AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #1 Skrevet 27. februar 2022 Hei! Jeg sliter med tankene på hvor mange en gutt har ligget med før meg/ hvor høy bodycount han har. Jeg syns det blir mindre attraktivt dess høyere den er. Noen tanker? Anonymkode: 9d8e5...7e9
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #2 Skrevet 27. februar 2022 Jeg bryr meg ingenting om det. Gjorde det da jeg var yngre, men spiller ingen rolle nå Anonymkode: 41a10...d67 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #3 Skrevet 28. februar 2022 Jeg er ubeskrivelig glad for at jeg ikke vet antallet min har hatt. Vet bare at det er altfor mange, og for meg er det bare enda en påminnelse om hvor dødfødt dette forholdet antageligvis er. Anonymkode: 717b8...1e6
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #4 Skrevet 28. februar 2022 0. Er for støgg. Anonymkode: 7a662...d23
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #5 Skrevet 28. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei! Jeg sliter med tankene på hvor mange en gutt har ligget med før meg/ hvor høy bodycount han har. Jeg syns det blir mindre attraktivt dess høyere den er. Noen tanker? Anonymkode: 9d8e5...7e9 Eksen min hadde 86 før meg, og jeg møtte han jomfru. Den gang var jeg 17 når jeg mistet den til han. Når jeg fant ut, så søkte jeg opp hver enkelt (han hadde en ekkel liste), og det "hauntet" meg i 2 år.. Tok faktisk 2 år å komme over fortiden hans. Etter bruddet 1-2 år etter der igjen, så lå jeg med noen gutter selv. Gikk fra 1 i BC til 10 iløpet av et år. Eksen var abusive så jeg mistet det litt mentalt😅Etter at jeg selv fikk litt fortid, så forstår jeg hvor meningsløst sex med folk kan være. Når jeg var ferdig med de guttene jeg lå med (datet dem i måneder), så var jeg ferdig. Jeg så meg med andre ord aldri tilbake, og det tror jeg er viktig å forstå. Det er meningsløs sex, og det at typen din har ligget med mange.. og ikke ville ha en eneste sjel av dem, viser jo hvor mye bedre du er?! Snu tankegangen litt og tenk slik istedenfor. Nåværende samboeren min har ligget med litt over 40 (jeg er 23, han er 24). For meg plager det meg ingenting at all, for jeg har selv litt fortid nå og forstår det ikke betyr noe. Jeg vet ikke om noen særlig fra fortiden hans, noe som er like greit! Han vet kun de han kjenner til eller vet hvem er fra min. Jeg kunne aldri vært med noen av de jeg har ligget med igjen, de er snille og flotte noen av dem, men det er fortid.. og da føles det litt usjj.. Tenk på at typen din nok tenker det samme om sin egen fortid. Eksen min med 86 var en utro sexavhengig jævel. Nåværende samboer med 40-50 i bodycount, er verdens herligste og hadde aldri klart å være utro, aldri har han vært det mot eksene heller, noe de selv har uttrykt. Med andre ord, fortid kan bety noe, men det kan også bety at han har litt ekstra erfaring. Aldri bruk det mot han, for det gjør vondt.. man er ikke alltid stolt av alt i fortiden sin. Jeg har grått mine tårer over min. Anonymkode: e5981...0ce
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå