AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #1 Skrevet 27. februar 2022 Okei så jeg har fått meg en kjæreste og hver gang vi har sex så får jeg så sykt vondt i tissen etterpå, det svir i flere dager etter. Og vi bruker glidemiddel og jeg er våt. Men kommer jeg til å bli vandt til det på en måte? Eller vil jeg for alltid bli sår etterpå? Anonymkode: e4b5b...a25
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #2 Skrevet 28. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Okei så jeg har fått meg en kjæreste og hver gang vi har sex så får jeg så sykt vondt i tissen etterpå, det svir i flere dager etter. Og vi bruker glidemiddel og jeg er våt. Men kommer jeg til å bli vandt til det på en måte? Eller vil jeg for alltid bli sår etterpå? Anonymkode: e4b5b...a25 Så kjipt😔 Jeg er alltid sår i slimhinnene i underlivet jeg. Orker ikke tanken på sex, de slimhinnene føles som åpne sår. Men om du ikke har vondt under selve sexen, vil jeg tro det er en bakterieinfeksjon som oppstår, eller noe? Kan det være urinveisinfeksjon? Det er veldig vanlig å få etter sex. Viktig å tisse rett etter sex for å få ut bakterier💞 Anonymkode: 2f5e5...0e3
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #3 Skrevet 28. februar 2022 Bruker dere kondom? Kan det hende at du reagerer på sæden? Anonymkode: b02c6...4c9
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #4 Skrevet 28. februar 2022 Jeg tror mer det er ett sår, for jeg går alltid å tisser etter sex, og da jeg tørker meg så er deg blod på papiret:( Anonymkode: e4b5b...a25
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #5 Skrevet 28. februar 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jeg tror mer det er ett sår, for jeg går alltid å tisser etter sex, og da jeg tørker meg så er deg blod på papiret:( Anonymkode: e4b5b...a25 Holder dere på lenge hver gang? Var du sølibat i lang tid før du møtte han her? Mulig kroppen bare ikke er vant til det enda 🤔 Anonymkode: b02c6...4c9
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #6 Skrevet 28. februar 2022 Dra til gyno. Siden det skjer hver gang så er det ikke noe som vil gå over av seg selv på magisk vis. Blødninger etter sex kan være tegn på at det er noe galt i livmorhalsen. Anonymkode: aeba0...401
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #7 Skrevet 28. februar 2022 Blir kun litt sår på klitoris de dagene jeg onanerer mye. Men blod på papiret sier du. Er du trang, eller er han stor? Anonymkode: 0164e...712
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #8 Skrevet 28. februar 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Bruker dere kondom? Kan det hende at du reagerer på sæden? Anonymkode: b02c6...4c9 Føles mer ut som jeg får sånn kutt nesten med enganf der sjeden starter Anonymkode: e4b5b...a25
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #9 Skrevet 28. februar 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Blir kun litt sår på klitoris de dagene jeg onanerer mye. Men blod på papiret sier du. Er du trang, eller er han stor? Anonymkode: 0164e...712 Han er ganske stor Anonymkode: e4b5b...a25
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #10 Skrevet 28. februar 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Dra til gyno. Siden det skjer hver gang så er det ikke noe som vil gå over av seg selv på magisk vis. Blødninger etter sex kan være tegn på at det er noe galt i livmorhalsen. Anonymkode: aeba0...401 Men tror det er det at jeg er veldig trang... har aldri skjedd med noen andre en han før Anonymkode: e4b5b...a25
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #11 Skrevet 28. februar 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Så kjipt😔 Jeg er alltid sår i slimhinnene i underlivet jeg. Orker ikke tanken på sex, de slimhinnene føles som åpne sår. Men om du ikke har vondt under selve sexen, vil jeg tro det er en bakterieinfeksjon som oppstår, eller noe? Kan det være urinveisinfeksjon? Det er veldig vanlig å få etter sex. Viktig å tisse rett etter sex for å få ut bakterier💞 Anonymkode: 2f5e5...0e3 Gjør alltid vondt etterpå og begynner å blø. Føles ut som jeg får en rift hver gang:( tisser alltid etter sex Anonymkode: e4b5b...a25
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #12 Skrevet 28. februar 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Holder dere på lenge hver gang? Var du sølibat i lang tid før du møtte han her? Mulig kroppen bare ikke er vant til det enda 🤔 Anonymkode: b02c6...4c9 Vi holder på i normal lengde vil jeg tro... var ikke i sølibat lenge... men han er ganske stor og jeg ganske trang, men bruker jo glidemiddel og d hjelper jo ikke Anonymkode: e4b5b...a25
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå