Gå til innhold

Fjern en rollefigur fra en tv serie

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

De som vil kaste ut hovedpersonene i serier har ikke skjønt serien. Bare sånn apropos... 

Anonymkode: 71940...173

Hva mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Pelle i Hotel Cæsar. Makan til intetsigende tullebukk.

Anonymkode: d0b47...ba3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Dan i One Three Hill🤢🤢

Owen i Grey's anatomy

Riley i Buffy the Vampire Slayer

Anonymkode: 5ffbf...070

Dan i One Tree Hill utgjør en ganske stor del da! Liker han ikke altså, bare så det er sagt 😅

Anonymkode: f42ec...efc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dan i One Tree Hill utgjør en ganske stor del da! Liker han ikke altså, bare så det er sagt 😅

Anonymkode: f42ec...efc

han måtte nesten være med da, om ikke hadde det ikke vært noen badguy i serien

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konglene i Drømmehagen. Uinteressante og irriterende. 

Endret av FrankDrebin
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.2.2022 den 19.04):

Omar fra the Wire.

Anonymkode: e3cc0...1a8

What?????!!!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hufsa fra Mummitrollet

Det er det verste jeg har hørt!

:fnise: 

Endret av jukkapalme
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hufsa fra Mummitrollet

Filifjonka for min del :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrankDrebin skrev (På 8.3.2022 den 17.37):

Konglene i Drømmehagen. Uinteressante og irriterende. 

heke drømmehagen er uinteressant og irriterende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (1 time siden):

heke drømmehagen er uinteressant og irriterende

Jeg synes det er litt artig, en guilty pleasure, kan du si. :fnise: Men akkurat de figurene er for dumme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrankDrebin skrev (1 time siden):

Jeg synes det er litt artig, en guilty pleasure, kan du si. :fnise: Men akkurat de figurene er for dumme. 

ok. Jeg har sett på det et par ganger og lurt veldig på hva de som har laga drømmehagen driver og ruser seg på

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (17 minutter siden):

ok. Jeg har sett på det et par ganger og lurt veldig på hva de som har laga drømmehagen driver og ruser seg på

Hahaha, ja, det er nok potente saker de har kjørt i seg. :hoho:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Matt I The vampire diaries. For en personlighetsløs og irriterende karakter. Enzo i sesong 6 var og helt beyond irriterende. Og så kunne vi fjernet The travellers.

Shirley i Community. Den er så irriterende den påtatte og lyse stemmen, når hun skal høres koselig ut.

Haley i One tree hill, dritkjedelig.

Skulle ønske Nate og Serena i Gossip girl hadde mer interessante personligheter og utviklet seg mer. Synes det eneste de gjorde var å se pene ut, hoppe fra gutt/jente til gutt/jente, krangle med Blair eller Chuck, og ellers bare vandre meningsløst rundt. Særlig Serena, de burde ha utviklet karakteren hennes mer. Gi henne en mening, retning, få henne til å lære av sine feil. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner meg ikke på de som vil fjerne Ross fra Friends 😮 Jeg synes han er en av de desidert morsomste, han og Chandler. Han bidrar til blandt de morsomste og mest episke øyeblikkene. ”Pivoooot!“, ”Unagi“, ”MY SANDWICH????!!“, ”I’m fiiine!“ (hele den episoden der er Ross bare fantastisk. L-o-v-e looove. Oh wow!) - De kleine situasjonene han befinner seg i; spray tan, tannbleking, skinnbuksene, da han snakket britisk i en av timene han underviste i, daten med den grisete leiligheten. Pianospillingen. Og David Schwimmer synes jeg spiller ham kjempebra 😄

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Rosewood skrev (40 minutter siden):

Skjønner meg ikke på de som vil fjerne Ross fra Friends 😮 Jeg synes han er en av de desidert morsomste, han og Chandler. Han bidrar til blandt de morsomste og mest episke øyeblikkene. ”Pivoooot!“, ”Unagi“, ”MY SANDWICH????!!“, ”I’m fiiine!“ (hele den episoden der er Ross bare fantastisk. L-o-v-e looove. Oh wow!) - De kleine situasjonene han befinner seg i; spray tan, tannbleking, skinnbuksene, da han snakket britisk i en av timene han underviste i, daten med den grisete leiligheten. Pianospillingen. Og David Schwimmer synes jeg spiller ham kjempebra 😄

Så enig! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosewood skrev (4 timer siden):

Og Ross og apen 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Meredith Grey fra Grey's anatomi! 🤮

Anonymkode: e9dca...588

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...