AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #41 Skrevet 3. mars 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Men det hjelper jo ikke hvor vid/trang man er når mannen trekker seg for langt ut, som er mitt poeng. Anonymkode: 372e3...a36 Jo fordi hvis den er trang, kjenner man godt når man begynner å komme langt ut, kontra hvis den er vid og man kjenner svært lite. Da er det lett å feilberegne i kampens hete. Anonymkode: 415e3...119 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #42 Skrevet 3. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jo fordi hvis den er trang, kjenner man godt når man begynner å komme langt ut, kontra hvis den er vid og man kjenner svært lite. Da er det lett å feilberegne i kampens hete. Anonymkode: 415e3...119 Selvfølgelig, men det er ikke bare derfor. En uerfaren/dårlig mann vil dette ut uansett hvor stor han er eller hvor trang dama er. Som sagt var han som alltid datt ut mye større enn mange som ikke datt ut når vi hadde sex. Så det er ikke bare vidhet som har noe å si. Anonymkode: 372e3...a36
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #43 Skrevet 3. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jo fordi hvis den er trang, kjenner man godt når man begynner å komme langt ut, kontra hvis den er vid og man kjenner svært lite. Da er det lett å feilberegne i kampens hete. Anonymkode: 415e3...119 Stemmer bra det du sier. Best og holde seg unna vide damer,gå for de som ikke har fått barn. Anonymkode: 55433...57f
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #44 Skrevet 3. mars 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Selvfølgelig, men det er ikke bare derfor. En uerfaren/dårlig mann vil dette ut uansett hvor stor han er eller hvor trang dama er. Som sagt var han som alltid datt ut mye større enn mange som ikke datt ut når vi hadde sex. Så det er ikke bare vidhet som har noe å si. Anonymkode: 372e3...a36 Hvis man parkerer et fly i Grand Canyon, har det lite å si om det er en Boing 747 jumbojet, eller en Dash 8😂 Men seriøst, første gang jeg hadde sex og var jomfru så datt jeg ikke ut en enste gang, og har siden kun tatt den for langt ut noen få ganger og da med litt alkohol innabords. Så vanskelig kan det ikke være🙈 Anonymkode: 415e3...119
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #45 Skrevet 3. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvis man parkerer et fly i Grand Canyon, har det lite å si om det er en Boing 747 jumbojet, eller en Dash 8😂 Men seriøst, første gang jeg hadde sex og var jomfru så datt jeg ikke ut en enste gang, og har siden kun tatt den for langt ut noen få ganger og da med litt alkohol innabords. Så vanskelig kan det ikke være🙈 Anonymkode: 415e3...119 Det var var vanskelig for en av mine partnere hvertfall. Han hadde ikke rytme eller særlig peiling. Ble bedre med øvelse. Men han trodde seriøst han hadde 700m pikk. Samma om jeg sugde han eller rukket han, så fort han begynte å jokke imot så begynte trøbbelet med at han trakk seg for langt ut. Anonymkode: 372e3...a36 1
Bos43 Skrevet 3. mars 2022 #46 Skrevet 3. mars 2022 (endret) AnonymBruker skrev (8 timer siden): Selvfølgelig, men det er ikke bare derfor. En uerfaren/dårlig mann vil dette ut uansett hvor stor han er eller hvor trang dama er. Anonymkode: 372e3...a36 Dæ, da er’a stor, hvis en mann vil dette ut………🤣🤣 Den fløsa skulke jeg gjerne sett…..🤣🤣 Endret 3. mars 2022 av Bos43
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #47 Skrevet 3. mars 2022 Bos43 skrev (9 minutter siden): Dæ, da er’a stor, hvis en mann vil derre ut………🤣🤣 Den fløsa skulke jeg gjerne sett…..🤣🤣 Anonymkode: 372e3...a36
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #48 Skrevet 3. mars 2022 Bos43 skrev (2 timer siden): Dæ, da er’a stor, hvis en mann vil derre ut………🤣🤣 Den fløsa skulke jeg gjerne sett…..🤣🤣 Sikkert mange barn som har vært igjennom fløsa. Anonymkode: 55433...57f
Anonymbruker*** Skrevet 3. mars 2022 #49 Skrevet 3. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 28.2.2022 den 8.47): Tja, eller så er hun bare ikke spesielt attraktiv og han tenner ikke på henne. Det er nok større sannsynlighet for det enn at han er homofil. Men som alltid på KG så er et mannen det er noe galt med. Anonymkode: 4419a...ee7 Og som alltid er det noen som ikke kan t en (omså dårlig) spøk. Kan jo umulig være en seriøs kommentar. Og ikke er det noe galt med å være homofil heller vet du 😉
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #50 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Stemmer bra det du sier. Best og holde seg unna vide damer,gå for de som ikke har fått barn. Anonymkode: 55433...57f Skjønner at du ikke har hatt sex noen gang Anonymkode: 1e2f4...482 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #51 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Skjønner at du ikke har hatt sex noen gang Anonymkode: 1e2f4...482 Ikke? Pussig.. Anonymkode: 55433...57f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå