AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #21 Skrevet 27. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 26.2.2022 den 19.32): Synes det går ganske greit nå 10 dager etter. Første uken var det ille, men da lå jeg for det meste høy på morfin 😉 Skjønner at du ikke har vært igjennom denne operasjonen. Takk for tre helt bortkastede svar, kg svikter aldri 👍 Anonymkode: 77f16...f67 Enda svarer du på dem. Anonymkode: fb975...b2e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå