AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #1 Skrevet 26. februar 2022 Var på date i dag og merka at han ikke virka interessert. Vi prata, det var hyggelig, han var blid og sjarmerende. Men etter daten, da den ble avsluttet, sa han noe a la «det var hyggelig, vi meldes» da vi gikk ut av cafeen og jeg svarte sikkert noe «ja Såklart» eller noe. Har skjønt at han ikke er interessert. Han har ikke sendt en melding etterpå eller noe. Har ikke opplevd en sånn stillhet etter en date før, det har alltid «gått bra» og jeg har alltid hørt noe etter daten og etterhvert blitt et par (om jeg syntes det klaffet) og nå merker jeg at selvtilliten virkelig har fått seg en knekk og kvelden brukes på selvransakelse. For jeg lurer virkelig på hva jeg sa/gjorde galt. Eller utseendet… Han betalte sitt, jeg betalte mitt. Skal jeg sende melding og takke for daten og si det var hyggelig? Hvordan er «formalitetene» etter en date? Syns det er så uhøflig med stillhet og jeg sitter og føler meg virkelig dum… Anonymkode: b7a98...4a0
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #2 Skrevet 26. februar 2022 Hva snakket dere om? Bare lurer fordi jeg selv ikke har datet på noen år og skal begynne nå snart. Er du helt ung/ 20-årene og eldre? Jeg følger med i tråden for å lære litt. Anonymkode: 6c3eb...8d6
anonymbruker2312 Skrevet 26. februar 2022 #3 Skrevet 26. februar 2022 Når du allerede på daten merket at han ikke virket interessert, så har du fått svaret ditt. Ikke tekst han. Ser ikke ut som om han var interessert Det er svært vanlig å få slike tanker som du har nå etter at man på en måte blir «avvist», om jeg kan si det slik i din situasjon. Tanker som «sa jeg noe galt? Var jeg ikke attraktiv nok for han? Var jeg sånn og sånn….» osv. Husk alltid at det ikke har noe med deg å gjøre, men mer med han. Kanskje du ikke var hans type? Kanskje han trengte noe annet? Du må alltid være deg selv, liker de deg ikke så synd for de. Å få lav selvfølelse etter en slik hendelse, spesielt når man har opplevd det første gang, er også veldig vanlig. Har selv opplevd det flere ganger. Du kan derimot se på dette som en positiv erfaring å få med videre, for du hadde uansett måtte ha opplevd dette en eller annen gang siden. Verre hadde det vært hvis du hadde plutselig blitt avvist etter å ha kjent fyren i lengre tid. Disse tankene vil fort forsvinne etter en tid, det lover jeg deg. Tiden hjelper alltid. Ikke vær så streng mot deg selv, du gjorde absolutt ikke noe galt. Og det med utseendet må du kaste fra deg - ja, utseendet kan være noe man først tiltrekker seg, men gutter vil alltid ha ei selvsikker, selvstendig dame med personlighet til slutt, som er ydmyk, smart, snill og trivelig. Har ikke ord for hvor mange ganger jeg har vært vitne til at gutter ikke faller for utseende til syvende og sist. 2
anonymbruker2312 Skrevet 26. februar 2022 #4 Skrevet 26. februar 2022 …glemte også å nevne at: Gutter vet som oftest med en gang om du er en person de vil satse på eller ikke, etter å ha møtt deg for første gang (nå mener jeg ikke alle, men de fleste). Slik er det også selvfølgelig med oss jenter når vi møter gutter, men som oftest tar det mer tid for oss å anta vedkommende som potensielt kjæreste-materiale eller ikke. Og dette har ikke noe med å gjøre med hva vi sier eller ikke, eller hvordan vi ser ut. Rett og slett har dette mye å gjøre med energi og tilværelse, man merker det med en gang. 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #5 Skrevet 26. februar 2022 Er bare ¨å la være med denne dtingen da og vente til du kommer i snakk med noen irl, så du vet om han er interessert eller ikke. Jeg gidder ikke date masse folk, bare å lese her inne det, nok til å ikke ha lyst. Menn er overalt uansett. Slutt å stresse. Anonymkode: 93cf8...1bb
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #6 Skrevet 26. februar 2022 Dere damer er verst. Har vært på utallige dates. Jeg betaler hver gang, men et ligg får jeg ikke… Anonymkode: e81a1...f75 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #7 Skrevet 26. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dere damer er verst. Har vært på utallige dates. Jeg betaler hver gang, men et ligg får jeg ikke… Anonymkode: e81a1...f75 Du inviterer feil damer. Det du tenker på er prostituerte, de puler for penger, normale damer hopper ikke til køys med menn de ikke føler kjemi med. Anonymkode: 93cf8...1bb 6
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #8 Skrevet 26. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Dere damer er verst. Har vært på utallige dates. Jeg betaler hver gang, men et ligg får jeg ikke… Anonymkode: e81a1...f75 Må du svare for din egen situasjon i hver eneste tråd her inne? 🤦♀️ Anonymkode: 6c3eb...8d6 3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #9 Skrevet 26. februar 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Dere damer er verst. Har vært på utallige dates. Jeg betaler hver gang, men et ligg får jeg ikke… Anonymkode: e81a1...f75 Det er jo fordi du har feil intensjoner. er du ærlig på at du bare vil ha sex da? tviler på det.. Anonymkode: 34f7f...9fd
Tøvftta Skrevet 26. februar 2022 #10 Skrevet 26. februar 2022 Vi er alle forskjellig. Og noen ganger møter man på folk/ dater det overhodet ikke matcher med. Det var slettes ikke din feil at han var uinteressert. Ikke send han mld. Bare sett deg ned og let etter en annen date. Ikke la dette knekke deg i prosessen på å finne noen.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #11 Skrevet 26. februar 2022 Jeg føler at det er litt sånn det er når man møter folk på tinder f.eks. Mange tenker at de vil møte flest mulig for å finne noen de klaffer med, og legger ikke så mye mer i det. Selv har jeg tenkt sånn. Første date er bare for å finne ut om kjemien passer, og ofte er det jo ikke fulltreffer. Da er jeg ferdig men saken ganske fort for i utganspunktet pleier jeg jo ikke ha følelser til å begynne med. Anonymkode: 34f7f...9fd 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #12 Skrevet 27. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg føler at det er litt sånn det er når man møter folk på tinder f.eks. Mange tenker at de vil møte flest mulig for å finne noen de klaffer med, og legger ikke så mye mer i det. Selv har jeg tenkt sånn. Første date er bare for å finne ut om kjemien passer, og ofte er det jo ikke fulltreffer. Da er jeg ferdig men saken ganske fort for i utganspunktet pleier jeg jo ikke ha følelser til å begynne med. Anonymkode: 34f7f...9fd Men er vanlig å si ifra til den andre parten, er det ikke? Går an å si ifra høflig at man ikke opplevde noen kjemi/gnist osv så man ikke kaster vekk hverandres tid. Man er da voksne mennesker. Anonymkode: b7a98...4a0
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #13 Skrevet 27. februar 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Men er vanlig å si ifra til den andre parten, er det ikke? Går an å si ifra høflig at man ikke opplevde noen kjemi/gnist osv så man ikke kaster vekk hverandres tid. Man er da voksne mennesker. Anonymkode: b7a98...4a0 Hvis dere sa at dere skulle snakkes så burde han i det minste svare deg om du sender melding. Men dere har jo vært stille begge to? Anonymkode: 34f7f...9fd
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #14 Skrevet 27. februar 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Men er vanlig å si ifra til den andre parten, er det ikke? Går an å si ifra høflig at man ikke opplevde noen kjemi/gnist osv så man ikke kaster vekk hverandres tid. Man er da voksne mennesker. Anonymkode: b7a98...4a0 Jeg synes også at sånne samtaler er ubehagelig. Jeg ble spurt èn gang, og da følte jeg at jeg svarte altfor frekt og han hadde liksom ikke fortjent det. Så jeg skjønner ikke at det er positivt å få ærligheten midt i trynet. Anonymkode: 34f7f...9fd
Antonetta Skrevet 27. februar 2022 #15 Skrevet 27. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Var på date i dag og merka at han ikke virka interessert. Vi prata, det var hyggelig, han var blid og sjarmerende. Men etter daten, da den ble avsluttet, sa han noe a la «det var hyggelig, vi meldes» da vi gikk ut av cafeen og jeg svarte sikkert noe «ja Såklart» eller noe. Har skjønt at han ikke er interessert. Han har ikke sendt en melding etterpå eller noe. Har ikke opplevd en sånn stillhet etter en date før, det har alltid «gått bra» og jeg har alltid hørt noe etter daten og etterhvert blitt et par (om jeg syntes det klaffet) og nå merker jeg at selvtilliten virkelig har fått seg en knekk og kvelden brukes på selvransakelse. For jeg lurer virkelig på hva jeg sa/gjorde galt. Eller utseendet… Han betalte sitt, jeg betalte mitt. Skal jeg sende melding og takke for daten og si det var hyggelig? Hvordan er «formalitetene» etter en date? Syns det er så uhøflig med stillhet og jeg sitter og føler meg virkelig dum… Anonymkode: b7a98...4a0 Kanskje han bare følte det ikke klaffet? Du trenger ikke å stresse for det, dere har nok ikke gjort noe gale noen av dere. Du får ta deg en spakveld hjemme, slappe av å finne deg en ny date 😃 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #16 Skrevet 27. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis dere sa at dere skulle snakkes så burde han i det minste svare deg om du sender melding. Men dere har jo vært stille begge to? Anonymkode: 34f7f...9fd Han skrev en melding om maten… jeg svarte samtykkende og at det var hyggelig. Han svarte ja og skrev noe kort igjen om maten. Jeg svarte med et smil… Ingenting om meg eller at han likte meg eller noe kompliment. Jeg tar hintet. Jeg vet når en mann er interessert, og dette er ikke. Skal jeg skrive melding og avslutte det jeg da? Anonymkode: b7a98...4a0
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #17 Skrevet 27. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han skrev en melding om maten… jeg svarte samtykkende og at det var hyggelig. Han svarte ja og skrev noe kort igjen om maten. Jeg svarte med et smil… Ingenting om meg eller at han likte meg eller noe kompliment. Jeg tar hintet. Jeg vet når en mann er interessert, og dette er ikke. Skal jeg skrive melding og avslutte det jeg da? Anonymkode: b7a98...4a0 Var du interessert da? Jeg ville bare ha latt det fade ut. Det er jo ikke som om dere er sammen så jeg føler ikke at date nr. 2 er forventa. Men du kan jo gjøre som du vil, Anonymkode: 34f7f...9fd
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #18 Skrevet 27. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Var du interessert da? Jeg ville bare ha latt det fade ut. Det er jo ikke som om dere er sammen så jeg føler ikke at date nr. 2 er forventa. Men du kan jo gjøre som du vil, Anonymkode: 34f7f...9fd Syns jeg fortjener såpass respekt at han ikke bare lar det fade ut eller ligge i lufta. Er ydmykende… Anonymkode: b7a98...4a0
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #19 Skrevet 27. februar 2022 Tinder er ikke tøft for kvinner..🤣 Anonymkode: 29161...3aa 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #20 Skrevet 27. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tinder er ikke tøft for kvinner..🤣 Anonymkode: 29161...3aa Beklager, jeg leste feil.. Anonymkode: 29161...3aa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå