AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #1 Skrevet 27. februar 2022 Jeg fikk i fjor et drivhus, å jeg planlegger hva jeg skal ha der i år ☺️ Jeg har allerede forkultivert tomat, agurk og paprika. Skal også prøve meg på vannmelon og mais. Av urter har jeg foreløpig planlagt basilikum da jeg eeelsker pesto. Ellers skal jeg ha sukkererter ute, jordbær, hvitløk som ble satt i høst, sjalottløk, Is salat og gressløk 💚 Anonymkode: c937d...0b2
Amossa Skrevet 27. februar 2022 #2 Skrevet 27. februar 2022 Heldige deg! Jeg har stor hage, men ikke drivhus. Hadde plantet sommerblomster og stauder også, om jeg var deg. Med så høye strømpriser som det er nå, er det lurt å forkultivere inne. Jeg har kjøpt plantelys til mine, og har et rom med gunstig temperatur etter første spiring. Det er spennende med frøsåing
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #3 Skrevet 27. februar 2022 Amossa skrev (24 minutter siden): Heldige deg! Jeg har stor hage, men ikke drivhus. Hadde plantet sommerblomster og stauder også, om jeg var deg. Med så høye strømpriser som det er nå, er det lurt å forkultivere inne. Jeg har kjøpt plantelys til mine, og har et rom med gunstig temperatur etter første spiring. Det er spennende med frøsåing Åh ja det skal jeg gjøre! Elsker blomster ❤️ ja jeg kommer nok ikke til å forkultivere noe annet sted enn her inne Vekstlys er gull 💛 Anonymkode: c937d...0b2
Amossa Skrevet 27. februar 2022 #4 Skrevet 27. februar 2022 Vekstlys er gull, og jeg fikk meg en overraskelse da jeg skulle kjøpe det. De selger samme vekstlys på Felleskjøpet og på Europris (LED), men det kostet nesten dobbelt så mye på Felleskjøpet. Et annet tips er å samle på toalettruller og druepakker for å så i Da trenger du bare såbrett i bunnen. Gjenbruk er flott!
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #5 Skrevet 27. februar 2022 Amossa skrev (15 minutter siden): Vekstlys er gull, og jeg fikk meg en overraskelse da jeg skulle kjøpe det. De selger samme vekstlys på Felleskjøpet og på Europris (LED), men det kostet nesten dobbelt så mye på Felleskjøpet. Et annet tips er å samle på toalettruller og druepakker for å så i Da trenger du bare såbrett i bunnen. Gjenbruk er flott! Takk for tips 🙌🏼 Anonymkode: c937d...0b2 1
Gjest Lunaris Skrevet 27. februar 2022 #6 Skrevet 27. februar 2022 Oregano, (kan tørkes og varer i evigheter) mynte, tomater, gulrøtter.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #7 Skrevet 12. april 2022 TS: Husk at mais er vindpolinert, så du må plante mange planter sammen i en "klynge" (dvs. pollenet har større sjanse til å treffe en plante dersom de ikke står snorrett på rekke). Også må de stå på et sted med god vindgjennomstrømming, selvsagt. Til drivhus synes jeg rosmarin, lavendel og diverse meloner er gøy! Anonymkode: c3b0f...aed 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #8 Skrevet 12. april 2022 Tomat og agurk! Har et lite drivhus, så det blir med det. Anonymkode: 0ea0c...289
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #9 Skrevet 12. april 2022 Spaghettisquash er godt! Anonymkode: 681ea...5a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå