Gå til innhold

Hjelp

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er i teorien ikke overvektig, heller mot undervektig, men klarer ikke falle til ro med hvordan bena mine ser ut. Tips til hvordan få finere form uten å gå ned i vekt? Trene?

B569E8A2-785C-4C02-9851-F5FEAE624E5E.png

Anonymkode: 41ca7...a5b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sliter du med selvtilliten???

Anonymkode: 3b0a2...e18

• Liker 2
Skrevet

Uklar tittel

Skrevet

Tuller du??? 

Anonymkode: a241c...55b

Skrevet

For noe tull. Du er helt fin. 

Anonymkode: 0f817...cfd

• Liker 1
Skrevet

Det ser ikke noe galt ut det der. Du har veldig fine ben😊

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ts spør ikke OM hun har fine bein. Ts liker ikke hvordan bena ser ut og spør hvordan hun kan forandre de, og da er styrketrening faktisk det eneste riktige svaret siden det strammer opp og bygger sterke, velformede bein hvis gjort riktig. Det er ikke et frekt svar på noen måte.

Ryddet for sitat av slettet innhold. Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
Skrevet

Du har flotte bein!

Anonymkode: 7efa7...4b7

• Liker 1
Skrevet

Beina er fine de og en antydning camel toe

Skrevet

Siden folk henger seg opp i at man svarer på det det blir spurt om.. Først! Jeg ser heller ingenting feil! ☺️

Men jeg skjønner allikevel "opptattheten" av det da jeg alltid har hatet egne lår.. Mine har bedret seg veldig med rask gange på mølla i stigning (mer fettforbrennende enn jogging), samt knebøy med f. eks. kettelbell. Da blir lårene strammere, å mer definerte.

Anonymkode: af039...4f7

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt og nedsettende innhold. Perelandra, mod. 

Hei trådstarter! Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Perelandra, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...