Gå til innhold

Pre workout og amming

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har begynt å trene etter fødsel, og ammer. Vet ikke hvor jeg skal sette dette innlegget. Men dersom jeg har lite energi en dag… er det innafor å ta preworkout dersom det er noen timer til jeg skal amme neste gang? Eller hvordan er det? :) finner ikke noe om det, annet enn at det ikke er anbefalt ammende. Babyen får erstatning når jeg trener. Så det går fort 5 timer mellom ammingen før og etter trening. 

Anonymkode: 1d620...ad2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville bare unngått det selv om du har litt lite energi. Da får du heller bare trene på lite energi etter min mening 😊

• Liker 3
Skrevet

5 timer er ikke nødvendigvis nok. Du skal først ta opp det du inntar. Så skal det brytes ned, deretter havner det i melken slik jeg forstår det. 

Anonymkode: 88d1e...4c1

Skrevet

Det ville jeg ikke gjort. Jeg ville fulgt anbefalignene fra myndighetene, som er koffein tilsvarende maks 3 kopper kaffe om dagen mens man ammer. 

Koffein har en halveringstid på omtrent 5 timer. Så om du drikker preworkout 5 timer før du ammer, vil du fremdeles ha halve mengden koffein igjen i kroppen. 

Man trenger ikke preworkout. Rett og slett. Jeg har trent mye, og på høyt og seriøst nivå, og preworkout er rett og slett helt unødvendig.

Anonymkode: 1e407...018

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Man trenger ikke preworkout. Rett og slett. Jeg har trent mye, og på høyt og seriøst nivå, og preworkout er rett og slett helt unødvendig.

Anonymkode: 1e407...018

This! 

Anonymkode: 387f1...caf

Skrevet

Hva med å ta en liten matbit i stedet. En banan eller en bar f.eks?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...