AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #1 Skrevet 28. februar 2022 Hei! Jeg har i ca 6ukers tid hatt brennende følelse i en av niplene. Den har vært hard, og litt rød men ellers sett normal ut. I går var det ekstremt vondt som om det stakk til hver gang jeg kom borti, og nå ser jeg st det er en liten sprekk / at det vætsker ut av en av de montomerys kjertelene. Jeg har ingen barn. vet noen hvorfor det kan være sånn? Finner bare ammende barn som årsak på nettet… Anonymkode: 2112e...a50
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #2 Skrevet 28. februar 2022 "Vind" brystvorte, nå så jeg for meg et rart bilde i hodet da jeg leste den overskriften 😛 Men til saken; gå til lege. Du kan ha fått en betennelse, som kanskje krever antibiotika i form av salve eller tabletter. Få en lege til å se på det. En kvinnelig lege om du synes det er litt flaut område på kroppen å gå til lege for. Anonymkode: 13d7d...852 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #3 Skrevet 28. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): "Vind" brystvorte, nå så jeg for meg et rart bilde i hodet da jeg leste den overskriften 😛 Men til saken; gå til lege. Du kan ha fått en betennelse, som kanskje krever antibiotika i form av salve eller tabletter. Få en lege til å se på det. En kvinnelig lege om du synes det er litt flaut område på kroppen å gå til lege for. Anonymkode: 13d7d...852 Hahaha ja, «elg i solnedgang» og «Nipple i vind» 😂 takk for svar, jeg får ringe og høre. Håpet kanskje at flere her har vært borti det samme, og visste om en quick fix på apoteket 😅 Anonymkode: 2112e...a50
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå