Gå til innhold

Kjæresten har et minus

Fremhevede innlegg

Skrevet

Min kjæreste har 10 cm lang penis når den er errigrert, jeg er vant med litt større. Burde jeg dumpet han pga størrelsen? Eller blir jeg vant med det?🤨

Anonymkode: 0e24d...8bc

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ikke penisen du velger, men mannen. Men ærlig jabba, virker ikke som du er spesielt begeistret eller forelsket i denne mannen. Vent med forholdet til du finner en du faller for. Best for begge!

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Min kjæreste har 10 cm lang penis når den er errigrert, jeg er vant med litt større. Burde jeg dumpet han pga størrelsen? Eller blir jeg vant med det?🤨

Anonymkode: 0e24d...8bc

10cm var ikke mye å ha sex med nei. Du burde dumpen han til de som synes det ikke er dumpegrunn, så får de se hvor enkelt det er😉

• Liker 1
Skrevet

Tipper kjæresten min er ca det samme (har ikke målt eller spurt). Funker veldig bra med meg, men jeg er ganske trang da. Kanskje det hjelper om du trener deg litt opp?

Ellers forstår jeg ikke helt hvorfor dere er blitt sammen hvis ikke sexen noen gang har fungert?

Anonymkode: d5b9e...02b

• Liker 1
Skrevet

Handler ikke om hvor trang man er når man snakker om lengde, det handler jo om hvordan man liker å ha sex.

En kort penis gjør at man ikke kan ta ordentlige lange drag slik jeg elsker å få når jeg har sex. Når mannen ikke kan bevege hoftene noe særlig fordi penis er for kort så får jeg ikke så mye ut av sexen.

Jeg hadde dumpet han hvis han bare hadde hatt 10, fordi jeg liker stillinger og en måte å knulle på som ikke fungerer med kort kuk. 14 lang er minimum for meg, da jeg også liker munnknulling.

Finnes nok av kvinner som ikke bryr seg om penis i særlig grad, som foretrekker oralsex eller fingring, han passer nok best med disse.

Anonymkode: 5b2e1...47f

• Liker 4
Skrevet

Det kan jo ikke være et så stort problem når dere har klart å bli kjærester? Jeg syns man fort vender seg til størrelsen uansett hvordan den er. Det er alltid rart med noe nytt, men så er det plutselig helt vanlig.

Anonymkode: c4305...12d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det kan jo ikke være et så stort problem når dere har klart å bli kjærester? Jeg syns man fort vender seg til størrelsen uansett hvordan den er. Det er alltid rart med noe nytt, men så er det plutselig helt vanlig.

Jeg har det ikke sånn. Jeg ønsker penis av en viss størrelse da det er gøyere for meg å ha sex med. Sex må være gøy for at jeg skal nyte det. En kort penis ville umuliggjort mange av stillingene som gir meg lettest orgasme.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Tipper kjæresten min er ca det samme (har ikke målt eller spurt). Funker veldig bra med meg, men jeg er ganske trang da. Kanskje det hjelper om du trener deg litt opp?

Ellers forstår jeg ikke helt hvorfor dere er blitt sammen hvis ikke sexen noen gang har fungert?

Anonymkode: d5b9e...02b

Litt flaut når kvinner ikke har kunnskap om eget underliv, syns jeg. Les deg opp. Man kan ikke trene seg trangere. Det man derimot kan, er å trene musklene der nede slik at man kniper hardere. Nesten som jeg tror dette er skrevet av en mann, som utgir seg for å være kvinne. 

Til ts: jeg går ut ifra at du ikke elsker kjæresten din, siden du ser på dette som en feil/et minus. Forelskelse og kjærlighet vil akseptere "feil" og "mangler", til det punktet hvor de tikke lenger er en feil/et mangel. Kan ta et eksempel fra mitt eget liv. Jeg elsker menn med hår på brystkassen og magen. Det er utrolig sexy, og jo mer hår, jo bedre, faktisk. Det er så tennende og deilig, estetisk sexy å se på, jeg har ikke ord. Men en av mine ekser hadde ikke hår på brystet. Heller ikke på magen. Jeg tente på han likevel og elsket at han høyt. Forelsket meg i andre kvaliteter, nemlig de tingene jeg anså som viktig hos en partner. Da var det ikke et "minus" at han ikke hadde hår på brystkassen og magen. 

Anonymkode: fe669...0ae

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Litt flaut når kvinner ikke har kunnskap om eget underliv, syns jeg. Les deg opp. Man kan ikke trene seg trangere. Det man derimot kan, er å trene musklene der nede slik at man kniper hardere. Nesten som jeg tror dette er skrevet av en mann, som utgir seg for å være kvinne. 

Til ts: jeg går ut ifra at du ikke elsker kjæresten din, siden du ser på dette som en feil/et minus. Forelskelse og kjærlighet vil akseptere "feil" og "mangler", til det punktet hvor de tikke lenger er en feil/et mangel. Kan ta et eksempel fra mitt eget liv. Jeg elsker menn med hår på brystkassen og magen. Det er utrolig sexy, og jo mer hår, jo bedre, faktisk. Det er så tennende og deilig, estetisk sexy å se på, jeg har ikke ord. Men en av mine ekser hadde ikke hår på brystet. Heller ikke på magen. Jeg tente på han likevel og elsket at han høyt. Forelsket meg i andre kvaliteter, nemlig de tingene jeg anså som viktig hos en partner. Da var det ikke et "minus" at han ikke hadde hår på brystkassen og magen. 

Stemmer. Og det er sykt deprimerende for oss som har blitt ødelagt av å ha født :( Hadde gitt hva som helst for å gå tilbake i tid og krangle meg til keisersnitt i stedet.

Anonymkode: 71dd1...d4f

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor ble jeg ikke overrasket når jeg klikket meg inn og så hvilket minus det var snakk om 🤔

Anonymkode: 6681f...4d9

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har det ikke sånn. Jeg ønsker penis av en viss størrelse da det er gøyere for meg å ha sex med. Sex må være gøy for at jeg skal nyte det. En kort penis ville umuliggjort mange av stillingene som gir meg lettest orgasme.

Men det er deg. Og kanskje TS. For meg, (og kanskje andre?), så preferansene innen sex og størrelse så avslappet at mye går helt fint. Min personlige erfaring, er at den størrelsen fungerer helt fint. Det var ingen stillinger (av de vanlige, tok ikke kama sutra side for side, akkurat) som ble umuliggjort.

• Liker 2
Skrevet

Stemmer. Og det er sykt deprimerende for oss som har blitt ødelagt av å ha født :( Hadde gitt hva som helst for å gå tilbake i tid og krangle meg til keisersnitt i stedet.

Slutt. Du er ikke ødelagt. Der finnes hjelp å få om skjeden har fått skader etter fødsel, men det tar du med gynekologen din, ikke KG. 

• Liker 2
Skrevet

En 10cm penis er heller ikke tykk, så hvor skal du få nytelsen fra da? Utenom ved ekstra leketøy, er det noe du ønsker videre?

Å slutt med det pisset med at størrelse ikke teller å det kun handler om hvordan den brukes og at kvinnen ikke er stram nok, det er så dumt! Det har selvsagt mye å si, det er forskjellen på 10-15-20 cm og hvordan det føles uansett om de er gode eller dårlige til å bruke den

Anonymkode: c6fa8...5a2

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Dette kan jo ikke sammenlignes i det hele tatt!!

Hår er ikke penis. Hår er estetisk, penis brukes i selve akten.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette kan jo ikke sammenlignes i det hele tatt!!

Hår er ikke penis. Hår er estetisk, penis brukes i selve akten.

Handler ikke bare om estetikk. Handler om hva som føles godt mot min hud. Deilig å kose med en hårete mannekropp. Så jo, kan absolutt sammenlignes. Penis brukes i selve akten, ja, men at den er 10 cm er på ingen måter et problem for de fleste kvinner. Noen kvinner har kanskje en skjede på 15+ cm når de er kåte, men det er svært få. 10 cm er mer en nok i utgangspunktet når det kommer til penetrering.

• Liker 1
Skrevet

Men det er deg. Og kanskje TS. For meg, (og kanskje andre?), så preferansene innen sex og størrelse så avslappet at mye går helt fint. Min personlige erfaring, er at den størrelsen fungerer helt fint. Det var ingen stillinger (av de vanlige, tok ikke kama sutra side for side, akkurat) som ble umuliggjort.

Men her legger kvinner det alltid frem som at de har fasiten når de sier at penis ikke er av betydning.

For mange kvinner er det jo av betydning, derfor har TS opprettet denne tråden.

Å da avfeie hennes følelser som at det hun føler er feil, galt og viser at hun ikke elsker mannen er jo sinnsykt.

Sex betyr mye for mange, penis også. Det må være greit, uten at folk skal si at man ikke elsker den med liten penis. Selvfølgelig kan man elske noen, men personen har en feil som gjør et samliv vanskelig. Å ikke ha et fungerende sexliv går ut over samlivet, og da handler det ikke om man elsker hverandre eller ikke, men at man rett og slett ikke passer sammen.

Og det må det være greit å si og føle.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Slutt. Du er ikke ødelagt. Der finnes hjelp å få om skjeden har fått skader etter fødsel, men det tar du med gynekologen din, ikke KG. 

Sexlivet er ødelagt, en skygge av hva det var. Får kanskje hjelp hvis man er skadet nok og har store nok plager. Og det har gjerne begrenset varighet. Men det er egentlig en avsporing her.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

En 10cm penis er heller ikke tykk, så hvor skal du få nytelsen fra da? Utenom ved ekstra leketøy, er det noe du ønsker videre?

Å slutt med det pisset med at størrelse ikke teller å det kun handler om hvordan den brukes og at kvinnen ikke er stram nok, det er så dumt! Det har selvsagt mye å si, det er forskjellen på 10-15-20 cm og hvordan det føles uansett om de er gode eller dårlige til å bruke den

Anonymkode: c6fa8...5a2

Det er ingen sammenheng mellom lengde og tykkelse. En kort kan være tykk og en lang kan være tynn. Og alle varianter i mellom.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Handler ikke bare om estetikk. Handler om hva som føles godt mot min hud. Deilig å kose med en hårete mannekropp. Så jo, kan absolutt sammenlignes. Penis brukes i selve akten, ja, men at den er 10 cm er på ingen måter et problem for de fleste kvinner. Noen kvinner har kanskje en skjede på 15+ cm når de er kåte, men det er svært få. 10 cm er mer en nok i utgangspunktet når det kommer til penetrering.

Ikke for meg, da jeg elsker at mannen tar lange drag. Som sagt er 14 lengde bra nok, så jeg er ikke sizequeen. Men for at jeg skal komme vaginalt må den være så lang. Så enkelt er det.

Ikke få TS til å føle seg dårlig fordi hun faktisk ikke synes 10 lang penis er godt nok for henne.

Hun spør om erfaringer, hun trenger ikke å høre at hun er en fæl heks fordi hun føler som hun gjør. TS er like normal som alle andre.

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Men her legger kvinner det alltid frem som at de har fasiten når de sier at penis ikke er av betydning.

For mange kvinner er det jo av betydning, derfor har TS opprettet denne tråden.

Å da avfeie hennes følelser som at det hun føler er feil, galt og viser at hun ikke elsker mannen er jo sinnsykt.

Sex betyr mye for mange, penis også. Det må være greit, uten at folk skal si at man ikke elsker den med liten penis. Selvfølgelig kan man elske noen, men personen har en feil som gjør et samliv vanskelig. Å ikke ha et fungerende sexliv går ut over samlivet, og da handler det ikke om man elsker hverandre eller ikke, men at man rett og slett ikke passer sammen.

Og det må det være greit å si og føle.

Klart det er greit.

Jeg bruker imidlertid alltid å komme med mine positive erfaringer i slike tråder, da jeg vet det også sitter usikre menn og leser. Akkurat som du vil belyse at det finnes kvinner med preferanser, vil jeg belyse at det også finnes kvinner som ikke bryr seg så mye om størrelsen, da det erfaringsmessig ikke har så mye å si.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...