Gå til innhold

Penisen faller alltid ut

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor faller alltid penisen til typen min ut hver gang vi har sex? Dette skjer hver eneste gang. Er det noe jeg kan gjør for å forhindre det? Og mange andre damer her inne som har det "samme problemet" med sin kjæreste?

Anonymkode: c2dfd...ddd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faller ut? 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Forundret.. said:

Faller ut? 

Faller ut av vaginaen min når vi har sex. Trekker han den for langt ut eller hva er greia med det?

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Faller ut av vaginaen min når vi har sex. Trekker han den for langt ut eller hva er greia med det?

Ts

Hvis han ikke bare har lagt den slapp inni der så høres det ut som om han tar den for langt ut ja. 

• Liker 11
Skrevet

Mannen min har ganske stor penis og jeg er ganske liten/trang. Jeg har også alltid vært flink å knipe. Likevel faller penis ofte ofte ut i løpet av akten. Slik har det i grunnen alltid vært sammen med andre partnere og. Tror det er ganske vanlig, bare kjedelig å snakke om..;)

Anonymkode: 31d8a...e93

• Liker 2
Skrevet

🧐 Skal jeg komme å inspisere? Hmm

Anonymkode: a4925...bda

Skrevet

Penisen er slapp. Mannen din er nok homofil.

Anonymkode: a3fd6...a02

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvilken stilling er det snakk om?

Anonymkode: 9b40b...f2c

Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Penisen er slapp. Mannen din er nok homofil.

Anonymkode: a3fd6...a02

Tja, eller så er hun bare ikke spesielt attraktiv og han tenner ikke på henne. Det er nok større sannsynlighet for det enn at han er homofil. 

Men som alltid på KG så er et mannen det er noe galt med.

Anonymkode: 4419a...ee7

• Nyttig 2
Skrevet

Det kan være to grunner til at den faller ut. Den er ikke ordentlig stiv og faller derfor ut, eller han trekker den for langt tilbake slik at den smetter ut. Kanskje er den litt liten også.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvorfor faller alltid penisen til typen min ut hver gang vi har sex? Dette skjer hver eneste gang. Er det noe jeg kan gjør for å forhindre det? Og mange andre damer her inne som har det "samme problemet" med sin kjæreste?

Det kan være fordi du har for kort vagina. 

Anonymkode: 39573...434

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Er du veldig vid? 

Anonymkode: e2145...7e5

Skrevet

Han drar den for langt ut, eller så er den litt for slapp✌️

Anonymkode: 57a53...f76

• Liker 3
Skrevet

Har skjedd noen ganger her med tidligere partnere og det har skjedd når de ikke har vært harde nok. Penisen må være stiv og hard. Er den halvslapp og slapp så vil det selvsagt ikke gå. 

Anonymkode: 6551f...768

• Liker 1
Skrevet

Opplever det i noen av stillingene vi pleier å bruke. Det er fordi han trekker seg litt for langt ut hver gang. Løser seg enkelt ved å legge en finger på penis og holde den på plass.

Anonymkode: 78524...48a

• Liker 1
Gjest Sexslave
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ja si det, Om mannen drar den for mye ut så kan det jo sje,viktig at du som kvinne motjoker som vi sier, også har det jo med bilen stilling dere har, og størrelsen på penisen.

Kan prøve med en penisring, den gjør at den blir hardere og kloder lenger, håper det var noen tips som fungerer

Skrevet

Mannen din har dessverre for kort tiss, unnskyld.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
1 minutt siden, Kloppen7604 said:

Kom til denne konklusjonen selv. Bare å kondolere.

• Liker 2
Skrevet
Kloppen7604 skrev (3 minutter siden):

Bloppen421 skrev (1 minutt siden):

Kom til denne konklusjonen selv. Bare å kondolere.

Begge profiler opprettet for 5 og 8 minutter siden. 

kanskje greit å få seg et liv eller ?

Anonymkode: 07605...161

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.2.2022 den 0.13):

Sorry å måtte si det men glufsa de er for stor og vis.

Anonymkode: 55433...57f

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...