Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på julebord i november og lurer på om jeg kan ha på meg en kremhvit dress eller bør jeg finne noe mørkere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmmm... vanskelig å si, ville kanskje prøvd å velge noe mørkere...men jeg er veldig fan av hvit/lys dress, og er vel ikke akkurat noe kleskode på julebord på den måten som i bryllup og begravelser..men de fleste bruker vel litt mørkere klær så du må jo regne med at du blir den eneste i hvitt da...;)

Skrevet

Kan jo bli kult hvis du blander det med en mørk underdel, mørke sko, kanskje et sjal eller skjerf osv.. :)

Skrevet
Jeg skal på julebord i november og lurer på om jeg kan ha på meg en kremhvit dress eller bør jeg finne noe mørkere?

Ser i profilen din at kjønn ikke er viktig, men er du mann: Nei! Nei! Nei! Er du dame: Ja, men style den etter de tipsene du har fått ovenfor. Lyse klær vil uansett skille seg litt ut på julebord.

Skrevet

Kan ikke skjønne hvorfor det ikke skulle være lov? Og uansett er jo ikke dressen din kritthvit, men kremhvit, noe som demper fargen ganske bra. Synes det bare er kult at noen for en gangs skyld bruker noe annet enn bare svart eller vinrødt, noe jeg synes går MYE igjen på julebord! :klappe:

Skrevet

Jeg er kvinne :-)

Så dere mener at jeg kan bruke dressen med mørk topp og matchende sko?

Det var bra for da slipper jeg å bruke en halv bondegård på nye klær

Skrevet

Jeg var på julebord i fjor der ei jente hadde kremhvit dress, og det var kjempestilig. Hvis du er brun, kan du ha en skikkelig utringet topp under, og heller fokusere på et flott smykke i halsen. Jeg synes mørkebrunt er fint til kremhvit. Og høyhælte stroppesandaler er også veldig flott til.

Gjest Litjmæ
Skrevet

Nei det er ikke lov. På julebord må alle ha rød dress.

:ler: Sorry, kunne ikke dy meg. Det er snart fredag da...

Skrevet

Støtter det de andre her sier. Både det om mørkt tilbehør og at det må være rød dress ;)

Neida, gå i det du vil du, jeg hadde overhodet ikke reagert

Gjest lilletroll
Skrevet

Klart du kan gå i kremfarget dress!!! Kjempestilig!!

Skrevet

Kremhvit dress er nydelig! Og tenk så deilig å skille seg litt utfra alle paljettene og speilfløyelen...

Skrevet
Kremhvit dress er nydelig! Og tenk så deilig å skille seg litt utfra alle paljettene og speilfløyelen...

Huff, speilfløyel og vinrøde plagg er virkelig det verste jeg ser på julebord!

Skrevet

Tusen takk for innspill. Da går jeg for dressen :-) og kjøper en fin mørk topp.

Hm, da må jeg også få litt sol. Når må jeg starte med selvbruningskrem?

Skrevet

Om ikke sol..prøv spraytan:)

Seff er det lov..prøv å match og gjør antrekket fresht!

Vinrød kan være fint..kommer ann på om det er kjerringstil eller noe ungdommelig..det var kanskje ikke riktig ord..men dere skjønner hva jeg mener!

Skrevet

Dressen er ikke i hva jeg vil kalle kjerring-stil - hellere voksen stil (jeg er godt voksen). Jeg skal ikke bruke kjerring-topp *lover*

Tusen takk for innspill :-)

Skrevet

Ville absolutt gått for lys dress!

Var i et 60-års lag nylig, og der var det ei jente som hadde kremhvit dress (med pinstriper), og det var rålekkert! Husker ikke helt hva slags topp hun hadde, men den var lys. Også har hun lyst hår og lys hud, så jeg jeg syntes det passet perfekt.

Mørk dress til lyse jenter kan bli litt "hardt".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...