AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #1 Skrevet 28. februar 2022 Når mannen ikke vil sende bilde av seg selv, eller ha facetime, å drøyer å møtes, tiltross for at han vier mye av dagene sine til å prate med meg. Tror dere det er pga han er redd jeg ikke skal like utseende hans? Han prater som at han har god selvtillit. Han har kun 2 gamle bilder på tinder, og ikke noe typisk hunk på dem to bildene da. Både jeg og han er i slutten av 20 årene om det skal ha noe relevans. Finnes det en snill måte å spørre om dette på? 🙈 Anonymkode: ca448...0f3
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #2 Skrevet 28. februar 2022 Den eneste gangen jeg opplevde det var da han hadde falske bilder, og hadde oppgitt falsk alder. Da jeg krevde bilde før møte, og så det ikke var han, og dermed ville avlyse daten ble han sint. Min reaksjon beviste nemlig at kvinner kun var ute etter utseendet, og det var nettopp derfor han måtte gjøre det sånn, dessverre var jeg like overfladisk som alle andre. Med andre ord, løp! Enten har han så dårlig selvbilde at det kalles psykiske problemer, eller så ligner han ikke bildene sine overhode (feks 15 år gamle/50 kg siden). Anonymkode: 6d330...078
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #3 Skrevet 28. februar 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Den eneste gangen jeg opplevde det var da han hadde falske bilder, og hadde oppgitt falsk alder. Da jeg krevde bilde før møte, og så det ikke var han, og dermed ville avlyse daten ble han sint. Min reaksjon beviste nemlig at kvinner kun var ute etter utseendet, og det var nettopp derfor han måtte gjøre det sånn, dessverre var jeg like overfladisk som alle andre. Med andre ord, løp! Enten har han så dårlig selvbilde at det kalles psykiske problemer, eller så ligner han ikke bildene sine overhode (feks 15 år gamle/50 kg siden). Anonymkode: 6d330...078 Hjelpes, hørtes ikke helt god ut nei. Mye rart.. Jeg vet han i mitt tilfelle er den han utgir seg for, så kan godt mulig hende det er 50 kg siden ja. Anonymkode: ca448...0f3
anonymbruker2312 Skrevet 28. februar 2022 #4 Skrevet 28. februar 2022 Veldig merkelig oppførsel, jeg hadde nok blitt nesten "redd" om jeg kan si det slik. Jeg synes du skal sette en grense og si at du gjerne vil møte den du prater med, eller så kan du ikke fortsette videre. For all del så kan han være totalt annerledes, eller så er han kanskje en av de som ikke liker å ta bilder av seg eller vise seg frem på kamera. Men mest sannsynlig er dette noe rare greier...
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #5 Skrevet 28. februar 2022 Min erfaring med "utydelige bilder" viste seg å være en mann som var gift. Fant ut det lenge før det var aktuelt å møtes da. Be han om fullt navn så du kan google han som et minimum før du vurderer å møte han. Anonymkode: f2b93...017 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #6 Skrevet 28. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Når mannen ikke vil sende bilde av seg selv, eller ha facetime, å drøyer å møtes, tiltross for at han vier mye av dagene sine til å prate med meg. Tror dere det er pga han er redd jeg ikke skal like utseende hans? Han prater som at han har god selvtillit. Han har kun 2 gamle bilder på tinder, og ikke noe typisk hunk på dem to bildene da. Både jeg og han er i slutten av 20 årene om det skal ha noe relevans. Finnes det en snill måte å spørre om dette på? 🙈 Anonymkode: ca448...0f3 Og så må jeg spørre, hvorfor skal du spørre på en snill måte? Er det snilt av han å gjøre deg usikker? Er det snilt av han å utsette? Er det snilt av han å ikke ville facetime eller sende bilder av seg selv? Hvorfor skal du være snill når han ikke er det? Si rett ut at "Hei du, nå har vi hatt mye kontakt og det har vært veldig koselig, men jeg blir veldig usikker av at du hverken sender bilder eller vil facetime eller møtes. Jeg trenger fremgang og å se deg, ellers må du forklare meg hva problemet er, for jeg ønsker ikke sitte og ha det slik lenger." Anonymkode: 6d330...078 5 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #7 Skrevet 28. februar 2022 Catfishing Anonymkode: 49e53...48e 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #8 Skrevet 28. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Og så må jeg spørre, hvorfor skal du spørre på en snill måte? Er det snilt av han å gjøre deg usikker? Er det snilt av han å utsette? Er det snilt av han å ikke ville facetime eller sende bilder av seg selv? Hvorfor skal du være snill når han ikke er det? Si rett ut at "Hei du, nå har vi hatt mye kontakt og det har vært veldig koselig, men jeg blir veldig usikker av at du hverken sender bilder eller vil facetime eller møtes. Jeg trenger fremgang og å se deg, ellers må du forklare meg hva problemet er, for jeg ønsker ikke sitte og ha det slik lenger." Anonymkode: 6d330...078 Du har nok rett i det ja. Anonymkode: ca448...0f3
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #9 Skrevet 28. februar 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Min erfaring med "utydelige bilder" viste seg å være en mann som var gift. Fant ut det lenge før det var aktuelt å møtes da. Be han om fullt navn så du kan google han som et minimum før du vurderer å møte han. Anonymkode: f2b93...017 Vet fult navn og mye annet, så vet at han ikke er gift:) Anonymkode: ca448...0f3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå