Gå til innhold

Kvalme


Applehead

Anbefalte innlegg

Jeg ble akutt kvalm på mandag ettermiddag. Kvalmen var litt på og av noen dager, før den tok seg opp igjen på torsdag. Da fikk jeg også feber, vond hals, tett nese og bihuler, vondt i ørene, hodepine, vondt i ryggen og selvfølgelig positiv test.

Nå har jeg ikke klart å spise noe siden onsdag kveld. Jeg har ikke kastet opp enda.

Noen som har liknende erfaring? Hvor lenge varte kvalmen? 🤢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cirka 11-12 dager... var kvalm og uggen uten å kaste opp .Hadde alltid med meg en pose i tilfelle jeg måtte kaste opp 😆 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

milla80 skrev (1 time siden):

Cirka 11-12 dager... var kvalm og uggen uten å kaste opp .Hadde alltid med meg en pose i tilfelle jeg måtte kaste opp 😆 

Det var deprimerende lesing 🤢 men takk for svar... 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart en uke med kvalme og noe svimmelhet her. Venter bare på at det skal gå over og håper ikke det er lenge til. Har fortsatt positiv hurtigtest over en uke etter første positive test.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Applehead skrev (16 timer siden):

Det var deprimerende lesing 🤢 men takk for svar... 🙂

Jeg  vet 😉 Sorry men den gode nyheten er at jeg slapp billig unna i forhold til alle andre i familien. De lå rett ut med magesmerter og oppkast og dundrene hodepine i flere dager i strekk 😊 Dessuten er alle forskjellige ,kanskje din kvalme allerede er gått over mens jeg skriver dette ♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

×
×
  • Opprett ny...