Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:) jeg ønsker å endre håret mitt, jeg har brunt hår og liker denne fargen og vil helst ikke ha en dramatisk endring. Jeg har tenkt veldig mye på å stripe håret hjemme men jeg er veldig usikker. Har gjort en del research og det kommer så mye forskjellig, noen får et fantastisk resultat mens andre går det ikke så bra med. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre så lurer på om dere har noen bra tips? Synes det er så dyrt hos frisør men det er jo absolutt det beste. Takk for alle svar på forhånd❤️

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå til frisør eller dropp det er mitt råd 😬

Anonymkode: a7594...3d3

• Liker 3
Skrevet

Det er krig og du tenker på håret 😳

Anonymkode: 4381b...90f

Skrevet

hjemmebleking blir gult, skikkelig kyllinggult. ikke som det står på pakken, selv om du skulle ha vært blond fra før. blir mye dyrere å korrigere det hos frisøren. så du bør absolutt stripe det hos frisøren

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg har stripet varmt brunt hår hjemme med stort hell.

MEN - etterveksten er det vanskelige å treffe godt på. 

Jeg brukte:

Colorista Ombre, og stripet veldig forsiktig - tok tynne striper med frihånd på toppen.

Så brukte jeg fargebalsam direkte etter - Revlon sin beige. Dette for å tone ned guloransje. 

Dagen etter valgte jeg selv å legge i varm fargebalsam - men om jeg ville ha det kaldere hadde jeg nok lagt en kald beige toning i eller mer av fargebalsamen. 

Testet først på en stripe som kunne dekkes til. 

Uten toning/fargebalsam blir det trolig oransje og muligens noe gult. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Det er krig og du tenker på håret 😳

Anonymkode: 4381b...90f

Jeg spurte bare om tips jeg, ikke hva du mener om hva jeg tenker. Unødvendig å kommentere slike ting for det er ikke ofte man er bedre selv, tenk på deg selv du☺️

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...