Gå til innhold

Jeg trodde jeg hadde funnet den perfekte prinsen...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Alt stemte, utseende, utdanning, personlig kjemi og alt var helt topp. Vi snakket sammen lenge per tlf, sms og snapchat. osv osv. Da vi endelig møtte hverandre viste det seg at den jeg trodde var prinsen i mitt liv satt i RULLESTOL. Dette hadde han holdt hemmelighet hele tiden... 

Jeg ble så forfjamset at jeg ikke visste hvor jeg skulle holde blikket... Nå er jeg usikker på om jeg vil fortsette i datingen. Det er ikke det at rullestolen i seg selv er en hindring men det at han ikke har sagt noe om det. Hva ville du gjort?

Anonymkode: 7d4fb...75a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde vært en dealbreaker for meg, både uærligheten og rullestolen. 

Anonymkode: 61f4f...4f9

• Liker 5
Skrevet

Rullestolen ville ikke vært en dealbreaker, men uærligheten, kanskje. 

• Liker 5
Skrevet

Synes det var SLEMT av han. 

Du blir sittende som svarteper her uansett. 

Dumper du han pga stolen, eller dumper du han pga uærlighet om stolen, hvor ærlighet kunne gjort at du kunne dumpe ham pga stol på et tidligere tidspunkt.

Anonymkode: 781be...b13

• Liker 3
Skrevet

Kan det hende at han har nevnt det uten at du har fått det med deg eller nor?

Anonymkode: ecef3...b3b

Skrevet

Selvfølgelig er det ikke pga uærligheten. Ingen kjøper den, men du må gjerne tro det selv. Sannheten er at du ikke hadde datet han i det heletatt dersom du var klar over at han satt i rullestol. Det sagt er jo det en ærlig sak. Veldig ugreit å unnlate å fortelle, det blir jo å potensielt sløse begges tid. Samme som sterkt religiøs, barn, gjeldsslave, bosted i utlandet, sterilisert etc. Så essensielle ting må presenteres tidlig. Skjønner du er satt ut, og det er helt greit å trekke seg tilbake. 

Anonymkode: 76335...a87

• Liker 4
Skrevet

Han håpet vel du skulle like ham godt nok til at dette ikke ble en dealbreaker. Kanskje han ikke ser rullestolen som noen stor hindring i sitt liv? Han kan jo være "prinsen" selv om han sitter i rullestol.

Anonymkode: 7f41b...39d

• Liker 5
Skrevet

Han var vel redd for å gå glipp av drømmeprinsessa da. Han har nok opplevd så mange fordommer pga dette at han ville vise de egenskapene som betyr noe først.  Det er jo fortsatt tidlig i forholdet i og med at dere nettopp har møttes første gang. Ikke verdt å droppe drømmeprinsen for dette! 

Skrevet

Han ville vel at du skulle bli kjent med personligheten hans først, samme som at jeg ikke hadde fortalt det om jeg var mangemillionær. Det hadde blitt mange dater før den informasjonen hadde komt fram.

Anonymkode: 2301b...dd5

• Liker 1
Skrevet

Prinser sitter også i rullestol og kanskje du får haike innimellom, på hans varme fang. Spøk til side. Han burde jo fortalt det før du møtte ham. Skjønner han syns det er vanskelig. Dette er nok verre for ham enn deg uansett. Men han burde ha sagt det ja. Han satte  deg i en rar og ubehagelig situasjon og det må han jo ha visst.

Anonymkode: 100d2...ea9

• Liker 1
Skrevet

Selvsagt skulle han ha opplyst deg om det.

Men hadde du møtt han da?

Kan tenkes at han er lei av å bli avvist før møter for at han sier fra om det.
Hadde jeg vært deg hadde jeg i det minste møtt han en gang til for å se ting an. Det å treffe på folk man matcher godt med og tilomed omtaler som drømmeprinsen er jo ikke ofte det skjer. Og spør rett ut hvorfor han holdt det hemmelig!

• Liker 2
Skrevet

Han er uærlig! Jeg hadde blitt sur og dumpet.

Anonymkode: bb412...d95

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Alt stemte, utseende, utdanning, personlig kjemi og alt var helt topp. Vi snakket sammen lenge per tlf, sms og snapchat. osv osv. Da vi endelig møtte hverandre viste det seg at den jeg trodde var prinsen i mitt liv satt i RULLESTOL. Dette hadde han holdt hemmelighet hele tiden... 

Jeg ble så forfjamset at jeg ikke visste hvor jeg skulle holde blikket... Nå er jeg usikker på om jeg vil fortsette i datingen. Det er ikke det at rullestolen i seg selv er en hindring men det at han ikke har sagt noe om det. Hva ville du gjort?

Anonymkode: 7d4fb...75a

Er dette sant ? 

Jeg tror jeg hadde følt veldig på at han ikke mente at du fortjener å vite noe så viktig. Det sier jo mye om hans syn på deg. Hadde undersøkt grunnen til at han holdt tilbake informasjon. Hadde tenkt, hadde du gjort det samme selv? 

Samtidig tror jeg ikke at jeg hadde gitt helt opp heller, men blitt kjent. Kansje er han en som vil gjøre deg lykkelig og hadde god grunn til å ikke fortelle.

Anonymkode: b8020...a31

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Han ville vel at du skulle bli kjent med personligheten hans først, samme som at jeg ikke hadde fortalt det om jeg var mangemillionær. Det hadde blitt mange dater før den informasjonen hadde komt fram.

Anonymkode: 2301b...dd5

Hva betyr "komt"?

Anonymkode: 24746...579

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva betyr "komt"?

Anonymkode: 24746...579

kommet sikkert

Anonymkode: b8020...a31

Skrevet
Tøvftta skrev (11 timer siden):

Selvsagt skulle han ha opplyst deg om det.

Men hadde du møtt han da?

Kan tenkes at han er lei av å bli avvist før møter for at han sier fra om det.
Hadde jeg vært deg hadde jeg i det minste møtt han en gang til for å se ting an. Det å treffe på folk man matcher godt med og tilomed omtaler som drømmeprinsen er jo ikke ofte det skjer. Og spør rett ut hvorfor han holdt det hemmelig!

Dette.... 

Anonymkode: 735f3...986

• Liker 1
Skrevet

Dette.... hvorfor har ikke funksjonshemmede egen datingapp, så vi andre slipper å bli lurt?

Anonymkode: eead1...38e

Gjest Annemor1444
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette.... hvorfor har ikke funksjonshemmede egen datingapp, så vi andre slipper å bli lurt?

Sikkert av samme årsak for at det ikke er en datingapp for de som er mindre intelligente 

Skrevet

Jeg er ikke helt enig i at han nødvendigvis har vært så uærlig. Om han har brukt hele livet i rullestol, så er den en naturlig del av han, og ikke noe han vil defineres utifra. Så jeg skjønner han. Verdens nydeligste mann, men så finner han ikke kjæreste pga en stol? Det må føles røft. 
Kanskje man skal skrive på tinderprofilen sin «om du sitter i rullestol, mangler en arm, har angst, Me, fibromyalgi, ikke kan svømme osv… så må du si fra med en gang» 

Anonymkode: 596b0...fda

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

…. Jeg skulle til å skrive noe skikkelig stygt til deg, men ombestemte meg. 

Anonymkode: 596b0...fda

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...