Gå til innhold

Å forstå prøvesvar på covid


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er forskjellen på "Us-SARS-relatert koronavirus (inkl.SARS-COV2) RNA" og "SARS-CoV-2-RNA"?

Jeg har tatt flere tester for covid og har fått det påvist to ganger med pcr-test men hvorfor står det forskjellig på prøvesvarene mine? Begge disse er fra da jeg testet positivt. 

Anonymkode: c2bd3...d18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva er forskjellen på "Us-SARS-relatert koronavirus (inkl.SARS-COV2) RNA" og "SARS-CoV-2-RNA"?

Jeg har tatt flere tester for covid og har fått det påvist to ganger med pcr-test men hvorfor står det forskjellig på prøvesvarene mine? Begge disse er fra da jeg testet positivt. 

Anonymkode: c2bd3...d18

Det er det samme. Sikkert ulike folk som legger inn, derav litt forskjellig ordlyd. 

Anonymkode: 65e65...f74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hva er forskjellen på "Us-SARS-relatert koronavirus (inkl.SARS-COV2) RNA" og "SARS-CoV-2-RNA"?

Jeg har tatt flere tester for covid og har fått det påvist to ganger med pcr-test men hvorfor står det forskjellig på prøvesvarene mine? Begge disse er fra da jeg testet positivt. 

Anonymkode: c2bd3...d18

Det er laboratoriet sitt navn på analysen. De har endret navn underveis, eller prøvene er analysert på ulike laboratorier. Jeg har testet meg mange ganger og de første analysene het "Us-Coronavirus 2019-nCoV RNA" mens de siste heter "Us-SARS-CoV-2 RNA".

Anonymkode: 09c04...391

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...