Gå til innhold

Heidi_pus' dagbok


heidi_pus

Anbefalte innlegg

Sitter her på jobben og tenkte jeg skulle bruke pausen min til å begynne på dagboken min.

Kan jo begynne med å fortelle litt om meg selv...jeg er 25 år, gift med verdens snilleste mann (gift i 4 år, sammen i 9 år). Vi har lenge snakket om barn, men ikke vært aktiv prøvere, før for et par mnd siden. Jeg sluttet på p-piller i fjor høst, men har vært veldig forsiktige med annen prevensjon da jeg ville bli ferdig med studier først og etter råd fra mamma "at man skal vente et år etter avsluttet p-pille bruk før man får barn"!!

Så nå, ca 1 år etter, er vi faktisk gravide! Tok test forrige lørdag og den viste to sterke streker i displayet. Ikke noe tvil der nei...Det er helt uvirkelig. Tror ikke det har gått opp for meg enda, og det tar vel litt tid, men kanskje etter legebesøket på mandag blir ting litt mer virkelig.

Har mange spørsmål som svirrer oppe i hodet mitt, sammen med lykkerusen over at en liten spire vokser inne i magen min akkurat nå. Puppene mine er utrolig ømme fortiden og de har faktisk vokst en del. Det er litt stas da de ikke er så store fra før... ;) føler meg litt sexy med ordentlig kløft og greier...hehe...

Ellers er jeg utrolig trøtt om dagen. Klarer så vidt å la være å gjespe på jobb. Har ikke merket noe til kvalmen enda, men det kommer vel det også tenker jeg. huff, gleder meg ikke noe til det...

Nei, nå må jeg tilbake til jobb. Skriver mer senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Så koselig med "besøk" i dagboken min og takk for gratulasjoner :)

Idag føler jeg meg ikke helt i form. Begynner å merke litt til kvalmen og det er ikke så veldig behagelig, men sånn er det jo...har et par timer igjen på jobb, så jeg tror det skal gå greit. Er glad for at det er helg, så kan jeg slappe ordentlig av. Har ingen planer og det er faktisk litt deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

Gratulerer med graviditeten og med dagbok! :blomst:

Vi har termin ganske tett hvis jeg ikke husker feil! Artig :)

Lykke til med svangerskapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...