevet 24. februar 2022 #119 Del Skrevet 24. februar 2022 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Merkelig at dere gjør narr og oppfordrer folk til å gå i mot myndighetenes anbefaling om egenberedskap. Det står tross alt jodtabletter på lista over ting alle bør ha hjemme. https://www.sikkerhverdag.no/din-beredskap/hendelser-og-kriser/beredskap-i-hjemmet/ Anonymkode: bedca...963 Jeg har ikke gjort narr av noe som helst eller oppfordret folk til å gå i mot anbefalinger? Jeg svarte på spørsmålet jeg har ikke jod og har ikke tenkt å kjøpe nå. At jeg ikke er bekymret og sier dette kommer til å gå bra er ikke å gjøre narr eller be folk la være å kjøpe. Folk må da få kjøpe hva de vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #120 Del Skrevet 24. februar 2022 Er dere de samme som hamstret dasspapir på starten av korona? Anonymkode: 1f057...730 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå