AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #1 Skrevet 26. februar 2022 Hei. Dette har ikke skjedd før, jeg er snart 32 år og for første gang i livet lukter menstruasjonen min som kloakk 😭😨 fy f det lukter så utrolig vondt. Det er ikke råtten fisk, det er ikke reker, men det lukter ekkelt 🤢 djeg vet hva bakteriell vaginose er, og dette er ikke det. Underlivet mitt lukter ingenting til vanlig, og jeg vasker krapylet med lunkent vann, olje hver dag. Vasker rundt med vanlig såpe selvsagt for å få vekk blod. Hvorfor skal det plutselig begynne å lukte kloakk??? Anonymkode: b3aa4...46f
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #2 Skrevet 26. februar 2022 Har du nylig endret kosthold, brukt medisiner, vært stresset e.l? Det er utrolig hva som kan spille inn - selv opplevde jeg endret lukt og økt mengde koagler to-tre sykluser etter jeg ble vaksinert med Moderna. Anonymkode: acbda...76a
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #3 Skrevet 26. februar 2022 Infeksjon? Har du feber eller smerter? Anonymkode: 85480...4a8
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #4 Skrevet 26. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du nylig endret kosthold, brukt medisiner, vært stresset e.l? Det er utrolig hva som kan spille inn - selv opplevde jeg endret lukt og økt mengde koagler to-tre sykluser etter jeg ble vaksinert med Moderna. Anonymkode: acbda...76a Jeg tok Pfizer dose nr 2 i desember og etter det har mensen vært normal mengde (har hatt mye etter fødsel, men det kan jo være kroppen som har gått seg til også). Jeg har dårlig matlyst og drikker bare redbull. AnonymBruker skrev (1 time siden): Infeksjon? Har du feber eller smerter? Anonymkode: 85480...4a8 Litt småfeber hele tiden, men tror det er psykisk. Jeg har angst dessverre. Anonymkode: b3aa4...46f
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #5 Skrevet 26. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg tok Pfizer dose nr 2 i desember og etter det har mensen vært normal mengde (har hatt mye etter fødsel, men det kan jo være kroppen som har gått seg til også). Jeg har dårlig matlyst og drikker bare redbull. Litt småfeber hele tiden, men tror det er psykisk. Jeg har angst dessverre. Anonymkode: b3aa4...46f Angst gir ikke feber. Feber er tegn på noe galt. Gå til legen. Anonymkode: 6db9a...61a
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #6 Skrevet 26. februar 2022 Hva mener du med småfeber? Hvor mange grader er det, og hvor måler du? Anonymkode: 64b7e...132
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #7 Skrevet 26. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva mener du med småfeber? Hvor mange grader er det, og hvor måler du? Anonymkode: 64b7e...132 Forhøyet temperatur, nesten 38,så varierer mellom 37,6 og 37,9. Jeg bruker pannetermometer. Det føles verre ut enn det er. Anonymkode: b3aa4...46f
Luckie Skrevet 26. februar 2022 #8 Skrevet 26. februar 2022 Dette har jeg lest før her. Det sitter igjen en tampong fra lenge siden
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #9 Skrevet 26. februar 2022 Altså. Du har angst og febertokter men spiser ingenting annet enn Redbull?? Den dietten fremkaller jo angst og feber hos selv det mest balanserte mennesket. Hell redbullen i vasken!! Den er full av koffein og taurin som virkelig ikke er bra for psyken. Klarer du bare å drikke, får du heller drikke sjokolademelk eller juice. Anonymkode: fa14f...f30
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #10 Skrevet 26. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Forhøyet temperatur, nesten 38,så varierer mellom 37,6 og 37,9. Jeg bruker pannetermometer. Det føles verre ut enn det er. Anonymkode: b3aa4...46f Det kalles subfebril, forhøyet temperatur, ja, men ikke feber! Anonymkode: 9b9e3...659
Purple_Pixiedust Skrevet 26. februar 2022 #11 Skrevet 26. februar 2022 (endret) Kanskje du har en lett infeksjon i kroppen din. Siden du har forhøyet temperatur. Jeg hadde 37,7 i temperatur onsdag og torsdag og CRP på 38 så da tok de test og det viste seg å være covid. Hadde også en slags blødning onsdag og torsdag. Litt annerledes rødfarge enn normalt, mer som en slags skitten rosafarge. Jeg blør aldri heller pga p-stav så lurer på om det var et symptom på covid jeg. Endret 26. februar 2022 av Purple_Pixiedust
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #12 Skrevet 26. februar 2022 Kan det tenkes, som en annen skriver her, at du har glemt en tampong oppi? Anonymkode: df12c...6f7
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #13 Skrevet 26. februar 2022 Du MÅ gå til legem. Du har nok en infeksjon. Det kan utvikle seg til bekkeninfeksjon og det kan bli alvorlig i verste fall. Anonymkode: f9955...510
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå