AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #1 Del Skrevet 27. februar 2022 Hei! Jeg har begynt å trene etter fødsel, og ammer. Vet ikke hvor jeg skal sette dette innlegget. Men dersom jeg har lite energi en dag… er det innafor å ta preworkout dersom det er noen timer til jeg skal amme neste gang? Eller hvordan er det? finner ikke noe om det, annet enn at det ikke er anbefalt ammende. Babyen får erstatning når jeg trener. Så det går fort 5 timer mellom ammingen før og etter trening. Anonymkode: 1d620...ad2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 27. februar 2022 #2 Del Skrevet 27. februar 2022 Hva er preworkout? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 27. februar 2022 #3 Del Skrevet 27. februar 2022 Jeg ville bare unngått det selv om du har litt lite energi. Da får du heller bare trene på lite energi etter min mening 😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #4 Del Skrevet 27. februar 2022 5 timer er ikke nødvendigvis nok. Du skal først ta opp det du inntar. Så skal det brytes ned, deretter havner det i melken slik jeg forstår det. Anonymkode: 88d1e...4c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #5 Del Skrevet 28. februar 2022 Det ville jeg ikke gjort. Jeg ville fulgt anbefalignene fra myndighetene, som er koffein tilsvarende maks 3 kopper kaffe om dagen mens man ammer. Koffein har en halveringstid på omtrent 5 timer. Så om du drikker preworkout 5 timer før du ammer, vil du fremdeles ha halve mengden koffein igjen i kroppen. Man trenger ikke preworkout. Rett og slett. Jeg har trent mye, og på høyt og seriøst nivå, og preworkout er rett og slett helt unødvendig. Anonymkode: 1e407...018 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #6 Del Skrevet 28. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Man trenger ikke preworkout. Rett og slett. Jeg har trent mye, og på høyt og seriøst nivå, og preworkout er rett og slett helt unødvendig. Anonymkode: 1e407...018 This! Anonymkode: 387f1...caf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilo Skrevet 2. mars 2022 #7 Del Skrevet 2. mars 2022 Hva med å ta en liten matbit i stedet. En banan eller en bar f.eks? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå