Gå til innhold

Hvor i Oslo holder de flotteste mennene til?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Inspirert av tråden om kvinner. Ærlig talt, dette er kvinneguiden og de fleste her er mest interessert i menn. Jeg spiller inn Kjelsås! 

Anonymkode: 6fbd4...2aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I stua mi…

Anonymkode: 0634a...0df

Skrevet

Stovner🤤

Anonymkode: a3b6a...d79

Gjest laPistola
Skrevet

På Haralds gym. Nei, disse trådene er litt festlige, men jeg har skjønt fra tråden det er inspirert av at jeg akkurat nå bor et sted jeg er stygg, men jobber et sted jeg er fin. Jeg bodde tidligere et sted jeg var fin, så da var jeg fin hele døgnet. Hvis jeg bytter avdeling til nærmere hjemmet blir jeg stygg hele døgnet. Bodd i Oslo hele livet, og det er en relativt liten by hvor vi gjerne forflytter oss rundt. Mulig det er noe mer Botox og designervesker på Smestad enn Stovner, men det er heller ingen regel. Er litt i alle miljøer selv, og de flotteste mennene finner jeg spredt. Lurer på om de som har svaret her enten ikke bor i Oslo, eller rett og slett er blindet av sine egne fordommer. 

Skrevet

Du tror ikke det er noen sammenheng som jeg kan se I alle fall.

Anonymkode: 11180...595

• Liker 1
Skrevet

De holder til i Danmark, ingen i Oslo 

Anonymkode: c6550...a7e

Skrevet

det finnes ingen flotte menn. dette er kg. hvordan tror du noen her skal mene at det finnes.

Anonymkode: 15c67...756

Skrevet

Synes i hvert fall ikke mange menn på Majorstuen/vestanten ser spesielt heterofile ut. Så ville heller gått for østkanten. 

Anonymkode: c9f97...ba3

Skrevet

Lommebøkene er definitvt flottere på Frogner :)

Anonymkode: 73d3c...8c5

Gjest laPistola
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.2.2022 den 7.51):

Lommebøkene er definitvt flottere på Frogner :)

Anonymkode: 73d3c...8c5

Nei, de fleste boligene der er arvet. Lommebøkene er nok flottest i nyere bydeler. 

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikkje sædbanken som har dei mest attraktive mennene for damene då 🤣:)

Anonymkode: e966b...4e0

AnonymBruker
Skrevet

Det spørs nok på deg. 
Om du liker rike menn i dress, er nok Frogner best. Om du liker håndverkere i 50-årene, så ser jeg for meg at utkantstrøkene er bedre. Om du liker unge menn med skjegg tror jeg Grünerløkka og sentrum er bra steder. 

Anonymkode: ef41f...aac

AnonymBruker
Skrevet

Trodde de flotteste mennene kom fra Somalia, jeg. 

Anonymkode: f5e6c...34a

AnonymBruker
Skrevet

De flotteste mennene i Oslo har adresse på Aker Brygge, Vika og langs barcode. Finansmenn med tykke lommebøker. Men pass opp, 10% av disse er jevnlige brukere av kokain. 

Anonymkode: d40b2...b45

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

De flotteste mennene i Oslo har adresse på Aker Brygge, Vika og langs barcode. Finansmenn med tykke lommebøker. Men pass opp, 10% av disse er jevnlige brukere av kokain. 

Mye diger kuk på Aker B.

Anonymkode: 58acb...593

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Bare 10%? Tipper de er flere.

Anonymkode: fd6bb...515

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Trodde de flotteste mennene kom fra Somalia, jeg. 

Anonymkode: f5e6c...34a

Hvorfor trodde du det?

Anonymkode: b46ad...3a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...